golden87

Pasjonat
  • Zawartość

    110
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

24

O golden87

    Informacje

    • Imię
      Maciej
    • Lokalizacja
      Elbląg

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2007
    • Silnik
      2.0 TDI
    • Kod silnika
      BPW
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON

    Ostatnie wizyty

    586 wyświetleń profilu
    1. Witam koledzy, Posiadam porobione BPW, jak wiecie skrzynia jest to krótka, szukam czegoś dłuższego, myslaleł o BRD, ale wpadł mi pewien pomysł Mój silnik BPW wychodził ze skrzynią JEE i dyfrem EUB (37/10). Gdybym chciał zmienic na BRD musiałbym zmienić skrzynie i most... o dziwo, szukajac skrzyni natknołem się na skrzyjnie HXQ (z 3.0 TDI ASB), gdzie ona fabrycznie również wychodziła z dyfrem EUB (37/10)" Czy wał będzie pasował, nie będize problemu? Czy w takim razie moge prze-swapowac sama skrzynie reszta zostaje? Z góry dzięki za odpowiedzi i przepszam jesli zdublowałem temat.
    2. golden87

      Mialem na mysli felgi 8,5j rzeczywiscie w wypadku tych trzeba jeszcze odjac. Siadzie jak ori felga normalnie, czyli japa bedzie ale kto lubi, trzec napewno nie bedzie itd. Tak wychodzilo z fabryki, jak chcesz poprawic fabryke to dajesz dystans.
    3. golden87

    4. golden87

      ET32-33 jest idealnie z nadkolem powiedzmy ze zeby nie klasc dystansow ET32-42 bedzie bezpieczne, im nizsze tym bardziej wysunieta lini nadkola.
    5. golden87

      I jeszcze multitronic do tego... Gdzie on sam sie potrafi rozpasc przy serrii a co dopiero chip
    6. golden87

      Tez jestem tego zdania. Nie lepiej nic nie napisac, a potem placz ze zawracaja dupe... PS. Handlarzom przydało by sie pisać co w ogłoszeniu, bo niestey o wadach z reguły zapominaja wspomnieć.
    7. golden87

      Rzuc jakims linkiem, opisemm, zdjeciami na priva.
    8. golden87

      Kolega ma zestaw z zimówkami, mysle ze cena dobra i ET jakie szukasz https://www.olx.pl/oferta/kola-zimowe-16-5x112-daton-2016r-CID5-IDvRi9f.html#login
    9. golden87

      Mialem do czynienia z tym dociskiem i powiem tak... Na taxi po zatloczonym miescie nie chcialbym tym jezdzic, Gdyby to bylo auto wspoldzielone z kobieta itd to tez nie. Ale dla siebie dla funu, idzie sie przyzwyczaic. Jesli chodzi o specyfike ruszanie jaka podaje producent mysle ze chodzi raczej o to ze sprzeglo mimo ze dziala dosc ciezko to nie dziala 0/1 jak w przypadku tarczy spieku, czyli mozna plynnie ruszyc i spokojnie parkowac.
    10. golden87

      Zdaje sobie sprawe, bo pewnie EGT by zabilo, ale do podrozowania w trasie, czasem cywilnie, szczegolnie przy zrobionym wydechu, przydaja sie ta 6-stka zeby w kabinie bylo komfortowo. Ogolnie myslalem ze ten wydech jest cichy i passazerowie przeszkadzaja, jednak podroz wlasnym autem na tylnej kanapie troche zmienila moj poglad: )
    11. golden87

      Polecam jednak poczekac na ta skrzynie, w Passacie osce mialem DQS z 2.5 TDI, w Quattro jest chyba DQT, najdłuższa z możliwych była bajka.., przy tej mocy polecam... Slyszalem ze ta tez rade upchnac skrzynie z 3.0 TDI manuala ale niestety te skrzynie kosmiczne ceny maja.... Jak zestaw od Krzyska, to pewnie spiek polecial bo ostatnio z Maklandem byl jakis problem
    12. golden87

      Konkretnie poleciałeś A ze tak zapytam jak skrzynia, seria z AVF? Czy cos bedziesz modzil, bo przy tej mocy to pewnie zaraz przelozenia sie koncza? Sprzegło, jednomas + kevlar? Czy jakis wzmocniony docisk?
    13. golden87

      Jakie masz parametry obecnej felgi i ile sie chowa w nadkole? Zmierz w ten sposób Z tego co pamietam to w B5 zeby bylo rowno z nadkolami ET powinno byc w okolicy 30-35 (przod 35, tyl ~30) przy tych parametrach bedzie troche schowana w nadkole felga, i pierscien zmieniajacy rozstaw otworu trzeba bedzie zastosowac. Ogolnie zastanowil bym sie nad takimi felgami z A5 z ET28 w 17, beda pewnie duzo tansze a dosc podobne sa. (tyllko bardziej wklesłe co moim zdaniem lepiej)
    14. lepiej wywiercic w kolektorze, zawsze to bedzie realny wynik.
    15. golden87

      Zalezy jak bedzie niut poprowadzony, i w jakim stanie masz dwumase, i na ile sobie mozesz pozwolic przestoju auta. Kevlar byłby pewniejszy i bardziej wytrzymały (mi na mnowym seryjnym BRD uslizgiwalo sie przy 460 nm) . Moim zdaniem najkorzystniej byłoby wrzucic nowy dwumas BRD, i obić swoją starą tarcze (albo dogadac sie tam gdzie obijaja zeby Ci wyslali na podmianke, zeby krocej auto uziemioned bylo)