Jump to content

KingRaider

Pasjonat
  • Content Count

    63
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

2

About KingRaider

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Krasnystaw

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

736 profile views
  1. To samo u siebie zauważyłem, jednakże dziwna sprawa bo zrobiłem 50km i lekkie dodanie gazu i krótkoterminowa +25 i przełącza, a zazwyczaj robię 280-300 na zbiorniku
  2. Cześć, pacjent a4 b7 1.8t BFB, quattro wrzucone z 3.2 fsi. W czerwcu 2020 rozleciało się oryginalne sprzęgło (270k km) wsadziłem komplet sachs, pojeździł jakieś 4 miesiące i dziwnie zaczął się ślizgać. Nie było to normalne ślizganie, że auto nie przyśpieszało, auto zaczęło przyśpieszać jakby na pół sprzęgle, jakby nie do końca cofał się wyprzęgnik. Wczoraj wsadziłem komplet sprzęgła z 2.0 TFSI (było 228mm jest 240mm, wleciał dodatkowo rozrusznik i przekładka skrzyni). Przejechałem się "po wsi" i wydawało się ok. Wyjazd pare kilometrów dalej do supermarketu i znowu to samo, wymiana sprzęgł
  3. Cześć, w tamtym roku dorzuciłem quattro, auto po programie w okolice 200km, w czerwcu tego roku padło sprzęgło, wymieniałem tarcze docisk komplet sachs pod bfb, dziś dziwna akcja auto na 3cim biegu przy wciśniętym gazie od około 3500 do 4000 obrotów ewidentnie jakby się slizgało sprzęgło, obroty lecą nagle do 4000 a auto nie przyspiesza, jadąc dalej do pracy po około 25km wszystko wróciło do normy czyli brak uślizgów. Czy jeździć obserwować, czy już nastawiać się na zmianę na coś mocniejszego (oczywiście zestawu sprzęgła 😂) ?
  4. @soul87 nie zrozum mnie źle, moim zdaniem zrobiłeś bardzo dobrą robotę z moim autem bo ponad rok śmigam z uśmiechem na twarzy. Znalazłem, że gaz minimalnie uciekał na wężu co wchodzi z reduktora na listwę. Dodatkowo w n75 na wężykach założyłem inne opaski przejrzałem podciśnienie i nic nie znalazłem, ale zrobiłem loga takiego trochę upośledzonego bo 3 w 1 ale coś tam widać że jest lepiej 115, 02, 33 LPG
  5. Cześć, mam auto po programie, wtryski 370 saab, drugi IC z 2.5 tdi b5, kat out, gaz miesiąc temu dostrojony u @soul87 wszystko śmigało jak należy, do przedwczoraj, dałem się przejechać autem kumplowi i mówi że coś tu nie gra - nie jedzie na auto po programie, to zrobiłem logi i turbo nie podaje z dołu a z góry pompuje jak głupie. poniżej logi. DV sprawdzone, sprawne, turbo trochę świszczy ale pompowało ok miesiąc. 02,033 pb 115 118 pb 03,20 pb
  6. Cześć dziś przy wyjeździe z pracy wjechałem w dosyć sporą kałużę być może zbieg okoliczności. Po jakiś 3km wyskoczył na fisie "sensor" Po podpięciu vcds'a na zegarach były dwa te same błędy 00562 - Sensor for Oil Level/Temperature (G266) 27-00 - Implausible Signal czujnik pokazywał właściwie, ale profilaktycznie wyjąłem wtyczkę przeczyściłem, dałem jej trochę wd, następnie brake cleanerem i dalej działał jak trzeba, przejechałem na stację zatankować i znowu komunikat na fisie, zajrzałem pod spód wyjąłem wtyczkę ząłożyłem i teraz jest błąd 00562 - Sensor for Oil Level/Te
  7. Cały dolot od sprężarki sprawdzałem ciśnieniowo kompresorem, ale tipa pominąłem :/
  8. Cześć! Mam dziwna przypadłość w swoim BFB (wtryski saab, drugi smic od b5 2.5tdi, kat out, soft by soul) jeżdżę po programie prawie rok, przed robieniem programu miałem wyczuwalny luz na wirniku turbo, teraz jakby większy, ale za to teraz przepływomierz pokazuje wartości nawet większe niż zaraz po programie, dodatkowo słychać gwizdanie od 2.4 do 3.2k obrotów, ale to też nie zawsze, zrobiłem loga na ostatkach baterii w laptopie, poza tym ze gaz do regulacji to powodów piszczenia osobiście nie widzę Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa któ
  9. ja półosie wymieniałem tak pasuje, sprzęgło zostało z 1.8t, oznaczenia nie pamiętam na 100%, ale bodajże GYY
  10. a4 b7 1.8t ośka - skrzynia 5 biegów a4 b7 1.8t quattro - skrzynia 6 biegów
  11. Ja miałem a4 b7 1.8t 5 biegów bez quattro, szukając swapa znalazłem 5 biegów w quattro z b6 , a w danych technicznych w b7 jest tylko 6 biegów przy 1.8t. Przełożenie dyfra i skrzyni musi podpasować przy zmianie samej skrzyni. Do siebie znalazłem swapa na quattro z b7 3.2fsi i jestem mega zadowolony, biegi nie są krótkie spalanko w trasie tez ok. 5500 obrotów i 240 pare na blacie, a co do samego swapa, no mechanikiem nie jestem i zajęło mi to 4 dni.
  12. Robiłem w zderzaku sline ze względu na brak w świecie grilla bez miejsca na blache. Mocowania grilla w a6 a grilla w a4 b7 różnią sie.
  13. Właśnie sporo wtedy przejechałem i po wyregulowaniu tam korekty niby szły na maks 4%. A teraz po sondzie to raz jakieś -25 się pojawi następnie plusy. Nie wiem co może być nie tak, wymiana filtrów LPG by na to wpłynęła ?
  14. O! A gdzie Cię szukać :)? Program mam od soula a Rogowski ostatnio stroił przy czym jeszcze zmieniał dysze na większe bo zakład gdzie mi montowali LPG dał jakieś za małe czy coś :D. Ogółem to instalacja ma zaledwie 9 miesięcy i strojona 3 razy tam gdzie zakładali następnie u Pana ze Snopkowa
×
×
  • Create New...