Skocz do zawartości

Misiek1219

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Misiek1219

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Lubin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    2.0
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

463 wyświetleń profilu

Osiągnięcia Misiek1219

0

Reputacja

  1. Oring jednocalowy, uklad szczelny. Reasumujac wymienilem króciec, oring na wężu oraz oring przy czujniku temperatury. Strata około 2 litrów płynu, uklad odpowietrzyl sie sam przy trzynaniu obrotow na 3 tyś na postoju, nagrzewnica zaczela dzialac prawidlowo, płynu ubylo w zbiorniczku, pozostalo uzupelnic i jeździć. Po drodze doszczelnilem jeszcze dolot bo lapał lewe powietrze co objawialo sie skokami obrotow zarzz po odpaleniu na zimnym. Pozdrawiam wszystkich forumowiczow.
  2. Koledzy pomóżcie, czy wie ktoś jaki oring jest zamontowany w wężu który wpięty jest w króciec-trójnik (ten pękający z tyłu silnika) od dołu, wąż wpinany metalową zawleczką do króćca. W salonie audi powiedziano mi że niestety ten oring nie występuje jako cześć wymienialna, ale z forum wiem ze chlopaki go wymieniają, tez musze bo kapie mi plyn z niego...na zdjęciu wąż nr 38 na samej górze.
  3. Dzięki za odp. Jutro będę walczył dalej, coś dopasuję.
  4. f*ck... nie wiedziałem, podczas wymiany zapewne wypadł chyba że został wprasowany i poprostu już nie trzyma... może ktoś wie jaki to oring? A co do wymienionego króćca- jeśli ktoś chce sie za to zabrać to niech obowiazkowo wyposaży się w szczypce do opasek, nie sposób zdjąć opaski z bocznego węża bez nich, ja po długiej walce musialem dokupić.
  5. Króciec wymieniony, bez kanału i bez spuszczania płynu, po wymianie dolałem litr do poziomu max. Pojawił się jednak nowy-stary problem, wyciek spod czujnika temperatuty, czujnik jak i uszczelka oring są stosunkowo nowe-okolo pół roku tomu wymieniałem, jak to cholerstwo uszczelnić? Jescze jedno pytanie, czy wąż który jest podpięty od dołu do wymienionego króćca (ten z metalową zawleczką) ma jakąś uszczelkę, nie wiem czy z niego też się coś nie sączy ...zdjęcie.
  6. Witam, zlokalizowalem w swojej audi wyciek płynu, okazuje się że jest to pęknięty króciec przy bloku silnika, z tyłu silnika na podszybiu. Dzisiaj kupiłem nowy i dzisiaj będę wymieniał. Jakieś porady co do wycieku płynu? Jak to ograniczyć, czy prócz zatykania szmatami ktoś ma jakiś inny sposób? Nie jestem mechanikiem, raczej samoukiem, na co zwrócić szczególną uwagę?. W załączeniu zdjęcie pęknięcia.
  7. Misiek1219

