-
Content Count
198 -
Joined
-
Last visited
Community Reputation
128About golden87

Informacje
-
First name
Maciej
-
Location
Elbląg
Car
-
Car model
A4 B7
-
Car body
Avant
-
Year of production
2007
-
Engine
2.0 TDI
-
Engine code
BPW
-
Drive
quattro
-
Gearbox
Manual
-
Fuel
ON
Recent Profile Visitors
1,812 profile views
-
Srogo przegoń auto przed samym przeglądem i nie powinno być problemu z analiza spalin
-
Zadna różnica, przełożenia te same, możesz smiało ładować.
-
Powiem Ci kolego, ze ostro pojechałeś z ceną ;-) Ja się zastanawiałem czy za mojego dostane 3 dychy z 2 kompletami kół, gdzie jest mocno porobiony, i posiada masę dodatków :-) No nic powodzenia w sprzedaży. Pozdro.
-
Wbrew pozorom wcale nie jest drożej, kolega ostatnio kupił A6 C7 2.0 TDI Ultra i chciał zrobić rozrząd + wymiane oleju w s-troniku + filtry itd. To elblascy fachowcy byli tańsi raptem o około 100-200zł przy kwocie rzędu 2 tys a masz pewność ze będzie zrobione dobrze. Serwisowałem swoje auto od początku jak je zakupiłem u Pana Sławomira, niestety 2 bardzo kosztowne naprawy które u niego wykonywałem okazały sie spartaczone. Oprócz tego brak jakiejkolwiek gwarancji ze strony zakładu, obie reklamacje odrzucone. Jedna naprawa to naprawa układu klimatyzacji, zlecono kompleksową wymiane
-
Abstrahując od całości amorki B8 dedykowane są do sprężyn od -30. Seria B6 jest do seryjnych amorków lub tych -10/-15/-20
-
Co konkretniej? Masz na mysli mowiac gruba naprawa? Ja teraz serwisuje w MagBart Auto MagBart Auto - Strona główna | Facebook WWW.FACEBOOK.COM MagBart Auto, Elbląg. 464 osoby lubią to. @MagBart Auto Moze warunki nie zachwycają (wizualnie) ale przynajmniej jest uczciwy i nawet jak cos jest nie tak, to nie unika odpowiedzialnosci w przeciwienstwie do PHU Olak (robiłem tam 2 grube naprawy, i 2 spier.... i 0 odpoweidzalnosci). ale na jakies grubsze naprawy mega skomplikowanego silnika czy serwis skrzyni zostal bym jednak w troj
-
Dzięki za info sporo mi to rozjaśnia, Możesz mi powiedzieć jeszcze ile czasowo powinno trwać takie płukanie i czyszczenie układu, bo mam wrażenie że wszystko to odbyło się zbyt szybko (o ile w ogole sie odbyło, lub tylko mnie o tym poinformowano). Miałem odstawić auto rano i tak zrobiłem, natomiast jak wracałem z pracy widziałem ze auto jeszcze nie wjechało (~15-16) a koło 19-20 było gotowe.... (mówie o tej drugiej zmianie, samej sprezarki)
-
Tak w przypadku pierwszej wymiany, gdzie ja za niego płaciłem, (widac na 1szym foto)
-
"Mechanik" twierdzi, ze wlot powietrza do FMICa (od storny ciepłej) jest zbyt blisko skrplacza i to zpowodowało zatarcie sprężarki, moim zdaniem to wierutna bzdura.
-
twierdzi ze był czyszczony, ale ja w to troche wątpie, szczególnie przy pierwszej "Gwarancyjnej" wymianie gdzie wyminił sprężarkę ale samą, bo to juz bylo na jego koszt.... Wiem ze specjalnej maszyny do czyszczenia nie ma,
-
Dodałem, inni znajomi gdzie bylem nabic klime, to mowili ze na dlawiku takiego blota dawno nie widzieli.
-
[Audi A4 B7] 2.0 TDI BPW Klimatyzacja Dzień dobry wszystkim, chciałbym tutaj zasięgnąć rady. 2 lata temu (05.2018) Uległa awarii klimatyzacja w moim aucie, zatarła się sprężarka. Mechanik "X" (do puki sie nie upewnie, i nie spróbuje pokojowo załatwić tematu, nie chec podawać personalii) Zasugerował mi 2 typy naprawy: Po Januszowemu, zmieniamy spreżarke na uzywke, czyścimy układ i do boju. Zgodnie ze sztuką, nowa sprężarka, nowy parownik, nowy skraplacz, czyszczenie ukłądu. Jako że byłem nie dawno po zakupie auta i stwierdziłem ze trochę nim pojeżdżę skłoniłem się
-
Spróbuje moze podnieść auto, zobaczyć, zdjąc koła i zobaczyć w jakim stanie są wtyczki, czy nie są mocno zaśniedziałe itd, spsikać kotanktem, pocyszcić z syfu ,podpiąc jeszcze raz to na początek, błędów żadnych nie ma, tak czytam że jakby coś było z nimi nie tak, to raczej błąd by sypało zarówno w VCDS jak i na desce.
-
Właśnie tego nie jestem pewien... :/ Taką teorie na początku sobie postawiłem ale możę błędnie Ale to rozumem, ze jakimś błędem by sypało ? A tu czysto, wszędzie... Sam nie wiem od czego zacząć.