Skocz do zawartości

Michu1983

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    3
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Michu1983

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Poznań

Auto

  • Model
    Skoda
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AWT
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Michu1983

0

Reputacja

  1. Witam Ja również długo bujałem się z wypadaniem zapłonu na 2 cylindrze. Przeszedłem długą drogę .Wymiana świec, cewek, zamiana ECU, jazda z odłączonym LPG, pomiary kompresji na zimnym/ ciepłym silniku (zawsze było 10.8-11 bar). Kupa kasy zostawiona u mechaników. W końcu się pogodziłem i kazałem zwalić głowicę (choć strasznie się przed tym broniłem). Okazało się że zawory wydechowe pozapadane do tego stopnia że nawet nie opłacało się regenerować tej głowicy. Kupiłem nową po remoncie za 1900zł i śmigam. Przy okazji założyłem nowe pierścienie i rozrząd. Pozdrawiam
  2. Witam U mnie to samo tzn buczenie zaczęło się po remoncie głowicy. Jak silnik zimny to buczenie plus rezonans na aucie aż plastiki w środku się trzęsą. W miarę jak auto schodzi z ssania robi się ciszej. Jednak podczas jazdy np 4 bieg i prędkość 60km/h słychać buczenie i rezonans. Podobnie na postoju podczas dodawania gazu w przedziale 1000-2000obr jest to słyszalne. Wymieniłem wieszaki od tłumika, sprawdziłem katalizator-czysty nie zapchany nic się w nim nie oberwało jednak nic to nie pomogło. Watek dość stary może przez te kilka lat udało się komuś zdiagnozować podobną przypadłość?
  3. Witam ja tak miałem. Uwalone było ECU
  4. Witam Serdecznie. Na razie posiadacz Superba 1.8T ale plany są na "4 pierścienie"
×
×
  • Dodaj nową pozycję...