Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik położenia wału korbowego AUDI B5 ADR 1.8


Busiek100

Rekomendowane odpowiedzi

Witam.

Może mi ktoś kumaty wyjaśnić jedną rzecz. W Vagu nie pamiętam grupy, ale jest okienko, które pokazuje kąt wyprzedzenia zapłonu. Pytanie brzmi, czemu jak jest zimny silnik to tam jest ATDC i jakaś skacząca wartość kąta, a jak się nagrzeje silnik to zmienia się na BTDC i jakaś wartość kąta? Od czego to jest uzależnione?Od czujnika położenia wału korbowego i temp. silnika? Dzisiaj jak byłem podpięty Vagiem, temp silnika była 30 stopni, odpaliłem i przez chwile pracował na BTDC a potem przeszedł na ATDC i czasy wtrysków około 6ms. Po zgaszeniu i ponownym uruchomieniu już pracował na BTDC i czasy wtrysku były około 3ms. O co chodzi? Czyżby czujnik położenia wału oszukiwał??? Wrzucam filmik z oscyloskopu, który był podłączony do czujnika wału korbowego.Pracuje prawidłowo,czy do wymiany?????Na drugim filmiku widać jakby trochę dziwne zachowanie czujnika-było to po lekkim przygazowaniu i odpuszczeniu gazu,czyli praca na jałowym, a widać na oscylogramie jak punkt GMP skacze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Czujnik położenia wału korbowego jest sprawny.

Temat do zamknięcia.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...