Jump to content

golden87

Pasjonat
  • Content Count

    196
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

125

About golden87

Informacje

  • First name
    Maciej
  • Location
    Elbląg

Car

  • Car model
    A4 B7
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2007
  • Engine
    2.0 TDI
  • Engine code
    BPW
  • Drive
    quattro
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON

Recent Profile Visitors

1,591 profile views
  1. Dzięki za info sporo mi to rozjaśnia, Możesz mi powiedzieć jeszcze ile czasowo powinno trwać takie płukanie i czyszczenie układu, bo mam wrażenie że wszystko to odbyło się zbyt szybko (o ile w ogole sie odbyło, lub tylko mnie o tym poinformowano). Miałem odstawić auto rano i tak zrobiłem, natomiast jak wracałem z pracy widziałem ze auto jeszcze nie wjechało (~15-16) a koło 19-20 było gotowe.... (mówie o tej drugiej zmianie, samej sprezarki)
  2. Tak w przypadku pierwszej wymiany, gdzie ja za niego płaciłem, (widac na 1szym foto)
  3. "Mechanik" twierdzi, ze wlot powietrza do FMICa (od storny ciepłej) jest zbyt blisko skrplacza i to zpowodowało zatarcie sprężarki, moim zdaniem to wierutna bzdura.
  4. twierdzi ze był czyszczony, ale ja w to troche wątpie, szczególnie przy pierwszej "Gwarancyjnej" wymianie gdzie wyminił sprężarkę ale samą, bo to juz bylo na jego koszt.... Wiem ze specjalnej maszyny do czyszczenia nie ma,
  5. Dodałem, inni znajomi gdzie bylem nabic klime, to mowili ze na dlawiku takiego blota dawno nie widzieli.
  6. [Audi A4 B7] 2.0 TDI BPW Klimatyzacja Dzień dobry wszystkim, chciałbym tutaj zasięgnąć rady. 2 lata temu (05.2018) Uległa awarii klimatyzacja w moim aucie, zatarła się sprężarka. Mechanik "X" (do puki sie nie upewnie, i nie spróbuje pokojowo załatwić tematu, nie chec podawać personalii) Zasugerował mi 2 typy naprawy: Po Januszowemu, zmieniamy spreżarke na uzywke, czyścimy układ i do boju. Zgodnie ze sztuką, nowa sprężarka, nowy parownik, nowy skraplacz, czyszczenie ukłądu. Jako że byłem nie dawno po zakupie auta i stwierdziłem ze trochę nim pojeżdżę skłoniłem się
  7. Spróbuje moze podnieść auto, zobaczyć, zdjąc koła i zobaczyć w jakim stanie są wtyczki, czy nie są mocno zaśniedziałe itd, spsikać kotanktem, pocyszcić z syfu ,podpiąc jeszcze raz to na początek, błędów żadnych nie ma, tak czytam że jakby coś było z nimi nie tak, to raczej błąd by sypało zarówno w VCDS jak i na desce.
  8. Właśnie tego nie jestem pewien... :/ Taką teorie na początku sobie postawiłem ale możę błędnie Ale to rozumem, ze jakimś błędem by sypało ? A tu czysto, wszędzie... Sam nie wiem od czego zacząć.
  9. Niestety nie mam dostępu do innego refelektora... dziwi mnie tylko to że oba naraz opadają.... gdyby opadał jeden na 99% miałbym problem z elektromganesem. Chyba ze to tak ma być jak jeden nie daje rady to z automatu wyłącza drugi... Błędów 0... Co smieszne jest, raz potrafi działać przez 15 minut bez żadnego problemu, a raz opada zaraz po włączeniu... Opada podnosi, za chwile znowu działa, potem znowu opada itd.
  10. Mam takie samo zdanie jak Ty, jak juz rozklejać lampe, to zrobić od razu "upgrade". Jak będę mieć już pewość ze mam sprawny set i dalej to nie rozwiąże problemu, bede szedł po instalacji...
  11. Dzięki za odpowiedź, czyli rozumiem że jak zmienie soczewki z A4 B8 FL to już problem opadających świateł sam powinien się rozwiązać ?
  12. Witam Koledzy, Od kupna auta zmagam się z następującym problemem że zdarza się że podczas włączonych świateł drogowych (długich) zdarza im się jakby opadały, coś się rozłączało, czasem po chwili wracają czasem nie...(na desce ikona cały czas się pali) Nie ma jakiejś większej reguł, czasem działają dobrze przez cały okres użytkowania z 15-20 minut, czasem opadają dosłownie po 30 sekundach. Próbowałem zrobić reserch na forum i stawiam że mogą to być uszkodzone elektromagnesy... dziwi mnie tylko, że co oba naraz by padły to normalne? Co powinienem sprawdzić zanim zajmę się za ich
  13. Nie wiem czemu taki straszny hejt jest na HP-2 zaciski, Osobiście miałem takie w Passacie B5 FL zalozone, i moim zdaniem lepiej hamowały niż 1-tłok na 320, Wądą jest to że klocki i zestawy naprawde są dość drogie, sporo droższe niż do 1-tłoków... no i budowa taka ze nie każda felga siada.
  14. Jak mialem uszkodzona UPG to tak, teraz nie. powinien byc suchy jak wiór.
×
×
  • Create New...