Jump to content

golden87

Pasjonat
  • Content Count

    206
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

120

About golden87

Informacje

  • First name
    Maciej
  • Location
    Elbląg

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,454 profile views
  1. Spróbuje moze podnieść auto, zobaczyć, zdjąc koła i zobaczyć w jakim stanie są wtyczki, czy nie są mocno zaśniedziałe itd, spsikać kotanktem, pocyszcić z syfu ,podpiąc jeszcze raz to na początek, błędów żadnych nie ma, tak czytam że jakby coś było z nimi nie tak, to raczej błąd by sypało zarówno w VCDS jak i na desce.
  2. Właśnie tego nie jestem pewien... :/ Taką teorie na początku sobie postawiłem ale możę błędnie Ale to rozumem, ze jakimś błędem by sypało ? A tu czysto, wszędzie... Sam nie wiem od czego zacząć.
  3. Niestety nie mam dostępu do innego refelektora... dziwi mnie tylko to że oba naraz opadają.... gdyby opadał jeden na 99% miałbym problem z elektromganesem. Chyba ze to tak ma być jak jeden nie daje rady to z automatu wyłącza drugi... Błędów 0... Co smieszne jest, raz potrafi działać przez 15 minut bez żadnego problemu, a raz opada zaraz po włączeniu... Opada podnosi, za chwile znowu działa, potem znowu opada itd.
  4. Mam takie samo zdanie jak Ty, jak juz rozklejać lampe, to zrobić od razu "upgrade". Jak będę mieć już pewość ze mam sprawny set i dalej to nie rozwiąże problemu, bede szedł po instalacji...
  5. Dzięki za odpowiedź, czyli rozumiem że jak zmienie soczewki z A4 B8 FL to już problem opadających świateł sam powinien się rozwiązać ?
  6. Witam Koledzy, Od kupna auta zmagam się z następującym problemem że zdarza się że podczas włączonych świateł drogowych (długich) zdarza im się jakby opadały, coś się rozłączało, czasem po chwili wracają czasem nie...(na desce ikona cały czas się pali) Nie ma jakiejś większej reguł, czasem działają dobrze przez cały okres użytkowania z 15-20 minut, czasem opadają dosłownie po 30 sekundach. Próbowałem zrobić reserch na forum i stawiam że mogą to być uszkodzone elektromagnesy... dziwi mnie tylko, że co oba naraz by padły to normalne? Co powinienem sprawdzić zanim zajmę się za ich wymianę? Na VCDSie żadnych błędów w długich nie ma, zarniki świeże i pewne. Czy to prawda że do ich wymiany konieczne będzie rozklejanie lampy, i czy wtedy jak już będę rozklejać to pokusiłbym się o montaż soczewk z A4 B8 FL, czego dokładnie bede potrzebował oprócz soczewek z A4 B8 i elektromagnesów? Czy elektromagnesy np. z b8 lift też pasjuą?
  7. Nie wiem czemu taki straszny hejt jest na HP-2 zaciski, Osobiście miałem takie w Passacie B5 FL zalozone, i moim zdaniem lepiej hamowały niż 1-tłok na 320, Wądą jest to że klocki i zestawy naprawde są dość drogie, sporo droższe niż do 1-tłoków... no i budowa taka ze nie każda felga siada.
  8. Jak mialem uszkodzona UPG to tak, teraz nie. powinien byc suchy jak wiór.
  9. to kup zbiorniczek np. febiego nie jest specjalnie drogi kolo 60 zł i zobaczysz czy to rozwiaze problem, jesli nie bedziesz dalej szukał.
  10. Te testy, nie sa miarodajne w 100%, szczegolnie w dieslach. Skoro upuszcza płyn przez otwór upustowy tzn ze robi się cisnienie w układzie. Nie chce Cie martwić, ale niestety jest duża szansa ze to UPG. Ostatnio przerabiałem to samo, test UPG nic nie wykazał, a uszczelka byla dmuchnięta, i chlodziwo leciało... Im szybciej sie za to wezmiesz, tym wieksza szansa ze dół i tłoki pozostaną nietknięte. Ewentualnie można by sprawdzić jeszcze drożność układu chłodzenia, EGR-ów, chłodniczki spalin etc, ale w b6 nie ma tej zbędnej ekologi. Przewody idące do zbiorniczka pewnie są dość twarde, a odrekacając korek po w miare dynamicznej jezdzie robi charaktersytyczne psssyt...
  11. golden87

    B7 Crew

    Dystom.pl od lat w wielu autach uzywam i nigdy problemu nie było. Jedna z najstarszych firm na rynku. Dodatkowo cenowo tez atrakcyjnie.
  12. Kolega Maniusiek ma racje, Wał również trzeba zmienić, z uwagi na gabaryty skrzyni od V6, wał jest krótszy niż w wypadku R4
  13. Zobacz ofertę Tunningowy kolektor pod 1.9/2.0 TDI Wzdłużny B5/B6/B7 Sprzedam kolektor T4 (cegielka), przygotowany pod wzdluznego 1.9. Robiony był przez TurboSpaw. Wersja bez klapy gaszacej. U mnie był w a4b7 bpw. Dodatkowo kolanko 90 57/63, 2 opaski oraz uszczelka termiczna 3mm z mtuuning. Sprzedaje tylko komplet za 330 zł +KW Cena 280,00 zł Dodający golden87 Wysłano 01/13/20 Kategoria Audi A4 B6/B7
  14. Sprzedam kolektor T4 (cegielka), przygotowany pod wzdluznego 1.9. Robiony był przez TurboSpaw. Wersja bez klapy gaszacej. U mnie był w a4b7 bpw. Dodatkowo kolanko 90 57/63, 2 opaski oraz uszczelka termiczna 3mm z mtuuning. Sprzedaje tylko komplet za 330 zł +KW
  15. https://www.facebook.com/groups/555126938019393/permalink/1186781751520572/?sale_post_id=1186781751520572 Upg można zrobić albo swap ac avfa jakby kupił za 20 można by fajnie zrobić
×
×
  • Create New...