jolley

Pasjonat
  • Zawartość

    186
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

1

1 obserwujący

O jolley

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Rzeszów

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    568 wyświetleń profilu
    1. jolley

      Witam Panowie, zakładam LPG i przydałoby się wymienić świece. Wybór padł oczywiście na PFR6Q i ma je założyć gaziarz. Powiedział że są dwa rodzaje tych świec i jedne są za ok. 45zł i wymiana co 30 tys, a drugie są po ok 65zł i wymiana co 60 tyś. Gaziarz mówił że te droższe są twardsze. Zakłada co klienci chcą, ale z reguły te droższe żeby nie zaglądać do nich zbyt szybko. Co sądzicie?
    2. jolley

      Panowie, odgrzeję temat, bo nie znalazłem jednoznacznej odpowiedzi. Czy wałki + łańcuch mają być ustawiane tak, aby w tym samym momencie zgrywały się znaki przy pasku na kołach? Czyli ustawiamy górę i wtedy zgrywamy dół paskiem na znakach? Mam aktualnie problem po wymianie rozrządu, bo silnik nierówno pracuje (wpada w większe wibracje), w kanale 93 jest +6/7, a w 90 -2/1/0. Także przy ruszaniu z jedynki, w okolicach około 1700 rpm słychać za każdym razem takie charakterystyczne "skrobnięcie" mechaniczne (przy rozrządzie pokrywa była ściągana i czyszczona i nie było na niej śladów łańcucha. Smok wyczyszczony. Byłem u mechanika sprawdzić ustawienie rozrządu i jest jak poniżej, czyli dobrze (sprawdźcie swoim okiem), ale słyszałem również, że mógł się przestawić rozrząd na wałkach, stąd ta odchyłka. Mimo, że łańcuch i napinacz nie były ruszane. Przed wymianą rozrządu silnik pracował równo. Po odebraniu auta 2 dni było ok, a później się zaczęły drgania i nierówna praca. Mechanik ma jakąś śmieszną teorię, że "napinacz po czyszczeniu smoka dostał ciśnienia i dopiero teraz się objawiła jego usterka" (łańcuch był słyszalny sekundę przy porannym odpalaniu, błędów brak) pozdro
    3. jolley

      @ocb udało Ci się wymienić same ślizgi? Znalazłeś sposób?
    4. jolley

      Dramat... Zero walki o piłkę. Jakiegoś zacięcia.. Chęci... szkoda komentować..
    5. jolley

      jeżeli są w cenie nowej dębicy, to również wolałbym wziąć nowe, "świeże" opony niz 4ro latki. Też jeżdżę na Dębicy, mimo, że napaliłem się na goodyera. Ciche, dobrze trzymają, są komfortowe, a przy moim 1BV sobie to cenię. Minusów opony nie dostrzegłem (póki co).
    6. jolley

      Myślisz, że napinacz też może być dupnięty? Na wolnych obrotach go nie słychać. U znajomego za to (również 1.8t Q) ma w 93 kanale -1, a na wolnych obrotach słychać, jakby ktoś śruby na metalowej tacy rozrzucał btw. rozumiem, że poprzez "wciskanie" napinacza nie da się dokładnie określić jego stanu? U mnie pod naporem ręki nie poddawał się w ogóle
    7. jolley

      Witam po małej przerwie Z autem wciąż stagnacja. Zrobiłem tylko kilkukrotnie logi, czy aby coś się nie zmienia. Błędów nie ma żadnych. 1. Pierwsze foto sprzed dwóch dni. Wcześniej w kanale 090 było 0. 2. Drugie foto z dzisiaj. W kanale 090 wartość się zmienia ciągle między -1 a 0. 3. Trzecie foto po skasowaniu błędów (błędów brak). W zasadzie to nie wiem czego się złapać. Dzisiaj lub jutro mam się kontaktować z mechanikiem. Plan to ponowne zdjęcie "czapy" i wymiana łańcucha (wcześniej tylko rozrząd był zmieniany, a napinacz/łańcuch nie był ruszany) ale pewności nie ma czy to coś da. Ogólnie to myślę stać nad nim i porównać ustawienie łańcucha sprzed wymiany rozrządu do stanu obecnego, czy aby coś nie przestawił "przez przypadek". W między czasie byłem w Vag Service, aby sprawdzili auto, jednak z powodu braku czasu tylko podyskutowaliśmy chwilę. Pan stwierdził, że jest szansa, że przy wymianie rozrządu mógł przeskoczyć łańcuch o jedno ogniwo, co kiedyś mu się zdarzyło i również silnik chodził "kwadratowo".
    8. jolley

      Rozrząd u mnie sprawdzony. Ustawiony, tak jak poniżej. Wygląda na dobrze ustawiony. Wychodzi jednak na łańcuch lub napinacz+łańcuch do wymiany (+7cf). Brzęczy tylko przy odpalaniu (1-2sek) więc pewnie napinacz zostawię i wrzucę ori łańcuch iwis.
    9. jolley

      Na słupku jest 2.2 lub 2.3 - dla szerokości 235
    10. jolley

      U mnie niestety plany też się zmieniły, także odpuszczam
    11. jolley

      Lepiej czysty izopropanol pryskać
    12. jolley

      Każda pianka zawiera izopropanol
    13. jolley

      @David jak te nakładki się sprawują? Zimę przeżyły? Jakieś oznaki zużycia?
    14. Sklep Bosch'a na ali. Od wycieraczek, przez filtry paliwam kabinowe itp, po pompy wspomagania. Pompę bez gwarancji raczej bałbym się kupić (na pewno można się dogadać z chińczykiem, ale sama procedura odsyłania tak drogiej części raczej by mnie odrzucała), ale wycieraczki kupię, jak moje Oximo się skończą btw. Widziałem recenzję wycieraczek na jednej z grup na facebooku - niby są ok https://boschonline.aliexpress.com/store/3079111/search?spm=a2g17.12010608/itm2home-1.0.0.2368611fJoL1xx&SearchText=For-Audi
    15. jolley

      Dzisiaj odczuwałem czasami dziwne drgania, delikatny rezonans? silnika. Na fotelu było czuć, drążek drgał również. Później było chwilę spokoju i znów powtórka. Przy włączonej klimie mniej odczuwalne (wyższe obroty). Rozrząd może mieć wpływ na to? Zaczynam świrować bo wszystko jest nowe ale nie tak jak powinno być