kaman5151

Pasjonat
  • Zawartość

    241
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O kaman5151

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Daniel
    • Lokalizacja
      Legnica

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    288 wyświetleń profilu
    1. Witam. Kiedy kupiłem auto wszystko było w porządku (posiadam je już od 3 lat) Mam zamontowane w samochodzie niestandardowe radio. Problem z nim jest taki że po odłączeniu akumulatora to radio zaczyna wariować a dokładniej jej podświetenie po włączeniu świateł zaczyna migać co jakiś czas (poniżej link do filmu żebyście zobaczyli jak to wygląda). Ten problem jest mi znany od dłuższego czasu natomiast przeważnie po kilku godzinach/dniach samo ustawało tak jakby się adaptowało. Natomiast teraz ten problem dokucza mi już naprawdę długo i nie chce ustać. Czy macie na to jakieś rozwiązanie? Może ktoś mial do czynienia z taką sytuacją? Czy trzeba to jakoś ręcznie adaptować/kodować? Proszę o rady. Nie wydaje mi się aby radio było uszkodzone ponieważ przed odłączeniem aku wszystko było w porządku. A tutaj link: Z góry dzięki za rady. Pozdrawiam.
    2. kaman5151

      Pompy mają to do siebie że jak już padają to zaraz po odpaleniu słychać głośne buczenie. U mnie był taki objaw. Pompa padła na szczęście pod samym domem. Kupiłem oryginalny używany wkład chyba za 50zł i jeździ do dziś (wymieniałem półtora roku temu). A te zamienniki na allegro nieznanej marki to omijać szerokim łukiem. Znajomy kupił i wytrzymał rok(200zł za sam wkład) a dodatkowo przez dłuższy czas miał problemy z odpalaniem po dłuższym postoju. Odpalał i gasł aż w końcu za którymś razem zaskoczył. Po wymianie jak ręką odjął. Pzdr.
    3. Auto zaczęło cierpieć na nierówną pracę na biegu jałowym. Czasami telepie a czasami pracuje równiutko. Do tego wyrzuca jeden błąd: 16395 - Bank 1: Camshaft A (Intake): Retard Setpoint not reached (Over-Advanced) P0011 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent Podaję loga. https://log.malonetuning.com/chart/36265#H8KLCAAOwoQ6WgIDbcKOQQrDgyAQRcOvw6JawqExbS4TXMOYOhghw5Ewwo4hw63DqWsqDS3DjMO2wr3DuX%2FDvjgKwoQlbcKgwpwlwpvCgcKEwrzDiMOeSA53HMOuwqTDpsKwbiXCj8K0w5xDBMOlMcKVNcOXwpIGw6fChMOhBUfCp8OwEAEtwoFoJm7CgMKkKMKpXcOZPRzCicKWwpnCgsO7w58iCQtww6Z6GsOrwpx6wp41AsKDwp%2FDqMOzwqZew77CiMKqOgbDtzweeMKseXzDu2JbKMOldQ5tw7xgw4wbLkgdSnkBAAA%3D Narazie unikam jazdy. Pytanie. Napinacz czy łańcuch? A może to i to? Do mechanika auto dopiero po nowym roku wyląduje... Także ładny prezent pod choinkę dostałem Pozdrawiam
    4. kaman5151

      sprawdź szczelność dolotu. Logi wyglądaja w porządku.
    5. Czołem Przymierzam się niedługo do sprzedaży felg RIAL DAYTONA RACE. (dla niewiedzących -> google) Felgi są 18 calowe , ich szerokość wynosi 8.5J. Rozstaw śrub 5x112 więc ładnie leżą w audi Pytanie moje brzmi jak one się cenią? Ile mogę za nie dostać przed regeneracja i po? Pzdr
    6. kaman5151

      Fajnie i brawa za chęci. Co do samej wymiany to masakra ile tu czynności rozpisałeś. U mnie w sedanie trwało to o połowę krócej. Nie ma zabawy z tymi boczkami. Jedynym kłopotem jest dostęp bo jest ciasno w porównaniu do Avanta ale idzie przeżyć.
    7. Miałem kątowy i się nie sprawdził. Emulatory można wsadzić sobie ... no wiecie, bo na dłuższą metę to się nie sprawdza. Wyłączyć to cholerstwo i się nie pieprzyć z tym. Wiele osób na forum to robi za śmieszne pieniądze a spokój aż do sprzedania auta. A swoją drogą. 500 zł za wyłączenie? Kogo tak ponosi?
    8. kaman5151

      Czołem Wrzucam logi do oceny dla świętego spokoju. Logi robione na pb 98, w godzinach wieczornych (18-20 stopni na zewnątrz). Auto po programie. http://vaglog.pl/log-002_033_e8UuL.html http://vaglog.pl/log-115_118_rv0x6m1.html http://vaglog.pl/log-003_020_aPBX8bg.html Pzdr.
    9. kaman5151

      statyczne chyba nie mają sensu skoro dzieje się to dopiero przy 5 tyś obrotów. Rób dynamiczne jak kolega wyżej opisał czyli: 002+033 115+118 003+020 091+093 Pełno tutoriali na YT a programik można tutaj na forum pobrać.
    10. kaman5151

      Akurat nie mówiłem o Tobie że zerwał kasę z Ciebie. Ale mimo wszysko jeżeli pracował przy nim tak jak mówisz 4 dni to jako tuner powinien już po takim czasie cokolwiek wiedzieć. Logi Cie w tym przypadku nie ominą jeżeli nie zostały one wykonane z jego strony. Przy okazji zrób 091+093 aby ocenić faktycznie ten rozrząd. Pzdr.
    11. kaman5151

      Poprostu nie chce mu się w takie rzeczy bawić. Lepiej wgrać nowy soft, zapodać wykres i sciągnąć kasę. Podstawowa diagnostyka mu się kłania albo jest mu obca.
    12. kaman5151

      Witam. Szukam jakiś konkretnych opon do FWD dzięki którym zniosą lepiej przyczepnośc od moich aktualnych. Opony to 225/40/R18. Powiedzcie co będzie odpowiednie do mocy do około 230 koni jak się nie ma quattro?
    13. kaman5151

      Jak podczas robienia logów zaczęły wypadać Ci zapłony to na bank zarejestrowało błędy. Taka rada: Zawsze kasuj błędy przed robieniem logów nawet jak ich nie ma. Przynajmniej będzie wiarygodnie.
    14. kaman5151

      Racja. Kabel KKL na allegro + do tego VAG COM który jest na forum do pobrania. Szybki tutorial na youtubie i będziesz mógł zrobić logi. Najszybsze wyjście aby zdiagnozować problem.
    15. kaman5151

      Emulator Ci nie pomoże. Szkoda czasu i kasy na to. Dołożyć i usunąć ze sterownika. A co do problemu: Logi 002+033, 115+118, 020+003