Damian_junior
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
6 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O Damian_junior
Informacje
-
Imię
Damian
-
Miasto
Olsztyn
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2002
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB
Osiągnięcia Damian_junior
0
Reputacja
-
Płyn chłodzący, silnik puchnie, ciśnienie w układzie
Damian_junior odpowiedział(a) na Damian_junior temat w Audi A4 B6/B7
Układ był zapowietrzony. Wszystko w normie, termostat otwiera przy 100 stopniach. Pozdrawiam -
Płyn chłodzący, silnik puchnie, ciśnienie w układzie
Damian_junior odpowiedział(a) na Damian_junior temat w Audi A4 B6/B7
W vcds tez będzie oznaczenie ? -
Płyn chłodzący, silnik puchnie, ciśnienie w układzie
Damian_junior odpowiedział(a) na Damian_junior temat w Audi A4 B6/B7
Dzięki. Czy jest to czujnik od strony grodzi ten zielony? Jakie są inne możliwości rozszczelnienia? Oby nie upg -
Płyn chłodzący, silnik puchnie, ciśnienie w układzie
Damian_junior odpowiedział(a) na Damian_junior temat w Audi A4 B6/B7
Dziękuje Panowie. Po dłuższej jeździe po mieście, chłodnica jest zimna, płyn w zbiorniczku Gorący, po otworzeniu korka wylało się około 0.5 do 1 litra. Waż wychodzący ze zbiorniczka zimny. 107 stopni na postoju. na wolnych obrotach płynu nie wyrzucało, przy 2.5tysiaca już tak ( załączam video) IMG_4931.MOV -
Płyn chłodzący, silnik puchnie, ciśnienie w układzie
Damian_junior odpowiedział(a) na Damian_junior temat w Audi A4 B6/B7
Proszę o pomoc -
Damian_junior obserwuje zawartość Płyn chłodzący, silnik puchnie, ciśnienie w układzie
-
Płyn chłodzący, silnik puchnie, ciśnienie w układzie
Damian_junior opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Cześć. Pacjent 1.8t bfb 330k. Po problemie z pompa wody, auto się zagotowało. Przejechałem może z 10 kilometrów, i od razu na warsztat na komplet rozrząd plus pompa wody napinacz itp. Problem polega na tym, ze ucieka płyn chłodzący gdzieś. Był robiony test na - szczelność - niby ok -spaliny w płynie - spalin brak nie kopci na biało tylko para Ogrzewanie Ok brak masła pod korkiem, brak oleju w zbiorniczku, brak masła na bagnecie. Na 1000 kilometrów muszę dolać jakoś 1-1.5 litra płynu. temperatura w bloku to 102 stopnie, według vcds, pomiaru temperatury z drugiego czujnika brak, nie widzi go? płyn w zbiorniczku ledwo ciepły, węże nie są twarde. po dłuższej jeździe jak odkręcam zbiornik wyrównawczy, to słychać strzał ciśnienia, i jak bąble ida od dołu silnika do góry. Auto po rozgrzaniu traci delikatnie na mocy, na moje oko puchnie, słuchać ze coś go boli. pozdrawiam panowie i Przepraszam za pisownię, pisze z tel.