Jump to content

KingRaider

Pasjonat
  • Content Count

    36
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About KingRaider

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Krasnystaw

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

337 profile views
  1. Mam problem, po założeniu wydechu z 3.2fsi widzę że nie dam rady założyć "poprzeczki" od tunelu, czy szukać jakiegoś innego poprowadzenia czy przerabiać te poprzeczki?
  2. wydaje mi się że tak, dziś robiłem to u siebie, -podmieniłem 1 wężyk zbiornika (bo filtr paliwa BFB ma 4), -na ten grubszy króciec bo o to się rozchodzi - pompa w 2.0TFSI ma grubszni niż w BFB - zrobiłem hybryde z dwóch przewodów zamontowałem zbiornik, odpaliłem i gra zobaczymy jak będzie dalej, jutro zabawa ze skrzynią
  3. Panowie, z ciekawości ile dziś może kosztować zestaw do 1.8t, czy loteria ? PS. widzę często poruszany temat montażu zestawu z 2.0TFSI do 1.8T, czy z 3.2FSI (b7 -> b7) podejdzie to tak samo jak 2.0TFSI ? po etce widzę że kat. skrzynie są takie same dla 1.8/2.0/3.2
  4. Teraz pytanie, bo dziś widziałem jedna kierownicę w dłoni sprzedawca mówił ze na pewno z a6c6 a mi się zdaje ze z a3 bo "używał jej do jazdy po placu audi a3" dodatkowo miała oznaczenie 8P0, czy pod moją poduszkę podejdzie kierownica 8P0 czy tylko 8E?
  5. Cześć, posiadam kierownicę trójramienna oraz moduł 8E0953549Q (dokładałem parę miesięcy wcześniej tempomat), doczytałem że poducha z trójramiennej do trójramiennej MF podejdzie tylko trzeba zmienić kable czy dobrze rozumiem że muszę się zaopatrzyć w: Okablowanie poduszki - 4F0 971 589 A Taśma - 4E0953541 z końcówką A, B lub E
  6. tak podskakuje, poczekam aż auto ostygnie i spróbuję w ogóle ściągnąć pasek, tylko dlaczego tak tylko na zimnym i na jałowych w innych sytuacjach jest wszystko w porządku
  7. Cześć, mam problem z dziwnym piszczeniem, od jakiś 2-3 tygodni słyszę piszczenie z przodu auta, TYLKO na zimnym silniku (jak postoi całą noc w garażu), na wolnych obrotach, gdy wyjadę z garażu to słychać takie piszczenie jak na nagraniu. Na ciepłym silniku wszystko jest w porządku. Łożysko napinacza paska wieloklinowego wymienione, rozrząd 6k km temu wymieniony, napinacz łańcucha + łańcuch również wymieniony. video-1569056494.mp4 video-1569056474.mp4
  8. nadszedł czas wymiany wałka w TDI BKE, rozebrałem to dzisiaj, no wałek nie jest jakoś najgorzej jak go mierzę to ma najgorszą krzywkę 61.45 w porównaniu do drugiego nowego KB który ma krzywki 61.55 także chyba nie jest "duża" różnica, sam nie wiem pierwszy raz mam do czynienia z czyms takim, szklanki widać ze mają już "kręgi" ale w żadnej nie jest wyczuwalny "dołek", nie wiem co robić czy składać to na tym co było i szukać może złego ustawienia rozrządu, poprzedni właściciel robił rozrząd ale dudnienie powstało po jakimś czasie, foto szklanek foto wałek, wałek 2 fot fasolki
  9. @Emejcz Jutro to sprawdzę, aczkolwiek pomocą posłużył @soul87 podpowiadają że za mało map zmieniłem
  10. Tunerem nie jestem. Również nie jestem na tyle głupi żeby ściągnąć softa, grzebać i co najgorsze jeszcze wgrywać. Postępowałem raczej rozsądnie, jeśli nie to proszę krzyczeć. pobranie softu już przerobionego (forum) analiza map jak ktoś już to robił i zastosowanie tego samego na swoim, ale czy ktoś dobrze to zrobił, to też nie wiem. Człowiek uczy się na błędach najwyżej wymienię silnik :). Nie no, ogółem to błąd po skasowaniu już nie powrócił, jeśli wróci jeszcze raz, to wgram ori softa i wtedy będę bacznie obserwował co jest nie tak. Co do szkolenia tunerskiego, to nawet chętnie prywatnie bym się do kogoś zgłosił, ale do kogo
  11. Znowu ja! Wymieniłem u siebie w BFB napinacz na taki zwykły, komplet swag z łańcuchem. Oczywiście błąd na desce o odpiętej wtyczce. Pojeździłem tak od 1 czerwca do przedwczoraj wszystko bez najmniejszych problemów poza tym checkiem. Postanowiłem że uda mi się to samemu wyłączyć, trochę studiowania. Pobrałem softa przez OBD i do dzieła, zmieniłem dwie mapy i wyłączyłem obsługę N205, wgranie i bangla, zadowolony że udało się, ALE.. Ale minęły 2 dni i dziś wyskoczył błąd 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - MIL ON Jutro sprawdzę ciśnienie i wrzuce ori soft i zobaczę czy wróci stary błąd a tego się pozbędę Czy ktoś z doświadczonych podpowie co z tym zrobić ?
  12. Przymierzam się do wymiany wałka rozrządu w ojca BKE, ogółem auto na zimnym do 2k obrotów jest takim mułem że to masakra (mam porównanie do drugiej b7 z takim samym motorem to lekkie wciśniecie gazu powoduje przyśpieszanie za to u ojca to sandał w podłoge to po 2k dopiero jedzie - turbo po regeneracji - sprawdzone - ustawione, rury, egr wszystko sprawdzone) oraz dudni, mocno dudni z filtra. Silnik BKE nie ma dpf, ale gdzieś doczytałem że one mają inne wałki niż te w AWX AVF, czy jak założe ten wałek od AWX (większa dostępność ładnego używanego) to będzie wszystko ok czy nie ma co się nad tym rozwodzić tylko brać od razu nowego Kolbenschmidta do tego silnika?
  13. ajj zamówiłem dosłownie 30 minut temu z alledrogo Druga sprawa, w drugiej B7 mam taki problem że klima w tamtym roku śmigała, po czym przestała dmuchać zimnym, nie rzęzi jak w pierwszym b7, słychać przekaźnik jak wyłączam econ, na klimatroniku - na "AUTO" kreski wentylatora idą na max ale zaczyna dmuchać ciepłym, jak kliknę econ to słychać że jakiś przekaźnik cyknie, bodajże 1 czy drugi kanał na vagu, pokazuje ciśnienie 6 bar, a po włączeniu klimy dalej 6, przewody od klimatyzacji ciepłe, tak jakby przekaźnik załączał klime a sprężarka nie załącza, od spodu jak zajrzałem to środek koła sprężarki kręci się czy to na włączonej klimie czy bez..
  14. U mnie dziś zauważyłem że nie zawsze terkocze czasami jest cicho a czasem dość głośno
  15. Cześć, mam problem bo terkocze mi sprężarka. Po włączeniu klimy zaczyna się terkotanie, włączę ECON to przestaje, klimatyzacja chłodzi i ładnie zbija temperaturę, poczytałem ten temat (nie cały, ale sporo), czy wymiana samych gumek pomoże, czy przy wymianie gumek od razu z tarczą się to wymienia ?
×
×
  • Create New...