Skocz do zawartości

przemu6

Pasjonat
  • Postów

    43
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O przemu6

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    wlkp

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    CAEB
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB+LPG

Ostatnie wizyty

927 wyświetleń profilu

Osiągnięcia przemu6

  1. Witam! Auto przerywa podczas gwałtownego przyspieszania między 3-4tys obrotów tylko przy bucie w podłodze i zawsze w tym zakresie pojawiają się dwa szarpnięcia delikatne ,tak jakby odcinało paliwo. Do tej pory wymienione zastały wtryskiwacze, moduł pompy paliwa, pompa paliwa, sprawdzony evap, wymienione świece, cewki sprawdzone (jedna wymieniona), filtr powietrza nowy, filtr paliwa wymieniany półtora roku temu, wymieniony olej oraz filtr w skrzyni. Sprawdzony również popychacz pompy HPFP. Kończą już mi się pomysły, może ktoś z was miał podobną sytuację i rozwiązał problem? Pozdrawiam!
  2. Teraz szukać przyczyny w kablach czy kodowaniu? Jest możliwość chociaż wykodowania drugiego przeciwmgielnego żeby nie denerwowało komunikatami?
  3. Tak było od kiedy kupiłem auto. Żarówke wsadziłem sprawna bo nie było. Bo włączeniu tylnych przeciwmgielnych pojawia się komunikat spalonej prawej tylnej żarówki, napięcia w lampie na niej nie ma. Świeci tylko lewa tak jakby było to wykodowane. Uprzedzając pytanie to wersja USA przerobiona na EU
  4. Ok, może ktoś inny pomoże. Mam zwykłe lampy w a4 b8 avant i nie działa mi drugie tylne światło przeciwmgielne tak jakby ktoś albo je wykodował albo nie zakodował a komputer widzi błąd spalonej żarówki zaraz po włączeniu tylnych przeciwmgielnych. Podpowie ktoś w jakiej grupie znajdę kodowanie tylnych świateł przeciwmgielnych, aby dopisać drugie światło i na jakie kodowanie zmienić, bądź co ile cyferek zmieniać żeby trafić na właściwe? Z góry dzięki za pomoc
  5. Witam, rozwiązał ktoś problem? Mam identyczny problem jak na filmiku, który dodał miras2628
  6. Problem już rozwiązany, winny okazał się moduł DAB chociaż nic nie zostało zalane
  7. Witam?, może ktoś z was miał podobny problem. MMI włącza się tylko do ekranu startowego i wyłącza się. Próbowałem odczytać błędy z VCDS, lecz wyskakuje błąd komunikacji z całymi mediami w aucie. Próbowałem też robić test magistrali optycznej, lecz tutaj też wszędzie jest błąd. Sprawdzałem bezpieczniki po stronie kierowcy, pasażera i w bagażniku i wszystkie sprawne. Zmieniarka działa jak chce wyjąć płytę, AMI też się załącza, nawigacja również działa. Możecie doradzić co sprawdzić, jak się za to zabrać żeby znaleźć przyczynę co nawaliło? Z góry dzięki za jakąkolwiek pomoc ?
  8. Tryb S niewiele zmienił wychodzi 9s. Co mogę sprawdzić lub ewentualnie wyeliminować?
  9. Jutro sprawdzę zapomniałem o trybie S ale nie sądzę żeby była aż taka różnica skoro na D taki słaby czas
  10. Witam, auto nie zbiera się tak jak powinno mimo 211km nie jedzie na tyle. Czas jaki powinien mieć od 0-100km/h to około 7s a ja mam ponad 10s. Możecie mi podpowiedzieć co sprawdzić, aby odzyskać utracone konie? Dodam że błędów żadnych nie mam. Jest to wersja quattro USA stronic. Silnik 40 tys km temu po generalnym remoncie, turbina wymieniana w poprzednim roku przez poprzedniego właściciela. Z góry dzięki i pozdrawiam