    Wystający gwint

    Witam, proszę o pomoc znawców tego silnika, przy wymianie czujnika temperatury zauważyłem, że z silnika wystaje jakaś jakby mała śruba gwintowana, silnik już z dość dużym przebiegiem 288tyś, mam to auto od ponad 4 lat i nigdy nie zawiodło, co to jest? Jakaś regulacja? Powinno być wkręcone? Jest czym się martwić? Wcześniej nie zwróciłem uwagi czy tak było. Zdjęcie poniżej.
  8. Eddieq czy udało Ci sie rozwiązać problem z podświetleniem wyświetlacza? Dwa dni temu po umyciu auta (A4B6 Avant) następnego dnia spotkało mnie dokładnie to samo, brak podświetlenia wyświetlacza fis, reszta dziala jak należy, ale w słońcu widać że komunikaty są wyświetlane, różnica jest taka iż u siebie mam pół-fis.
  9. Panowie sprawa rozwiązana, to nie jest wada tylko najprościej pisząc, łączenie powłoki , poprzez dużą zakładkę opona jest w tym miejscu najmocniejsza dlatego ciśnienie nie "rozpycha" gumy w tym miejscu tak jak w pozostałych. Poza tym na pozostałych trzech jest to samo, bez połysku nie dostrzegłem tego wcześniej. Oponki są w porządku.
  10. Witam, posiadam oponki Dębica Frigo 2 zimówki o rozm. 195/65/15 dzisiaj zdjalem je z auta i zauważyłem coś co mnie zaniepokoiło. Oponki od nowości użytkowane przeze mnie, po dwóch sezonach. Wysyłam zdjęcie poniżej. [/URL czy opona nadaje się do dalszego użytku? Reszta kompletu jest Ok.
  11. Witam, załoźyłem do tego silnika lpg, Audi a6 c5, silnik 2,4 165 kucy, sprzęt Stag3+,reduktor Zavoli S, wtryski Rega, jezdziłem 3,5 roku, najechałem 85tyś km, z gazem żadnych problemów,spalanie 12-13l, jazda autostradowa 170-190...zadnych problemow z gazem, a więc do tego silnika nie pozostaje mi nic innego jak tylko polecić założenie lpg, z pewnością sporo zostaje w portfelu pozdro
  12. Dzisiaj wieczorem podepnę Vaga, może coś powie. Vag wyrzucił 3 błędy, dwa mają związek z uszkodzoną gruszką przy kierownicy powietrza - 16804 katalizator poniżej progu wydajności...oraz 17545 mieszanka za uboga. Te już się pojawiały, jak upoluję gruszkę to przestaną się pojawiać. Trzeci błąd to 18010 "Napięcie zasilania sterownika silnika 30 za niskie nie zidentyfikowany rodzaj uszkodzenia- BŁĄD SPORADYCZNY" tego widzę pierwszy raz. Poza tym po podłączeniu klemy od aku wentylator dalej szaleje, załącza, rozłącza na przemian. Czekam na jakieś pomysły, interpretację błędu nr 3.
  13. Witam, dzisiaj przejechalem Audica trase ok 300km z czego 100km jazdy w rzęsistym deszczu, po odstawieniu auta na ok pol godziny, wracam a tu wentylator naparza na pelnych obrotach, po kolejnych 30km gasze auto i za 30min znowu to samo, wentylator wylacza sie dopiero po przekreceniu kluczyka, pogrzebalem w klimatroniku ale nic to nie dalo, odpaliłem-zgasilem i znowy zalacza sie wentylator, gasnie na 5 min i znowy zalacza, zdjalem kleme z aku i nie wiem za co sie zabrac, podejrzewam jakies zearcie ale prosze Was o rade. A4B6 2.0 ALT.
  14. Witam, mam mały problem, po nocy gdy odpalam silnik to przez 1 min silnik wpada w dziwne wibracje jakby chodził na 3 gary, a do tego skaczą lekko obroty, jakby lekka przygazówka na 0,1-0,2 obr/min, zmieniłem świece, a cewki są ok bo po tej 1 min jest już ok i autko lata po 500km autostradami bez zarzutów, (nawet oleju mniej bierze niż przy krótkich trasach) co go może boleć? Mam od 4 tyś lpg, a dzieje się tak tylko na Pb (wiadomo w 1 min nie złapie 35-40stopni), przebieg spory bo 235tyś, olej 5w30 castrola. Jakieś pomysły?
  15. xsebo1 pasuje z tym, że 1.8 na końcowym tłumiku ma dwie rurki skierowane w dół, a nasze Alty mają jedną w poziomie, średnio to wygląda po założeniu bo w zderzaku masz wycięcie właśnie na tą jedną rurkę, jeśli chodzi o funkcjonalność to środek jest identyczny wewnątrz, końcowy już niekoniecznie bo był bardzo głośny, mechanik mówił że może mieć inaczej zbudowaną komorę. Dzisiaj rano pokroiłem dwa zestawy używanych oryginalnych tłumików, jeden z 1.8, a drugi z 2.0, z 1.8 wziąłem środek, z drugiego koniec, oba pospawałem i w końcu osiągnąłem efekt który jest dość zadowalający... nie jest to co prawda oaza ciszy ale może być. Wniosek jest taki, że z używek ciężko trafić niesfatygowane egzemplarze, mi po kilku próbach się udało, a z drugiej strony nowe zamienniki też tyłka nie urywają... Pozdrawiam wszystkich posiadaczy Altków.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...