kaman5151

Pasjonat
  • Zawartość

    209
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kaman5151

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Daniel
    • Lokalizacja
      Legnica

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    116 wyświetleń profilu
    1. Świece nowe zakładane w listopadzie. Watpie aby wyjaraly sie juz tak szybko. Dzisiaj podmienie wtryski miejscami i zobacze co sie bedzie dzialo.
    2. Dzięki za odpowiedź. Tak zrobie bo coś mi się zdaje że problem leży po stronie dawkowania ponieważ można zauważyć w kanale 033 że w czasie wypadania mieszanka przechodzi na ubogą.
    3. Cewki były podmienianie miejscami i nadal wyglada jak wyglada wiec cewki raczej odpadaja.
    4. Ponawiam zapytanie. Problem nadal wystepuje. Zauwazylem ze wystepuje to tylko na 3 cylindrze. Nie wiem co moze byc nie tak.
    5. Zerknij co się dzieje z chłodzeniem. Temperatura w dolocie sięga 66 stopni. To za dużo. Może G42 jest winny.
    6. Myślałem kiedyś tak jak ty z tym quattro. Że większe koszty utrzymania i w ogóle... teraz żałuję że nie doszukałem się w quattro. Mam jakoś 190 (+/-) koni na BFB i traci mi cholernie przyczepność na pierwszych dwóch biegach. A na spalanie po modach się nie patrzy.
    7. Nikt nie wie co można sprawdzić?
    8. Turbo w ogóle nie pracuje. Nic nie pompuje. Zawór N75 sprawdź.
    9. Witam. Problem dotyczy auta mojego znajomego. Jego autko cierpi na brak mocy na zimnym silniku ciężko wkręca się na obroty co widać na logach, po krótkiej jeździe i przerwie ok 20 min nagle ma moc. Dodatkowo potrafi zgasnąć przy ruszaniu na zimnym po czym zaczynają się problemy z odpalaniem. Przy butowaniu dymi na czarno. Samochód to Audi A4 B5 1.9TDI AFN 110km 1995 rocznik. Błędy jakie zarejestrowało podaje poniżej razem z logami: 00553 - mass air flow sensor (g70) 27-00 - implausible signal 00575 - intake manifold pressure 17-00 - control difference 01176 - key 07-10 - signal too low - intermittent 00519 - intake manifold pressure sensor (g71) 28-00 - short to b+ Logi: http://vaglog.pl/log-003_004_010_BO8u5.html http://vaglog.pl/log-003_004_011_NI9bm1M.html http://vaglog.pl/log-003_004_008_9WxY4f.html Z góry dzięki za rady, pozdrawiam.
    10. Instalacja LPG do wyregulowania.. Strasznie bogato masz.
    11. Sonda wygląda na trupa. Podmień sondę na jakąś używkę, wtedy zloguj i wrzuć jeszcze raz.
    12. Po pierwsze logi robi się do odcięcia na 3 biegu. Zrób je jeszcze raz i przytul chociaż 6 tyś obrotów. A po druie przepływka według mnie wskazuje za mało a dodatkowo temperatura w dolocie jest wysoka od samego początku. Masz w ogóle jakieś błędy? Podaj jakie masz wartości w grupie 032.
    13. zloguj grupy 014+015+016 na PB i na LPG bo po błędach masz wypadanie zapłonów Dodatkowo zobacz ile masz w 032 po przejechaniu z 20km
    14. Tak powinieneś.
    15. Kupiłem mając 235 tyś. Później dowiedziałem się że ostatni przegląd wykazał stan licznika 360 tyś km który był pół roku wcześniej przed kupnem samochodu.... Na cholere mi była ta wiedza potrzebna... Teraz mam jakoś 370 tyś przebiegu. Rocznik 2003.