Jump to content

Davee

Pasjonat
  • Content Count

    86
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About Davee

Informacje

  • First name
    Dawid
  • Location
    Brzozów

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2004
  • Engine
    1.9 TDI
  • Engine code
    AVF
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

285 profile views
  1. Bedzie to Poprostu widac czy jakos trzeba głębiej sprawdzić?
  2. Wydech porządku. Powiem tak. Droga do dziewczyny wylozona jest plytami-jumbami i jak do niej jade to nic (pod gorke) a jak wracam to tak tlucze. Nie mam pojęcia czy ta informacja przydatna. Takie odgłosy wydaje cos od strony kierowcy..tzn po lewej
  3. Nikt mnie w tym kierunku nie kierowal. Zreszta auto bylo u 3 mechanikow i kazdemu tylko byla przekładnia w glowie. A czy mogła by to byc poduszka amortyzatora ? Jest tam jakies łożysko?
  4. Oslony silnika praktycznie nie mam bo zlamalem na zaspie. Blacha przy tarczy sztywno siedzi. A sprężyny tez ok.
  5. Chciałbym dodać że niczym to sie wszystko pojawiło zmienialem u wulkanizatora opony letnie na zimowe i tak mniej więcej od tego czasu zaczelo... nie wiem czy co wtedy przegielo pomoglo czy co... zawiecha nowa, na szarpakach zero luzu, amory sprawne.... nie wiem juz Teraz co robic
  6. Witam wszystkich. Pisze tu bo jesteście ostatnia deska ratunku. Ja rozkladam rece i mam ochote sobie strzelić w leb. Otoz jakis czas temu pojawiły mi sie dziwne stuki w zawieszeniu nie wiem dokładnie juz teraz gdzie. Po obejrzeniu sytuacji przez paru mechaników werdykt byl jeden - przekładnia do regeneracji pelnej gdyz juz śmieć. No to uzbieralem kase zregenerowalem i nadal to samo. Nic sie nie zmieniło. Stuki te same. Miałem lekki wyciek ale dla niego nie regeneruje sie całej przekładni. Wkoncu 500zl plus robota drogą nie chodzi. Moze dziwny przypadek ale juz nie wiem gdzie szukac winowajcy. Zawiecha nowa sztywno siedzi no jestem kurde zdenerwowany mocno. Poniżej link do YT nagrany jak to słychać na zewnątrz. Nikt napewno sie nie zdziwi dlaczego szybko chciałem to zrobic. Jakieś pomysly? Pomozcie.
  7. Aktualne? bo na allegro widze, ze juz nie
  8. Ale i tak szykuje sie konkretniejsza naprawa gdyż magiel sie rozpukał ... możliwe, że przez spartoloną geometrie no nie wiem, nie bede nikogo już winił. Trudno. Mimo, że magiel puka na nierównościach to poza tym nie miota nim jak szatan. Znajdzie się wolna gotówka to dopracuje to
  9. Davee

    Listwy S-Line

    A teraz obecnie w jakim lakierze? Kod? Czy cena obejmuje ewetualne przelakierowanie?
  10. Zapomniałem napisać że problem rozwiązany... przyczyną była spieprzona geometria. Juz nigdy nie pojadę do tego zakładu na geometrię. Nawet tylu nie ruszali choć zmieniane byly wahacze. Teraz znalazłem odpowiedniego chlopa cierpliwego i po ustawieniu malina jego slowa na ta geometrię były takie ze jak ja to na drodze utrzymywalem
  11. Kazdy ma wycięcie czy te co mialy podświetlenie? Musze sprawdzić u siebie.
  12. Potrzebny do tego jeszcze jest jakiś plastik z miejscem na ten światłowód czy jak to mozna zamontować w np. koszu bez tego podswietlenia?
  13. Da sie przekodowac na zwykły system?
×
×
  • Create New...