  11. Tak. Ta gąbka chłonie wodę i powoduje błąd. Po wyjęciu gąbki i wysuszeniu tego miejsca wraca wszystko do normy, w najgorszym przypadku czujnik do wymiany. Sam rozbierałem boczek i wsadziłem tą gąbkę w folię
  12. Przepływka była podmieniana i wciąż jest to samo... Więc przyczyna musi leżeć w czymś innym. Szukam kogoś kto nakieruje mnie, co jeszcze można sprawdzić, bo przepływomierz jest na pewno sprawny ?
  13. Ta podmieniana jest oryginalna w bardzo dobrym stanie, była kupowana w poprzednim roku i pokazuje dobrze u mnie w aucie?. Filtr był sprawdzany i prześwit jest przez niego praktycznie taki jak przy nowym, marki knecht?. Jakieś inne sugestie?
  14. Tak. Napisałem wyżej, że szczelność sprawdzana kilka razy i jest git. Turbo też osiąga zadane ciśnienie tak jak powinno i trzyma do końca 8E0 906 018 B 1.8L R4/5VT G01 0004 Group A: '115 Group B: '118 RPM Load Absolute Pres. Absolute Pres. RPM Temperature Load Absolute Pres. TIME TIME Marker STAMP /min % mbar mbar STAMP /min °C % mbar 0.40 1680 72.9 1590.0 1020.0 0.00 1640 36.0 0.0 1000.0 1.22 1840 84.2 1590.0 1200.0 0.80 1760 35.0 59.2 1110.0 2.02 2040 100.8 1580.0 1390.0 1.62 1920 34.0 77.3 1300.0 2.82 2280 112.0 1550.0 1540.0 2.42 2160 33.0 65.1 1470.0 3.62 2520 113.5 1530.0 1560.0 3.22 2400 32.0 59.6 1570.0 4.43 2760 112.0 1490.0 1520.0 4.03 2640 32.0 54.1 1540.0 5.23 3000 109.0 1460.0 1470.0 4.82 2880 31.0 50.2 1490.0 6.04 3240 109.0 1460.0 1470.0 5.64 3120 31.0 47.5 1460.0 6.84 3480 111.3 1470.0 1470.0 6.44 3360 32.0 48.2 1460.0 7.66 3720 110.5 1460.0 1470.0 7.25 3600 32.0 48.2 1460.0 8.56 3960 107.5 1430.0 1450.0 8.15 3840 33.0 46.7 1460.0 9.36 4200 105.3 1430.0 1430.0 8.96 4080 33.0 44.7 1440.0 10.16 4400 105.3 1430.0 1420.0 9.76 4280 34.0 44.7 1420.0 11.08 4600 105.3 1410.0 1420.0 10.58 4480 34.0 45.1 1430.0 11.88 4800 104.5 1400.0 1390.0 11.48 4720 36.0 45.1 1410.0 12.68 5000 103.8 1380.0 1390.0 12.28 4920 36.0 44.7 1400.0 13.48 5200 102.3 1360.0 1350.0 13.08 5120 36.0 43.5 1380.0 14.30 5400 100.8 1350.0 1330.0 13.90 5280 37.0 42.0 1360.0 15.10 5560 97.7 1340.0 1340.0 14.70 5480 38.0 42.7 1340.0 15.90 5720 97.0 1340.0 1320.0 15.50 5640 39.0 43.9 1340.0 16.70 5880 95.5 1320.0 1320.0 16.30 5800 39.0 44.3 1320.0 17.51 6040 94.0 1310.0 1300.0 17.11 5960 39.0 43.9 1330.0 18.32 6160 91.0 1300.0 1310.0 17.92 6120 39.0 42.4 1290.0 19.22 6320 90.2 1290.0 1280.0 18.82 6240 40.0 41.6 1290.0 20.02 6440 90.2 1280.0 1280.0 19.62 6360 41.0 40.0 1280.0
  15. Witam. Niżej wstawiam logi grupy 2 i 33. Z turbiną wszystko w jak najlepszym porządku. Problem polega na tym, że już kończą mi się pomysły co może być przyczyną braku 10g przepływu oraz wysokich korekt sondy lambda i trochę dłuższych czasów wtrysków jak na serie avj. Jest to auto brata. Po podmianie sondy lambda korekty delikatnie się poprawiły, lecz przepływ nie wzrósł. Ktoś może podpowiedzieć gdzie szukać przyczyny? Oczywiście brak jakiejkolwiek nieszczelności. Jedyny błąd jaki wyskoczył to: P0328 16712 Czujnik spalania stukowego 1 G61, za duża wartość sygnału. Natomiast tego spalania stukowego w grupie 20 nie ma. Chwilowo pojawi się delikatne(2-3CF) na drugim cylindrze i znika, więc o co chodzi?? Logi przed podmianą sondy: 8E0 906 018 B 1.8L R4/5VT G01 0004 Group A: '002 Group B: '033 RPM Load Inj. On Time Mass Flow Lambda Voltage