Jump to content

Zawieszenie bilstein b8 + sparingi h&r


Recommended Posts

Witam, chciałem zasięgnąć wiedzy czy ktoś u nas na forum ma taki zestaw i jak to się spisuje, albo ewentualnie zestaw koni srt + h&r jak się spisuje ? A może dac sam zawias A zostawić sprężynę od 1BE ? Felga 19x8,5j et32

Link to post
Share on other sites

Ja mam bilstein b8 + sprezyny gwintowane KW z regulacją . Jesli chodzi o jazde na tym zestawie jest twardo ale komfortowo nie mam porównania z zawieszeniem 1BV bo tez podobno jest twarde :)

Seryjne zawieszenie miałem 1BE + spręzyny KW  . Gdy załozyłem B8 + KW Tył auta podniósł się o jakiś 1,5 cm wzgledem 1 BE dodam ze regulacja skręcona na MAX , przód na 1 BE jaki B8 zostaje 2-3 cm regulacji w dół.

Koła rotor s5 245/35

 

 

Link to post
Share on other sites
14 minut temu, matek55 napisał:

Ja mam bilstein b8 + sprezyny gwintowane KW z regulacją . Jesli chodzi o jazde na tym zestawie jest twardo ale komfortowo nie mam porównania z zawieszeniem 1BV bo tez podobno jest twarde :)

Seryjne zawieszenie miałem 1BE + spręzyny KW  . Gdy załozyłem B8 + KW Tył auta podniósł się o jakiś 1,5 cm wzgledem 1 BE dodam ze regulacja skręcona na MAX , przód na 1 BE jaki B8 zostaje 2-3 cm regulacji w dół.

Koła rotor s5 245/35

 

 

Aha czyli można przyjąć że b8 maja podobny skok A nawet większy jak 1BE więc springi h&r 45/40 mozna śmiało dac

Link to post
Share on other sites

Tak myśle ze bez problemu :) coś by chciał wykombinować u mnie z tyłem ale nie mam za bardzo pomysłu co zrobić aby siadło te 1.5 cm

Link to post
Share on other sites

Abstrahując od całości amorki B8 dedykowane są do sprężyn od -30.
Seria B6 jest do seryjnych amorków lub tych -10/-15/-20

Link to post
Share on other sites

Hmmm...no rzeczywiście trochę wysoko. Może pomyśl nad zmianą sprezyny na sam tył tylko jaką?

Link to post
Share on other sites

No właśnie tylko jaka ? hmm albo HR albo Sportline. Pisałem z jedną firma to polecała sprezyny od gwintu TA-Technnix podobno regulacji 8 cm :D

Ciekawe jak różne spręzyny wpłyną na jazde, czy nie powinno być problemu ?

Przód tak jak pisałem mogę opuścić jeszcze 2 cm takze spoko

Link to post
Share on other sites

Ta-technix nie cieszą się jakaś wspaniałą opinią. Jak będą różne sprezyny to w niczym nie przeszkadza mogą się różnić twardościa i wysokością.

Link to post
Share on other sites

No tak średnio ten TA-Technix wiem wiem :DA u mnie można by spróbować wyjąc nakrętkę regulacyjna ale nie wiem jak będzie wtedy zachowywać sie sprężyna.

Tak wygląda tylna sprężyna

 

 

IMG_20201126_214139.jpg

Link to post
Share on other sites

To samo miałem napisać żeby wyjąć nakretke, w a4 b6 miałem gwint einbacha i właśnie z tyłu wsadzielm sprężynę bez tej nakrętki regulującej i było wszystko ok

Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...