Jump to content

karol190

Pasjonat
  • Content Count

    12
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

1

About karol190

Informacje

  • First name
    Karol
  • Location
    Wroclaw

Car

  • Car model
    A4 B5
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    1999
  • Engine
    1.9 TDI
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Na razie skupmy się na przepływce. W jakim stanie masz filtr powietrza? Jeśli nie ma syfu to odłącz kabel od przepływki i sprawdź czy dobrze ciągnie.
  2. Wygląda na uszkodzony przepływomierz - stąd ten błąd, albo zabrudzony. Zwróć uwagę na log z grupy 003, w drugiej kolumnie masz wartość oczekiwaną, a w trzeciej aktualną, aktualna, ta wartość jaką daje przepływomierz, nie jest zbliżona/równa oczekiwanej.
  3. U mnie kompresja szła w układ chłodzenia i wywalało cały płyn przy prędkości 160-180 km/h. Do wymiany była uszczelka pod głowicą, planowanie itd.
  4. Czy koło kręci się bez oporu?
  5. Cześć Proszę o podpowiedź jakie głośniki kupić, aby były zbliżone do poniższego głośnika. Ile to ma W? Domyślam się, że jest to głośnik niskotonowy. Pozdrawiam, Karol
  6. Jednak wyciek był z króćca przewodu idącego do nagrzewnicy. Po wymianie przewodu na nowy wyciek ustąpił.
  7. Miałem podobny problem w A4 B5. Temp. utrzymywała się na poziomie 79-80 stopni. Po wymianie termostatu trzyma 92-94. Wymień termostat Btw. ten odczyt temp brałem z klimatronika, nie z zegara analogowego, z zegara nie jest dokładna.
  8. Cześć Przykleiłem ostatnio piankę wygłuszającą do pokrywy silnika. Pianka przylega do separatora olejowego - odmy. Czy separator będzie działał mimo to, że pokrywa przylega, dociska, do separatora?
  9. Podłączę się pod temat. Mam wyciek z tej samej okolicy, a dokładnie, jak udało mi się ustalić, z świecy. Chcę się upewnić czy może to być problem świecy i jej uszczelki, która jest widoczna na zewnątrz, czy samego gwintu świecy. Właściwie, jaka jest rola tej uszczelki za zewnątrz?
  10. W B5 był odpowietrznik na chłodnicy?? Ja odpowietrzam układ wężem od nagrzewnicy (tym z dziurką). A próbowałeś podmienić korek od zbiorniczka na jakiś inny? Podmieniłem. Teraz poziom płynu się nie podnosi podczas wspomianego testu. Niestety, ubywa płyn chłodniczy, jeśli jadę 160 km/h, chyba nie tak tragicznie dużo, chociaż jechałem przez chwilę 160km/h. Przy 140 km/h jest ok. Martwi mnie to, że wąż łączący chłodnicę z silnikiem jest bardzo twardy. Dzisiaj zaobserwowałem takie coś:
  11. Dzień dobry! Mam podobny objaw. Wywala cały płyn ze zbiornika, odprowadzeniem/odpowietrzeniem zbiornika, przy dużej prędkości ok. ~160 km/h. Co ciekawe to zjawisko występuje jak robi się ciepło, wysokie temperatury. Obawiam się, że to problem z uszczelką głowicy. Dzisiaj zrobiłem następujący test: - rozgrzałem silnik do 90 stopni (sprawdzone za pomocą climatronic na kanale 51) - ruszam z jedynki na prostej drodze, gazuję do 3000 obrotów na minutę - zmieniam bieg na dwójkę, robię to samo co przy jedynce: 3000 i zmiana biegu - chwilkę przejadę na trójce, zatrzymuje się - sprawdzam poziom
  12. Hej! Chciałbym się upewnić czy mogę zakładać u siebie tempomat w a4 b5 99, 1.9 TDI AFN, VIN powyzej >>> -X-200001 W jakimś wątku znalazłem informację o tym, że samochód powinien posiadać 02L (elektroniczny pedał gazu), ale nie jestem pewien czy to się tyczy wszystkich a4 czy tylko z silnikami benzynowymi. Na rozpisce wyposażenia nie mam 02L. Czy to oznacza, że nie mogę zamontować tempomatu wg. instrukcji z tematu? Prosiłbym o pomoc.
×
×
  • Create New...