kaman5151

Pasjonat
  • Zawartość

    238
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kaman5151

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Daniel
    • Lokalizacja
      Legnica

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    169 wyświetleń profilu
    1. sprawdź szczelność dolotu. Logi wyglądaja w porządku.
    2. Czołem Przymierzam się niedługo do sprzedaży felg RIAL DAYTONA RACE. (dla niewiedzących -> google) Felgi są 18 calowe , ich szerokość wynosi 8.5J. Rozstaw śrub 5x112 więc ładnie leżą w audi Pytanie moje brzmi jak one się cenią? Ile mogę za nie dostać przed regeneracja i po? Pzdr
    3. Fajnie i brawa za chęci. Co do samej wymiany to masakra ile tu czynności rozpisałeś. U mnie w sedanie trwało to o połowę krócej. Nie ma zabawy z tymi boczkami. Jedynym kłopotem jest dostęp bo jest ciasno w porównaniu do Avanta ale idzie przeżyć.
    4. Miałem kątowy i się nie sprawdził. Emulatory można wsadzić sobie ... no wiecie, bo na dłuższą metę to się nie sprawdza. Wyłączyć to cholerstwo i się nie pieprzyć z tym. Wiele osób na forum to robi za śmieszne pieniądze a spokój aż do sprzedania auta. A swoją drogą. 500 zł za wyłączenie? Kogo tak ponosi?
    5. Czołem Wrzucam logi do oceny dla świętego spokoju. Logi robione na pb 98, w godzinach wieczornych (18-20 stopni na zewnątrz). Auto po programie. http://vaglog.pl/log-002_033_e8UuL.html http://vaglog.pl/log-115_118_rv0x6m1.html http://vaglog.pl/log-003_020_aPBX8bg.html Pzdr.
    6. statyczne chyba nie mają sensu skoro dzieje się to dopiero przy 5 tyś obrotów. Rób dynamiczne jak kolega wyżej opisał czyli: 002+033 115+118 003+020 091+093 Pełno tutoriali na YT a programik można tutaj na forum pobrać.
    7. Akurat nie mówiłem o Tobie że zerwał kasę z Ciebie. Ale mimo wszysko jeżeli pracował przy nim tak jak mówisz 4 dni to jako tuner powinien już po takim czasie cokolwiek wiedzieć. Logi Cie w tym przypadku nie ominą jeżeli nie zostały one wykonane z jego strony. Przy okazji zrób 091+093 aby ocenić faktycznie ten rozrząd. Pzdr.
    8. Poprostu nie chce mu się w takie rzeczy bawić. Lepiej wgrać nowy soft, zapodać wykres i sciągnąć kasę. Podstawowa diagnostyka mu się kłania albo jest mu obca.
    9. Witam. Szukam jakiś konkretnych opon do FWD dzięki którym zniosą lepiej przyczepnośc od moich aktualnych. Opony to 225/40/R18. Powiedzcie co będzie odpowiednie do mocy do około 230 koni jak się nie ma quattro?
    10. Jak podczas robienia logów zaczęły wypadać Ci zapłony to na bank zarejestrowało błędy. Taka rada: Zawsze kasuj błędy przed robieniem logów nawet jak ich nie ma. Przynajmniej będzie wiarygodnie.
    11. Racja. Kabel KKL na allegro + do tego VAG COM który jest na forum do pobrania. Szybki tutorial na youtubie i będziesz mógł zrobić logi. Najszybsze wyjście aby zdiagnozować problem.
    12. Emulator Ci nie pomoże. Szkoda czasu i kasy na to. Dołożyć i usunąć ze sterownika. A co do problemu: Logi 002+033, 115+118, 020+003
    13. Zobacz czy TIP (dolot do turbo) Ci nie spadł. Miałem to samo. Od dołu można obczaić po zdjęciu osłony.
    14. Przed logowaniem kolejnej grupy zawsze kasuj błędy nawet jakby nic nie było.
    15. Nie da się odczytać logów. Przynajmniej tak jest u mnie. @edit poprawka. Coś raczej od nich na stronie jest bo nawet moje logi nie wchodzą.