Skocz do zawartości

radi

Pasjonat
  • Postów

    554
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O radi

Informacje

  • Imię
    Daniel
  • Miasto
    Opatów (Kenmare IRL)

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    2001
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    AVJ
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia radi

2

Reputacja

  1. Zaciski chyba tez się troszkę różnią ,ale podchodzą bez problemu do A4 B6 i B7 pod alu zwrotnice , a tak pozatym zestaw sprzedałem już znajomemu , byc może będzie za nie długo na allegro za większa cenę , hyhy
  2. Witam Mam prośbę , ile według was warty jest ten zestaw 345mm? Hamulce zdjęte z mojego prywatnego auta, zaciski były regenerowane jakies 3 lata temu, tarcze i klocki tez tyle maja ,Tarcze TRW 29,4mm, klocki FERODO jeszcze tez dużo mięsa maja, zaciski z audi A6C6. Z 1000zl jest to warte czy nie bardzo?
  3. radi

    AVJ PO PROGRAMIE

    N75 do wymiany, pewnie się zakleił od syfu, czyszczenie nic nie da takim zwykłym sposobem, albo go rozebrać i wyczyścić, albo nowy.
  4. radi

    Falowanie obrotów .BLB

    Pacjent audi A6 C6 2.0 tdi BLB Od jakiegoś casu faluja mi obroty na postoju, a przy powolnej jeździe szarpie , dzieje się tak tylko przy nagrzewaniu od 60c do 90c, przebieg ok 290 000, ktoś miał może podobny przypadek, od czego zacząć? dodaje logi statyczne i BS ,tylko robione jak obroty nie falowały , nie wiem czy dobrze logi zrobiłem bo to mój pierwszy diesel Statyczny: Grupa 001: http://vaglog.pl/log-001_ixEmF15.html Grupa 004: http://vaglog.pl/log-004_9w6blwF.html Grupa 013: http://vaglog.pl/log-013_869QN.html Grupa 018: http://vaglog.pl/log-018_Z4E05hv.html Grupa 023: http://vaglog.pl/log-023_Qj0rZD.html Basic settings: Grupa 003: http://vaglog.pl/log-003_HRw5639.html Grupa 011: http://vaglog.pl/log-011_S9R1v9.html
  5. Witam, Czy środek z turbiny BRD 170Ps będzie pasował do obudowy turbo 140ps BLB, czy trzeba obudowę rozwiercac pozdr
  6. radi

    Krzywa półoś-filmik

    No tez tak mysle,ale jakim cudem by sie polos zwichrowala,hehe, przecierz to jest gruba rura,a przy mocy 192KM to troche dziwne,po swietach dopiero idzie auto do mechanika wiec napisze,tylko zeby nic innego nie wyszlo jeszcze,jak to bywa z samochodami
  7. radi

    Krzywa półoś-filmik

    Witam Od jakiegos czasu czuje wibracje auta tak od 20km/h do 80km/h,myslelem ze to piasta krzywa,ale po odkreceniu kola itd.odpalilem auto i o to taki widok https://m.youtube.com/watch?v=UdDPePmBuSU Co o tym sadzicie-krzywa polos czy przegob rozwalony.
  8. radi

    gwint v-maxx opinie

    Ja jezdze na takim gwincie tylko w B6,dobrze wykonany i solidnie, po dwóch latach śruby dalo się bez problemu odkrecic, a po zatym jest trochę mieki jak na gwint.
  9. radi

    Stukanie sanek

    Ta spawac można, a nawet trzeba, był gdzies nawet temat na forum o spawaniu sanek bo stukaly
  10. Kolega Galetto wykonal kawal dobrej roboty, chip po logach, usuniecie w ecu wszystkich zbędnych rzeczy, profesionalnie i nie drogo polecam
  11. odlacz najpierw przeplywke i spróbuj odpalić, jak nie pomorze to sonde tez i próbuj
  12. Pewnie niechce sie przyznac,ze cos zj***l,albo zeczywiscie dotknol migomatem do rury,i poszlo ecu sie jeb..,a potem odpiol aku,bo mu sie przypomnialo
  13. Zamien wtryski miejscami i zobacz co i jak i podaj nr bledu
  14. Ma konkretny cel. Wracajac do tematu, moze ktoś cos wie, lub może uporał się z cofaniem zapłonu, niech podpowie....jeżeli nie, to niema co dalej ciagnac tematu.
  15. Niewiem, nieznam sie,hehe wiem ze sonda powyzej 4tys chodzi na 0 ,a to zle jest?program mozna poprawic jak cos jest nie tak,a w irl jest tylko 95.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...