CrazyMax Opublikowano 20 Października 2020 Opublikowano 20 Października 2020 Cześć. Co prawda temat i ten błąd (00283) przewijał się już wielokrotnie na forum, ale może zrobicie burzę mózgów i pomożecie szybciej rozwiązać problem. Poniżej chronologicznie historia: 1. Jazda z kontrolką zużycia klocków hamulcowych. Innych problemów z układem hamulcowym nie było. 2. Wymiana kompletu tarcz i klocków wraz z czujnikiem ich zużycia (urwany przewód przyczyną palącej się kontrolki). Zdejmowałem tylko koła i rozpiąłem wtyczkę czujnika zużycia. Innej elektryki nie ruszałem. 3. Pojawienie się problemu z błędem 00283. Przeważnie występuje od razu po uruchomieniu zapłonu (silnika). Najczęściej wystarczy przejechać naście, dziesiąt metrów, wyłączyć silnik i po ponownym włączeniu zapłonu kontrolki gasną. Niestety w losowych momentach podróży ponownie się zapalają. Itd. Rozebrałem włącznik świateł stop. Wyglądał bez zarzutu. Profilaktycznie przetarłem mechanicznie styki. Niestety w trakcie jazdy błąd ponownie wystąpił. Przy okazji prób czytania/kasowania błędów i szukania przyczyny, pojawiały się również błędy: 18057 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller P1649 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Readiness: 0000 1000; 18256 - Please check DTC Memory of Engine Controller P1848 - 35-00 - -; 65535 - Internal Control Module Memory Error 00-00 - -; 01312 - Powertrain Data Bus 79-00 - Please Check Fault Codes; 01316 - ABS Control Module 49-10 - No Communications - Intermittent; 00625 - Vehicle Speed Signal 27-10 - Implausible Signal - Intermittent. W jaki sposób mogę VAGiem sprawdzić działanie poszczególnych czujników/włączników w aucie? Macie jakieś pomysły, podpowiedzi?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się