Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Brak przyśpieszenia, logi do oceny.


Marion22

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Mam problem z moim a4 b5 1.9 tdi 110KM. Od jakiegoś czasu mam wrażenie ze turbina nie wstaje, rozpędzenie samochodu do 100 zajmuje dobre 20-25sekund. 

 

Błędy VAG

00553 - Mass Air Flow Sensor(G70)

00575 - Intake Manifold Pressure

01117 - Generator Terminal DF Load Signal

17978 - Engine Start Blocked by Immobilizer

 

Po skasowaniu jeden powraca natychmiastowo:

00553 - Mass Air Flow Sensor(G70)

 

Na razie zrobiłem dwie grupy. Jeśli będą potrzebne inne to dorobię. Nie ciągnąłem go wyżej bo tak muli, że mam wrażenie jakby zaraz miał wypluć silnik.

 

 

003-008-011 

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

001-004

VAGLOGI.PL

VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wygląda na uszkodzony przepływomierz - stąd ten błąd, albo zabrudzony. Zwróć uwagę na log z grupy 003, w drugiej kolumnie masz wartość oczekiwaną, a w trzeciej aktualną, aktualna, ta wartość jaką daje przepływomierz, nie jest zbliżona/równa oczekiwanej.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki. Postaram się załatwić przepływkę na podmiankę. Obstawiałem nieszczelność w dolocie bo coś syczało jak turbo powinno wstawać. Faktycznie była, wymieniłem przewód z dziurą i dalej turbo nie wstaje. Myślisz, że ten przepływomierz może mieć wpływ na to turbo czy to zapieczone łopatki albo już jest padnięte? Bo w logu 11 ciśnienie jakieś pokazuje.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

15 godzin temu, Marion22 napisał:

Dzięki. Postaram się załatwić przepływkę na podmiankę. Obstawiałem nieszczelność w dolocie bo coś syczało jak turbo powinno wstawać. Faktycznie była, wymieniłem przewód z dziurą i dalej turbo nie wstaje. Myślisz, że ten przepływomierz może mieć wpływ na to turbo czy to zapieczone łopatki albo już jest padnięte? Bo w logu 11 ciśnienie jakieś pokazuje.

Na razie skupmy się na przepływce. W jakim stanie masz filtr powietrza? Jeśli nie ma syfu to odłącz kabel od przepływki i sprawdź czy dobrze ciągnie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Filtr powietrza był niedawno wymieniany. Jak odłączyłem wtyczkę od przepływki dalej to samo i bez zmian nadal brak mocy.

Edytowane przez Marion22
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...