Skocz do zawartości

jagi2012

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jagi2012

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BEX
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

704 wyświetleń profilu

Osiągnięcia jagi2012

0

Reputacja

  1. Nie planuje nikt się spotkać ? Może jakiś spocik ?
  2. Aby użyć przycisku "info" przy panelu z navi należy zamienić pin1 z pin2.( po stronie panelu) I wchodzimy w menu z przycisku info lub znacznikiem korka.
  3. jagi2012

    lodowka

    jesteś pewny, ze z lodówki ? przy nogach pasażera masz spust wody z parownika- on często się zapycha
  4. w licznikach na kanale 50 też jest
  5. Dobra, niestety pogubiłem się mam bex w q . WAUZZZ8e84a043306 i szukam klocków na tyl. Szukałem fdb1083, ale są FDB1788. Natomist po Vin wychodzi, że powinienem mieć FDB541. Ktoś wyjaśni ? Wiem że chce ferodo, ale jaki model ?
  6. jagi2012

    Starogard Gdański

    I ja chętnie. Samochód już na chodzie wiec można
  7. jagi2012

    Starogard Gdański

    Hej, Jest nadal ktoś a4 aktywny w Starogardzie i okolicach ?
  8. hej, jestem nowy w Ekipie Pomorskiej, dotychczas siedziałem w Lublinie (obecnie Starogard Gdański) - mam nadzieję, że przyjmiecie Jak wygląda termin spotów i lokalizacja ?
  9. to i ja pochwale się problemem, fotele z a6 c6 , przeprasza działa ok. Niestety kierowcy zimny Vag pokazuje na kanela 20: 1- 100% (sterownie kilmatronika działa- ok) 2- 17,6 (odczytuje realną temperaturę- ok) 3- 67 (zmienia sie zależnie od nastawień mocy - jest ok) 4-off !!! cały czas, nie włącza Vag nie wskazuje błędów. Grzanie po zamianie foteli L<=>R działa Czy przewiana mata może powodować nie włączanie się funkcji grzania ?
  10. Hej, nie planujecie jakieś spota w niedziele (22.10) ?
  11. Dziś rozwiązałem problem u siebie. po regeneracji maglownicy było ok, niestety po 3 mies pojawiło sie lekkie "tykanie" , ale co dziwne tylko jak silnik był gorący Początkowo za waszą namową sprawdziłem krzyżak i ---- Wymieniłem płyn (org) i ------ koncówki ------- Ostatecznie okazało sie że docisk znajdujący sie w maglownicy pod NR 13 w grafice KLS (dzięki) http://i.imgur.com/sUCeLDU.jpg był napuchnięty i się klinował , zwykłe podpiłowanie i lekkie ustawienie naprawiło wszystko. Jest on od spodu maglownicy (świetny dostęp) klucz 18 , pod śrubą jest sprężynka i pocisk maglownicy wyjmuje się go w dół. Dokręcamy lekko a potem bawimy sie czy poluzować czy dociskać.
  12. pomierzyłem dziś napięcia w b6. Z kostki za schowkiem idzie napięcie do siłownika który jak jest otwarty to świeci lampka w schowku . A teraz napięcia ,( u nas oświetlenia jest sterowane V). Po otwarciu drzwi i ustawienia aby podświetlenia kabiny się wówczas włączało idzie 12V , natomiast w momencie gdy podświetlanie kabiny przygasa napięcie spada do ~4,5. Zatem kolego pyra111masz pewnie odpięty słowniczek schowka. Co nie znaczy że jest źle
  13. Ja zakładałem na wojciechowskiej w warsztatowni, i jestem bardzo zadowolony,. zrobili to co chciałem i naprawdę dokładnie. ja polecam ich
  14. Piny do kostek wiem ,ze na długiej w elektronicznym mają od reki. O co chodzi z "lampki przestrzeni nóg tylne ( lampki bo sprzedania) " , po ile by były bo bym pokombinował i u siebie coś z widocznych modów
×
×
  • Dodaj nową pozycję...