kaman5151

Pasjonat
  • Zawartość

    231
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O kaman5151

    Informacje

    • Płeć
      Mężczyzna
    • Imię
      Daniel
    • Lokalizacja
      Legnica

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.8 T
    • Kod silnika
      BFB
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      PB

    Ostatnie wizyty

    143 wyświetleń profilu
    1. Jak podczas robienia logów zaczęły wypadać Ci zapłony to na bank zarejestrowało błędy. Taka rada: Zawsze kasuj błędy przed robieniem logów nawet jak ich nie ma. Przynajmniej będzie wiarygodnie.
    2. Racja. Kabel KKL na allegro + do tego VAG COM który jest na forum do pobrania. Szybki tutorial na youtubie i będziesz mógł zrobić logi. Najszybsze wyjście aby zdiagnozować problem.
    3. Emulator Ci nie pomoże. Szkoda czasu i kasy na to. Dołożyć i usunąć ze sterownika. A co do problemu: Logi 002+033, 115+118, 020+003
    4. Zobacz czy TIP (dolot do turbo) Ci nie spadł. Miałem to samo. Od dołu można obczaić po zdjęciu osłony.
    5. Przed logowaniem kolejnej grupy zawsze kasuj błędy nawet jakby nic nie było.
    6. Nie da się odczytać logów. Przynajmniej tak jest u mnie. @edit poprawka. Coś raczej od nich na stronie jest bo nawet moje logi nie wchodzą.
    7. Ty masz spalanie stukowe a nie wypadanie zapłonów. Ale nie jest to jakieś straszne odchylenie (grupa 020). Zalej paliwko 98 i zloguj wtedy a powinno się poprawić. A tak to nie ma tragedii z tym. Ale świece i cewki można sprawdzić dla świętego spokoju. Nie zaszkodzi. Co do przepływki. Na serie to chyba tak wyglądaja logi. 150 kucy masz tak? Wydaje mi się że z 10g/s mogło by być więcej. Pzdr.
    8. VAG COM / VCDS - SILNIK - BLOKI POMIAROWE - Kanał 93 - 3 albo 4 okienko bodajże . Najlepiej to wklej zdjęcie.
    9. Taka pierdoła a ile kosztów po drodze było... Cóż, info się przyda.
    10. Racja. Kompresja a potem micha w dół i sprawdzaj smoka. Może nawet kanały olejowe zafajdane nagarem i też swoje robi. Wtedy można sie płukanką pokusić.
    11. Ja za wybebeszenie kata od środka - 200zł
    12. Poprawka wkleiłem nie właściwy log w poprzednim poście. Chodziło o ten: http://vaglog.com/log-015_016_033_8dXX54s.html - 208 sekunda (zjechać na sam dól na drugi log), tutaj jest również na 2gim. cylindrze
    13. Wtryskiwacze podmienione miejscami. I już kompletnie zgłupiałem. Raz jest na 4 cylindrze później na 1 a dalej na 2. Na 3 nie odnotowałem wypadania gdzie wcześniej był. W momencie tego wypadania jest takie jednorazowe kaszlnięcie. Tutaj logi. Podczas jazdy to nie występuje. Tylko na jałowym http://vaglog.com/log-015_016_014_JaCq3.html - 686 sekunda http://vaglog.com/log-015_016_014_CgtedZ.html - 208 sekunda na drugim logu na samym dole Widać że napięcie sondy wtedy podskakuje. Nie wiem jak to rozwiązać juz.
    14. Narazie zdecydowalem sie uzytkowac normalnie z auta. W przyszlym tygodniu zrobie ponownie test kompresji by ocenic czy wszystko jest w porzadku.
    15. Jestem po odbiorze auta. Samochód sam się naprawił. Dzisiaj mechanik miał wjeżdzać nim na warsztat. Odpalił ostatni raz przed demontażem głowicy i nagle po 30 sekundach po odpaleniu silnik zaczął pracować normalnie... Dla pewności auto pochodziło z godzinkę czasu. Pożniej została sprawdzona kompresja. Wynik wyszedł lekko ponad 10 bar na 1 cylindrze. Najprawdopodobniej któryś zawór ssący został zablokowany i dopiero teraz puścił. Pytanie tylko czy ten mały element plastikowy który tam wpadł został przepalony czy teraz szoruje o cylinder i czy nie uszkodziło przy tym troszke zaworu bo jednak kompresja jest mniejsza od innych ale dopuszczalna. Pozdrawiam.