Jump to content

KingRaider

Pasjonat
  • Content Count

    26
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About KingRaider

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Krasnystaw

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2005
  • Engine
    1.8 T
  • Engine code
    BFB
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

243 profile views
  1. Znowu ja! Wymieniłem u siebie w BFB napinacz na taki zwykły, komplet swag z łańcuchem. Oczywiście błąd na desce o odpiętej wtyczce. Pojeździłem tak od 1 czerwca do przedwczoraj wszystko bez najmniejszych problemów poza tym checkiem. Postanowiłem że uda mi się to samemu wyłączyć, trochę studiowania. Pobrałem softa przez OBD i do dzieła, zmieniłem dwie mapy i wyłączyłem obsługę N205, wgranie i bangla, zadowolony że udało się, ALE.. Ale minęły 2 dni i dziś wyskoczył błąd 16396 - Bank 1: Camshaft A (Intake) P0012 - 001 - Advance Setpoint not Reached (Over-Retarded) - MIL ON Jutro sprawdzę ciśnienie i wrzuce ori soft i zobaczę czy wróci stary błąd a tego się pozbędę Czy ktoś z doświadczonych podpowie co z tym zrobić ?
  2. Przymierzam się do wymiany wałka rozrządu w ojca BKE, ogółem auto na zimnym do 2k obrotów jest takim mułem że to masakra (mam porównanie do drugiej b7 z takim samym motorem to lekkie wciśniecie gazu powoduje przyśpieszanie za to u ojca to sandał w podłoge to po 2k dopiero jedzie - turbo po regeneracji - sprawdzone - ustawione, rury, egr wszystko sprawdzone) oraz dudni, mocno dudni z filtra. Silnik BKE nie ma dpf, ale gdzieś doczytałem że one mają inne wałki niż te w AWX AVF, czy jak założe ten wałek od AWX (większa dostępność ładnego używanego) to będzie wszystko ok czy nie ma co się nad tym rozwodzić tylko brać od razu nowego Kolbenschmidta do tego silnika?
  3. ajj zamówiłem dosłownie 30 minut temu z alledrogo Druga sprawa, w drugiej B7 mam taki problem że klima w tamtym roku śmigała, po czym przestała dmuchać zimnym, nie rzęzi jak w pierwszym b7, słychać przekaźnik jak wyłączam econ, na klimatroniku - na "AUTO" kreski wentylatora idą na max ale zaczyna dmuchać ciepłym, jak kliknę econ to słychać że jakiś przekaźnik cyknie, bodajże 1 czy drugi kanał na vagu, pokazuje ciśnienie 6 bar, a po włączeniu klimy dalej 6, przewody od klimatyzacji ciepłe, tak jakby przekaźnik załączał klime a sprężarka nie załącza, od spodu jak zajrzałem to środek koła sprężarki kręci się czy to na włączonej klimie czy bez..
  4. U mnie dziś zauważyłem że nie zawsze terkocze czasami jest cicho a czasem dość głośno
  5. Cześć, mam problem bo terkocze mi sprężarka. Po włączeniu klimy zaczyna się terkotanie, włączę ECON to przestaje, klimatyzacja chłodzi i ładnie zbija temperaturę, poczytałem ten temat (nie cały, ale sporo), czy wymiana samych gumek pomoże, czy przy wymianie gumek od razu z tarczą się to wymienia ?
  6. @soul87 czylli te -4 to wtedy chodzi fazator tak ?
  7. Jutro zabieram się za demontaż starego napinacza i łańcucha, co do samego napinacza to nie mam pytań doczytałem mniej więcej co i jak robić. Wymieniam również łańcuch - 250k niby nalatane, ślizgi dosyć mocno wytarte, pokrywa nie ruszona. Wymiana na "bez" wtyczki stąd pomysł na wymianę łańcucha. Ale co do łańcucha to już sam nie wiem, znalazłem jakiś poradnik na a6 że ktoś podwieszał koło ale czy to ma sens? Lepiej rozpiąć rozrząd? Dodam że z mechaniką mam nie wiele wspólnego tyle co czytam na forum i dłubie przy swoich autach. (rozrządy w tdi robiłem z podobnych rzeczy). Jakieś złote rady jak zamontować wałek jak sobie poznaczyc żeby później nie wyszło że nie wyszło?
  8. Pytanie do osób z zamontowanym napinaczem bez kostki, czy po usunięciu przez tunera znika tylko kontrolka czy też nie ma błędu po podpięciu vcdsa? A może jest i taka i taka opcja?
