Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Oring węża 8E1 819 371 B


Misiek1219

Rekomendowane odpowiedzi

Koledzy pomóżcie, czy wie ktoś jaki oring jest zamontowany w wężu który wpięty jest w króciec-trójnik (ten pękający z tyłu silnika) od dołu, wąż wpinany metalową zawleczką do króćca. W salonie audi powiedziano mi że niestety ten oring nie występuje jako cześć wymienialna, ale z forum wiem ze chlopaki go wymieniają, tez musze bo kapie mi plyn z niego...na zdjęciu wąż nr 38 na samej górze.

1600808753172.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Oring jednocalowy, uklad szczelny. Reasumujac wymienilem króciec, oring na wężu oraz oring przy czujniku temperatury. Strata około 2 litrów płynu, uklad odpowietrzyl sie sam przy trzynaniu obrotow na 3 tyś na postoju, nagrzewnica zaczela dzialac prawidlowo, płynu ubylo w zbiorniczku, pozostalo uzupelnic i jeździć. Po drodze doszczelnilem jeszcze dolot bo lapał lewe powietrze co objawialo sie skokami obrotow zarzz po odpaleniu na zimnym. Pozdrawiam wszystkich forumowiczow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...