TIME TIME Marker STAMP /min % ms g/s STAMP % V 0.00 1440 29.3 3.06 8.14 0.51 0.0 1.660 1.01 1520 76.7 9.86 23.83 1.41 -4.7 1.220 1.81 1680 85.0 10.54 28.42 2.21 0.8 1.140 2.61 1840 93.2 11.90 34.14 3.01 0.8 1.120 3.41 2040 103.0 12.92 40.78 3.82 3.1 1.140 4.23 2200 107.5 13.94 46.06 4.63 3.9 1.160 5.04 2400 109.8 14.62 51.56 5.44 5.5 1.120 5.84 2640 112.8 15.30 57.14 6.24 5.5 1.080 6.64 2880 113.5 14.96 61.69 7.04 4.7 1.100 7.44 3080 110.5 14.62 64.19 7.84 5.5 1.160 8.26 3280 109.0 14.62 68.47 8.64 7.0 1.100 9.06 3520 109.0 14.62 73.64 9.46 6.3 1.100 9.86 3720 109.0 14.62 78.50 10.26 6.3 1.140 10.67 3920 107.5 14.28 80.83 11.07 7.0 1.080 11.47 4120 104.5 13.94 80.64 11.88 7.8 1.120 12.38 4320 103.8 13.94 87.33 12.78 9.4 1.060 13.18 4520 104.5 13.94 90.69 13.58 10.2 1.100 13.99 4720 105.3 14.62 94.11 14.39 10.2 1.120 14.79 4880 104.5 14.62 99.08 15.21 8.6 1.020 15.61 5080 103.0 14.96 101.19 16.10 9.4 0.940 16.60 5280 101.5 14.96 102.08 17.00 8.6 0.820 17.40 5440 97.7 14.28 101.14 17.82 9.4 0.940 18.22 5560 94.7 13.94 101.94 18.62 10.9 0.860 19.12 5720 94.0 13.60 104.94 19.52 10.9 0.880 19.92 5880 92.5 13.60 103.92 20.43 10.2 0.820 20.93 6040 91.0 13.60 104.25 21.33 9.4 0.760 21.73 6160 91.0 13.60 104.83 22.14 9.4 0.720 22.54 6280 89.5 13.26 107.14 23.05 9.4 0.680 23.45 6400 89.5 13.60 110.33 23.85 9.4 0.680 24.25 6480 87.2 12.92 110.72 24.65 9.4 0.700 25.05 6600 85.7 12.92 110.17 25.46 9.4 0.680 25.86 6680 87.2 12.92 111.86 26.26 9.4 0.660 Logi po podmianie sondy: 8E0 906 018 B 1.8L R4/5VT G01 0004 Group A: '002 Group B: '033 RPM Load Inj. On Time Mass Flow Lambda Voltage TIME TIME Marker STAMP /min % ms g/s STAMP % V 0.00 1560 39.8 4.42 12.06 0.40 0.8 1.540 0.80 1640 75.2 9.18 24.92 1.20 -1.6 1.240 1.60 1760 84.2 10.88 30.06 2.00 2.3 1.120 2.40 1920 94.7 12.24 36.44 2.81 2.3 1.180 3.21 2080 103.8 13.26 42.33 3.61 3.1 1.080 4.02 2280 106.0 13.60 47.56 4.43 4.7 1.100 4.83 2480 108.3 14.62 51.83 5.23 5.5 1.120 5.63 2720 111.3 14.96 58.47 6.03 4.7 1.120 6.43 2920 111.3 14.62 62.61 6.83 4.7 1.100 7.23 3160 107.5 14.28 64.86 7.65 5.5 1.100 8.04 3360 107.5 14.28 68.28 8.44 6.3 1.080 8.85 3560 107.5 14.28 73.89 9.25 5.5 1.080 9.66 3760 106.8 14.28 79.53 10.15 7.0 1.060 10.55 4000 106.8 14.62 82.14 10.97 6.3 1.080 11.37 4200 104.5 13.94 83.81 11.77 7.0 1.100 12.17 4360 103.8 13.94 86.67 12.57 7.8 1.100 12.98 4560 103.8 14.28 91.47 13.38 8.6 1.120 13.78 4760 104.5 14.28 95.39 14.18 7.0 1.100 14.60 4920 103.0 14.28 98.81 15.00 6.3 0.960 15.40 5080 102.3 14.62 99.89 15.80 6.3 0.940 16.20 5240 101.5 14.62 100.92 16.60 5.5 0.900 17.00 5400 97.0 13.94 98.89 17.40 7.8 0.880 17.80 5520 95.5 13.94 99.75 18.32 8.6 0.800 18.72 5680 94.7 13.94 103.00 19.12 7.8 0.800 19.52 5800 94.0 13.60 103.92 19.92 7.8 0.760 20.32 5920 93.2 13.94 105.19 20.72 7.0 0.760 21.12 6040 92.5 13.94 105.00 21.53 7.8 0.720 21.93 6120 90.2 13.60 103.56 22.33 7.0 0.640 22.73 6240 91.0 13.94 107.42 23.15 2.3 0.540 23.55 5960 15.0 2.04 16.25 24.04 0.0 1.580 24.43 4600 14.3 0.00 12.97 24.83 0.0 4.040 Z góry przepraszam za taką formę wstawienia logów, ale na obecną chwilę nie mam innej możliwości. Dzięki za jakiekolwiek chęci pomocy Czyżby to były oznaki padającej pompy paliwa? Dodam, że przepływomierz również był podmieniany i nic to nie zmieniło
×
×
  • Dodaj nową pozycję...