jolley

Pasjonat
  • Zawartość

    225
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

2

1 obserwujący

O jolley

    Informacje

    • Imię
      Łukasz
    • Lokalizacja
      Rzeszów

    Auto

    • Model
      A4 B7
    • Nadwozie
      Avant
    • Rocznik
      2006
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      quattro
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    690 wyświetleń profilu
    1. jolley

      @Randor u mnie był taki sam przypadek, tyle że w 1.8T. Kupiłem prywatnie od Szwajcara, jeździł na castrolu 5w40. Pojeździłem po sprowadzeniu chwilę (ok. 2kkm) i cisza byla przy każdym odpaleniu (w dodatku była to zima) co mnie bardzo cieszyło. Po wymianie oleju na Valvoline i plukance zaczęło się poranne brzęczenie. Po pół roku wymieniłem sam łańcuchu na ori z aso i brzęczy wciąż ok sekundę. Ale szczerze, mam już to w d*pie, bo skoro łańcuch nowy a napinacz ok, to tematu nie ruszam
    2. jolley

      Niestety dałem się przekonać na tę pod LPG - model LPG Laser Line 1496 (niby ten sam model co PFR6Q, a niby nie). No i poleciały na reklamację. Silnik bardzo nierówno na nich chodził. Wróciłem do starych ori jeszcze ze znakiem oooo i wszystko gra. Teraz czekam na decyzję i kupuję PFR6Q
    3. jolley

      Ja swojego napinacZa nie ruszałem, bo było słychać brzęczenie tylko przy odpalaniu ok sekundę. Na ciepłym silniku cisza. Wymieniłem łańcuch na ori aso i brzęczy identycznie. Temat więc odpuściłem. U siebie zmierz ciśnienie oleju
    4. jolley

      Dokładnie. Bass mam ustawiony na 3/4 bo mi lusterkiem telepie A tak btw. co zrobić jeżeli lusterko "brzęczy" podczas przyspieszania? Mam wrażenie że właśnie od basu mi się tak zrobiło i mnie irytuje
    5. Również interesuje mnie odpowiedź na to to co kolegę powyżej Ale mam jeszcze jedno. Czy przed woskiem (mam fusso) muszę uzyć i cleanera i ipy? Jedno i drugie odtłuszcza, więc nie wiem czy faktycznie użyć obu
    6. jolley

      Możesz podjechać na każdą SKP, zapłacisz 10zł i ustawią Ci jak ta lala
    7. jolley

      Na stacji oczywiście, co by innym nie utrudniać życia. Diagnosta stwierdził że były ponad 3 cm za nisko ustawione. Najbardziej było to odczuwalne na autobanie - jakby świeciły tylko 20m do przodu
    8. jolley

      Dzięki Pany ! U mnie okazało się że miałem obniżone bixy i to sporo. Męczyłem się tak ponad pół roku . Już jest nieźle z wysokością i mocą świecenia, ale zbieram się do wymiany soczewek bo widzę że różnica spora, szczególnie przy światłach mijania
    9. jolley

      Panie, rozwiązałeś problem? U mnie jest to samo. W trybie auto dosyć często xenon mignie/rozbłyska się, a czasem nawet zgasną oba. Na światłach ustawionych na mijania, praktycznie nic nie mruga, raz na jakiś czas mignie. Miałem żarniki wymieniać, ale ciekawe było dla mnie mruganie obu, co byłoby dziwne przy zużytych żarnikach (tzn. oba idealnie na raz)
    10. jolley

      @Patryk52 , z ciekawości. Jak się sprawa potoczyła?
    11. jolley

      Panowie, trafiłem na ten temat przypadkowo. Zakładałem w tym miesiącu gaz u polecanego gaziarza. Ugadane było oczywiście zdejmowanie kolektora itp. W cenie 3200 "były oczywiście" wszystkie potrzebne uszczelki itp Wczoraj jednak mój mechanik zwrócił uwagę, że kolektor na bank nie był zdejmowany, bo śruby są usyfione i nie widać tam ingerencji a także od frontu wystaje kawałek uszczelki, którą widać, że nadgryzł ząb czasu. Robiłem u niego drugie auto i wręcz nie spodziewałbym się, że przytnie w chooya. Ktoś się mierzył z taką sprawą? Jakieś konsekwencje wyszły z czasem (np. gładzie porysowane)?
    12. jolley

      W gr. 20 na dwóch cylindrach wychodzi na to, że coś tam stukowego jest tak? 1.5-3.8 Czy któryś z parametrów może pokazywać problemy z cylindrami? Mechanik wczoraj pomierzył i wyszło mu na 3 cylindrach 10.5 a na drugim cylindrze 9.5. Trochę mnie przeraził btw. czy to pętlenie wtrysków jest jakieś przesadne? Czy może mieć to wpływ na spalanie? Benzyny palił mi średnio 11L, ale gazu wychodzi i 15L, także coś dużo
    13. jolley

      wtryski lpg mogą być słabe? Niby mają zapasu w spód. Czy pętlą, bo źle są wyregulowane? A pozostałe parametry w miarę ok? Nic nie niepokoi? Wtryski myślę wymienić na bexowe, ale to przy okazji poprawy programu. Tzn. gaziarz stwierdził, że program do poprawki, bo turbo poźno wstaje. Wiadomo, kolejny tysiak musi polecieć Kwestia czy faktycznie jest kiepski Odnośnie temperatury, w dolocie, kwestia coolera tak? Jakieś konsekwencje wysokiej temp mogą być, oprócz tego, że słabnie w upalne dni? Coś o kacie możecie powiedzieć? Turbo dobrze pompuje? Sorry, za grad pytań, ale to moje pierwsze logi i chciałbym co nie co wiedzieć
    14. jolley

      dzięki za odpowiedź ! w którym kanale jest temp? Jestem zupełnie zielony