Skocz do zawartości

Damian_junior

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Damian_junior

Informacje

  • Imię
    Damian
  • Miasto
    Olsztyn

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Damian_junior

0

Reputacja

  1. Układ był zapowietrzony. Wszystko w normie, termostat otwiera przy 100 stopniach. Pozdrawiam
  2. Dzięki. Czy jest to czujnik od strony grodzi ten zielony? Jakie są inne możliwości rozszczelnienia? Oby nie upg
  3. Dziękuje Panowie. Po dłuższej jeździe po mieście, chłodnica jest zimna, płyn w zbiorniczku Gorący, po otworzeniu korka wylało się około 0.5 do 1 litra. Waż wychodzący ze zbiorniczka zimny. 107 stopni na postoju. na wolnych obrotach płynu nie wyrzucało, przy 2.5tysiaca już tak ( załączam video) IMG_4931.MOV
  4. Cześć. Pacjent 1.8t bfb 330k. Po problemie z pompa wody, auto się zagotowało. Przejechałem może z 10 kilometrów, i od razu na warsztat na komplet rozrząd plus pompa wody napinacz itp. Problem polega na tym, ze ucieka płyn chłodzący gdzieś. Był robiony test na - szczelność - niby ok -spaliny w płynie - spalin brak nie kopci na biało tylko para Ogrzewanie Ok brak masła pod korkiem, brak oleju w zbiorniczku, brak masła na bagnecie. Na 1000 kilometrów muszę dolać jakoś 1-1.5 litra płynu. temperatura w bloku to 102 stopnie, według vcds, pomiaru temperatury z drugiego czujnika brak, nie widzi go? płyn w zbiorniczku ledwo ciepły, węże nie są twarde. po dłuższej jeździe jak odkręcam zbiornik wyrównawczy, to słychać strzał ciśnienia, i jak bąble ida od dołu silnika do góry. Auto po rozgrzaniu traci delikatnie na mocy, na moje oko puchnie, słuchać ze coś go boli. pozdrawiam panowie i Przepraszam za pisownię, pisze z tel.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...