golden87

Pasjonat
  • Zawartość

    132
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

34

O golden87

Informacje

  • Imię
    Maciej
  • Lokalizacja
    Elbląg

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2007
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    BPW
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

680 wyświetleń profilu
  1. golden87

    Jak jeszcze dostepny, to jaka cena kompletu na tył? moze byc na PW
  2. Zobacz ofertę Sprzedam oryginalne Alufelgi Audi 17 8.5J + nowe Opony zimowe FALKEN 245/45/17 - NOWA CENA Sprzedam oryginalne koła. Alufelgi : 8J0 601 025 A 8Z8 8,5J x 17H2 ET50 Stan 6/6 jak nowe. Opony: 245/45/17 Fulda Espia EPZ II Dot 2615 Stan 6/6 jak nowe, pełny bieżnik, miękka guma, kolce na oponach, przebieg max 500 km. Felgi zostały po aucie (Audi TT 8j, nawet nie doczekały sie montażu, auto zostało rozbite, a koła przelażały 2 lata w ciepłym garażu przy domu) PREFERUJE ODBIÓR OSOBISTY. Felgi pasuja do wszystkich aut z rozstawem 5x112 i 57,1 otwór, z uwagi na ET aby idealnie współgrały z linia nadwozia w A4 B5-B6-B7 przydałby sie dystans z 10-15 mm. Bardzo rzadko spotykana szerokość w tym rozmiarze. Jezeli jestes zainteresowany zapraszam na PW. może znajdziemy dogodne rozwiazanie. Moge wziąć jakies felgi w roliczeniu itd. Cena 2.400,00 zł Dodający golden87 Wysłano 09.02.2019 Kategoria 17"
  3. Sprzedam oryginalne koła. Alufelgi : 8J0 601 025 A 8Z8 8,5J x 17H2 ET50 Stan 6/6 jak nowe. Opony: 245/45/17 Fulda Espia EPZ II Dot 2615 Stan 6/6 jak nowe, pełny bieżnik, miękka guma, kolce na oponach, przebieg max 500 km. Felgi zostały po aucie (Audi TT 8j, nawet nie doczekały sie montażu, auto zostało rozbite, a koła przelażały 2 lata w ciepłym garażu przy domu) PREFERUJE ODBIÓR OSOBISTY. Felgi pasuja do wszystkich aut z rozstawem 5x112 i 57,1 otwór, z uwagi na ET aby idealnie współgrały z linia nadwozia w A4 B5-B6-B7 przydałby sie dystans z 10-15 mm. Bardzo rzadko spotykana szerokość w tym rozmiarze. Jezeli jestes zainteresowany zapraszam na PW. może znajdziemy dogodne rozwiazanie. Moge wziąć jakies felgi w roliczeniu itd.
  4. golden87

    Nie chcesz sprzedac samych opon, jesli tak za ile?
  5. golden87

    @akjam @H4mm3R Czy tędy też moge zglosić swoje auto i kandydaturę do B7 Crew?
  6. golden87

    Podejrzewam ze 40k za sensowny egzemplarz S4 trzeba dac, pakiet startowy z 10 tys, uturbienie z minimum 20, kolega wczesniej sensowniwe mowi.... a wszystko to dziwnie robisz, zwlascza jak na mechanika, juz na etapie remontu silnika niewiele wiekszym kosztem mozna bylo go przygotowac pod wieksze moce.... ale co tam.
  7. golden87

    Skoro wg ciebie uturbić v8 benzynę to pryszcz. Skoro taki z Ciebie fan to trzeba było kupić benzynę a nie klepkaka...
  8. golden87

    Dobrze mowi. Pozatym takie 340 km z 4.2 jedzie, ale niut az tam nie miazdzy. Zrobienie HF120 na Twoich wtryskach, + Sachs Performance i dobre turbo moze byc okolo 300/550 nm i to w quattro naprawde fajnie jedzie, jak masz zamar isc w uturbianie V-ka to w ogole wiadro pieniedzy. A takie BRD moze byc ciekawa baza, skrzynia juz dluzsza itd. ale kazdy robi co lubi.
  9. golden87

    Dla mnie całe te rozklepywanie i inne to zbyt ostra rzezba, zwlaszcza ze sa rozwiazania ktore sa bardziej p&p w wypadku benzyny az tak duzo na komforcie sie nie straci, szczegolnie na 228 sprzgle, najgorzej jednomas reaguje na 240 mm w dizlu. Tak w takim wypadku kolo 400 powinien utrzymac. Jak tak ostro w moc, idziesz, to potem skrzynia 6 bedzie potrzenba i sprzeglo 240, wiec skoro masz isc tak grubo moze od razu w ta strone... Choc jak widze po forum, ludzie plany maja ostre, a projektow w 1.8T 400nm+ zbyt wielu na forum nie ma
  10. golden87

    akurat tu mialem na mysli autor watku
  11. golden87

    To ile Ty chcesz niutów wykrzesać to nie dizel... jak w 1.8T jest 400 niuta to już i tak grubo na maxa. Jazda na spieku na codzien jest średnio uciążliwa, w zależności od ilości łopat, ma tarcza, dodatkowo tarcza spiekowa ma ograniczona wytrzymalosc (20-30 tys). Luk8090s na zwyklej tarczy (to materiał z Sachs Perf) kosztuje obicie ~200 zł a tarcza Sachs Perf ~1000-1100.... i wytrzykma podobnie jak ori. A kolega widze nie ufny lol.
  12. golden87

    Mozna jeszcze pomyslec o przejsciu na skrzynie z 2.0 TFSI i konwersji na sprzeglo 240 mm wtedy ale to juz wiecej zabawy i kasy.
  13. golden87

    niby 420+ nm zapewnia producent, Biorac pod uwage, ze przy 240 mm pisze ze 550+ zapewnia ,a chlopaki na tym docisku maja kolo 650-700 nawet w Dieslu, to sadze ze ten 228 spokojnie 460-470 uciagnie moze nawet 500
  14. golden87

    Alez glupoty opowiadacie Zeby przejsc na 240 mm trzeba miec skrzynie biegów 240 mm.... a z tego co wiem BFB ma 228. Na to co chcesz, kupujesz docisk Sachs Performance 228 o ten: https://www.sachsperformance.com/pl/zestaw-sprzegla/sachs-sprzegla-sportowe/tarcza-dociskowa-999715 Dostepny w InterCarsie za jakies ~1200-1300 zł. + Obijasz swoją tarcze kevlarem (koszt ~200 zł) materiał nazywa sie Luk8090s. Zestaw ten przeniesie ~450 nm +. Albo inna tańsza wersja, kupujesz docisk od TDI 1.9 AWX i tarcze w kevlar i to jakies ~380-400 nm zniesie. Do tego dwumasa z AWX i koniec. Dziękuje dobranoc. PS. zeby w 1.8T przejść 500 nm to już milionów monet potrzebujesz ze hej.