Skocz do zawartości

jaroka

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O jaroka

Informacje

  • Imię
    Jarek
  • Miasto
    Lublin

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia jaroka

0

Reputacja

  1. Polecam kolegę Galetto, który ogarnął moje 1.8T. Auto dziwnie się zachowywało raz jeździło lepiej raz gorzej, okazało się że miało robiony program w Szwajcarii, który powodował te problemy. Falowało doładowanie, na hamowni za każdym razem inny wynik. Po wgraniu nowego softu zrobionego przez Galetto auto odżyło momentalnie, zniknął problem z doładowaniem, wszystko zostało wystrojone idealnie wraz z LPG. Jeżdżę już na tym sofcie kilka miesięcy i jestem bardzo zadowolony. Żadnych problemów, zero błędów, korekty w normie - jednym słowem pełna profeska. Kontakt - https://www.facebook.com/SOFT.MOD.Performance.Lublin/
  2. Coś zaczęło chrobotać, niezależnie czy Econ czy nie, tak jakby się łożysko rozleciało. Przy tym sprężarka się nie załączała w ogóle. Dziś coś walnęło i już nie wydaje tych dźwięków, jakby się coś rozleciało w środku. Wszystko w przeciągu 3 dni, kilometrów może zrobiłem ze 30. z tym chrobotaniem. Nie wiem czy szukać sprężarki czy naprawiać.
  3. Poszukuje dobrego fachowca od naprawy sprężarki klimatyzacji w Lublinie. Wykluczam Klima Plus na Inżynierskiej, która okazała się totalną porażką.
  4. U mnie problemem była ewidentnie uszczelka pokrywy. Wymieniona - nic nie cieknie.
  5. Dzięki, jutro jak się uda zabiorę się do tego, zaczne od tego co piszesz.
  6. Podpinam się do tematu, od pewnego czasu zacząłem czuć smród spalonego oleju w kabinie. Po obejrzeniu silnika od góry z prawej strony silnika znalazłem taki wyciek jak na zdjęciu. Dodam że niedawno zakładany był lpg, czy to może mieć coś wspólnego z nieprawidłowym montażem? A może to odma? http://www.directupload.net/file/d/4104/rq3bisdz_jpg.htm
  7. To w teori który lepszy? Ja mam Stri, w poprzednim samochodzie miałem AutoGauge i nie byłem zadowolony - strasznie jarmolił i brzęczał także nie polecam. Mam jeszcze pytanko do kolegów którzy mają wskaźnik - ile macie podcisnienia na wolnych obrotach i rozgrzanym silniku (oczywiście bez włączonej klimy)?
  8. Jutro zabieram się za ten temat, chociaż nie wiem kiedy dokładnie się to stało bo odkryłem to przypadkowo. Mam nadzieje że jeszcze nie jest za późno.
  9. jaroka

    N75

    Potrzebuję nr części zaworka n75 do silnika 1.8T BFB Znalazłem - 06A906283E.
  10. Wygląda na to, że masz rację. Dzięki.
  11. Dzisiaj podczas montażu wskaźnika doładowania zauważyłem wyciek zielonego płynu (jakby od wspomagania) ale jest na rurze między zbiornicznkiem wyrównawczym płynu chłodzącego a chłodnicą. Co może być przyczyną? Foto poniżej: https://drive.google.com/file/d/0B0VpVQjzeM0jR0h5aF9BVXhfc0E/view?usp=sharing https://drive.google.com/file/d/0B0VpVQjzeM0jaURMWFFDSC1WQnM/view?usp=sharing
  12. Witam wszystkich. Mam już swoje Audi prawie rok i jakiś czas temu zdobyłem VCDSa i wykonałem logi. Po analizie podobnych tematów nasuwa mi się pytanie - czy przypadkiem turbo nie ładuje za dużo jak na serię (chyba że coś było dłubane)? Mam też odczucie że na wyższych obrotach trochę słabnie. Błędów brak. Z góry dzięki za odpowiedzi. Poniżej logi: Grupa 115 118: http://vaglog.pl/log_180942.html Grupa 002 033: http://vaglog.pl/log_180939.html Grupa 002 020: http://vaglog.pl/log_180995.html PS. Jakby ktoś był zainteresowany posiadam również dostęp do interfejsu VAS5054 + ODIS.
  13. Dorzucam jeszcze parę fotek wnętrza tak na szybko robione.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...