  9. Od tygodnia jestem posiadaczem B7 z silnikiem BFB, wcześniej latałem B5 z silnikiem APU, podczas zakupu zauważyłem że słychać łańcuch ale kupiłem. Ciśnienie oleju na mocno rozgrzanym na wolnych to 1.2 bara, przy 2k obrotów 3.5 bara. Auto było na oleju 10w40, więc poszła płukanka miska w dół i w smoku było trochę syfu, trochę plastiku, podejrzewam że z odmy (?), kolanko odmy rozpadło się rękach. Pokrywę również odkręciłem i napinacz minimalnie się ugina ale widać że ślizgi są wyjechane, mam zamiar wymienić na napinacz bez wtyczki, przeczytałem może nie cały ale większość tematu i jeśli to nie ma żadnego wpływu na pracę silnika to po co przepłacać, układ sai też mam zamiar wywalić. Co do samego napinacza,bez wtyczki - tylko ori czy są godne zamienniki?
  10. raz skracałem raz wydłużałem no coś około 10 razy na pewno, czasem jeden obrót śruby regulacyjnej czasem dwa, wszystko w zależności co mi vag pokazał
  11. Dzień dobry, widzę temat w miarę odświeżony, mam podobny głos do filmu powyżej ale w B5 1.8T APU dodatkowo błąd lambdy sie pojawia, mam instalcje lpg ale jak na razie zakręcony zawór na butli i logi robione na benzynie, filtr paliwa wymieniony. BŁĄD sondy pojawia sie tylko jak auto jest zimne, jeśli sie rozgrzeje usunę błąd to sie nie pojawi, ale jak ostygnie - następnego dnia rano- znowu sie pojawia po przejechaniu 5-6km logi 002,033: http://vaglogi.pl/log-002_033_F5ZNi3.html nagranie: https://drive.google.com/open?id=1feasa9Pv2NhPQjx0xBEceHqsk0DMb51X
  12. Wyciągnąłem rozebrałem vacum a tam widać że jest zużyte przynajmniej dla mnie tak to wygląda - pierwszy raz w życiu wyciągałem i rozbierałem vacum. po wymianie pare testów z zegarem i lepiej cisnienie nie spada tak drastycznie i szybko wstaje. Ale auto dalej jakoś ospale przyśpieszało, więc wymiana całego podciśnienia na nowe, tym razem na długości katalogowe i kolejny test z drugim n75 od drugiej audi - dalej nic, ostatecznie walka z ustawieniami gruszki turbo, za pierwszym razem - overboost, za drugim overboost za 10 x razem wyszło, w miare ładnie wstaje i nie przeładowuje, na razie na tym prace zakończyłem
  13. Wymiana vacum oraz ustawienie gruszki turbo pomogło.
  14. Po logach po ciśnieniu doładowania oba auta żądają tego samego od początku do końca, pobrałem softy i też nie ma różnic
  15. Cześć, Mam problem w B7 1.9TDI BKE, mianowicie - do 2 tysiecy obrotów rozpędza się STRASZNIE oporowo, powyżej 2tysięcy do końca ciagnie jak trzeba, Co już zrobiłem ? Dodam że mam dwie B7 o tym samym oznaczenia silnika czyli BKE i przerzucałem takie rzeczy jak: -przepsutnica, -przepływka (cała pucha z filtrem powietrza) -n75, -czujnik ciśnienia doładowania, -zaworek zwrotny -egr odpięty w obu autach z kostek -wymieniłem na nowe przewody podciśnienia, log 011 http://vaglogi.pl/log-011_BbOkJt.html I nic, jedynie zaworek zwrotny pomógł minimalnie (kupiony nowy ori), auto zaczęło jechać lepiej ale do srebrnego (drugie b7) brakuje i to sporo, w srebrnym wystarczy muśnięcie pedału gazu i ono już reaguje a tutaj nie ma opcji, tylko trzeba go dusić. Wtryski na kanale 13 korekty rzędu +/-0.5, kanał 18 przy dodawaniu gazu do 3 tysiecy są 0 0 0 0, przy 3000 są 4 4 4 4, a przy puszczeniu gazu 128 128 128, na 23 plusy największy 55. Króciec na vacum dokręcony - siedzi sztywno, w grodzi ładnie wszystko siedzi, podciśnienie po odpaleniu wskakuje tak jak na obrazku zaznaczone na czerwono, po jednokrotnym naciśnięciu i puszczenie hamulca wskakuje na poziom wskazywany przez wskazówkę zegara z tym że WSKAZÓWKA OPADA PRZY NACISKANIU RÓWNIEŻ a więc, naciskam spada trochę i kolejne "trochę" jak ściągnę nogę z hamulca.
×
×
  • Create New...