Skocz do zawartości

Dawid-1999

Pasjonat
  • Postów

    37
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Dawid-1999

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    Nad morzem

Auto

  • Model
    Inna
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1986
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Dawid-1999

0

Reputacja

  1. Ktoś wyjaśni skąd ta różnica między walkami? Na forach jest spór czy ustawiać na wycięcie czy na trójkącik. Ze zdjęcia wychodzi, że lewy musiałby być na trójkącik a prawy na wcięcie, ale dlaczego się różnica skoro ten sam motor?
  2. Gdy włączone są postojowe to jest okey, po przełączeniu na mijania gdzie z tyłu nic się nie zmienia dzieje się to co na filmiku,wywala błąd o żarówce spalonej. Pomysły? Film w oryginalnej prędkości VID_20230426_203918.mp4
  3. Na korbach wymienisz, wiem bo robiłem. Ale jeśli na aucie silnik to głównych nie wymienisz. Jeśli silnik na stole to bez problemu to i to. Apropo panewka jak puka to z jakiegoś powodu coś ją uszkadza, u mnie się obracało i po wymianie chwila była dobrze potem znów pukało, winien był jajowaty korbowod, a tu już głowice musisz ściągnąć
  4. Odgrzeje trochę.. Po wymianie uszczelki pod głowicą mam identyczny wyciek co tutaj, w tym samym miejscu zaznaczonym na czerwono się poci. Na bloku nie było szczególnie dużych wzerow czy coś. Po poskładaniu leciał olej z walka rozrządu wymieniłem i git. Możliwe że nacieklo gdzieś i złudnie się pojawia na łączeniu głowicy z blokiem? Auto chodzilo z 2h i zrobione 100km co chwilę myte i dmuchane powietrzem
  5. Temat pewnie niektórym znany, odkrecajace się śruby turbo kolektor. Ktoś ma patent? Jakie śruby itd co zrobić żeby to było tak jak się przynależy?
  6. Ciśnienie oleju trzyma na zimnym ciepłym wolnych itd. Zauważyłem to przez przypadek, że koło jest ewidentnie krzywe, nie nazwijmy ją "oska" tylko problem w samym kole. Pytanie od czego? Wymiana całej czy samego koła?
  7. On zakłada z tym że ja musze załatwić
  8. Coś ktoś ma? Victor podaje trzy numery w tym jedna na sztuki a nie komplet Erling podaje 2 różne od siebie które nie wymieniają się z Victorem i na odwrót. Mam kawałek drogi do gościa co będzie robił i nie chce 2 razy jeździć
  9. Poszukuję kupić korbowod. Jakie znaczenie ma ten numer na stopie? Szukać o tym samym np. 65 tak jak u mnie? A te mniejszym drukiem jakie znaczenie?
  10. Jakiś czas temu stukała mi panewka, na sztukę wymieniłem same panewki myśląc trudno co będzie to będzie. Wytarło ja w ten sam sposób na 3 cylindrze, z tym je obróciło (wtedy też tak było z tym że myślałem że ktoś grzebał i źle poskładał). Problem na 20tys. ustal i powrócił. Motor wyjęty wał wyjęty, głowica nietknięta myśląc że zrobię szlif wału itd. Wał na rzut oka laika to za***isty nic nie widać żadnych rys czy przetarć. Dlaczego tak wyciera? Teraz ok wał uszkodzony i ale dlaczego za pierwszym razem wytarł? Żeby to był 4 cylinder najdalej smarowanie ok bym zrozumiał, ale 3? W tej sytuacji po obróceniu, korba też do wymiany wraz ze stopa? Szkoda mi trochę tego motoru bo kompresję trzyma i ok się sprawuje. Wał panewki jak się da to zrobię ale pierścienie tulejowanie itd to gra nie warta świeczki. Ciśnienie oleju było 1.6 na rozgrzanym max. Na wolnych
  11. Mam problem ze stroną ciepła turbiny, kolektorem turbiny, jak zwał tak zwał. Mianowicie odkręciła mi się śruba łącząca turbo z kolektorem i na zimnym, nagrzanym silniku dodatkowo palnik nie rusza się ani trochę. Prawodopobnie się urwie, i chciałbym być przygotowany na wymianę tego elementu, czy mogę to zrobić sam? Odkręcając śruby turbina a ten kolektor może mi coś wypaść że środka? Czy tylko przekładam i to tyle? Jak ustawić sztange bez vaga? Jaka tolerancja błędu? Jeśli np zmierzę suwmiarka długość pozostałego gwintu do regulacji i skręcę to na drugim elemencie to będzie dobrze? Czy druciarstwo? Chodzi mi czy ewentualnie 0.5mm różnicy coś zmieni?
  12. Siema. Wczoraj ruszając wywaliło ESP wraz z EPC, auto straciło moc, po zgaszeniu, na wolnych okey, dodaje gazu znów zapala to samo. Po 1km wyrzuciło check, został na noc. Dziś było okey prócz check ale tamto nic się nie zapaliło, odzyskał moc. Moje sugestie, pedal gazu, co myślicie?
  13. Prawdopodobnie w sobote ponownie bedxye zaglądane. Gdyby była jednak ta panewka na 3 cylindrze, wymieniać tylko tam czy czy wszystkie? Nie będę robił szlifu, padnie motor co będzie to będzie , trudno. Auto zostanie u mnie
  14. Koniec tygodnia umówiony jestem na ponowny demontaz miski, no i muszą mi coś tam cholera znalezc. Ale póki co sam chciałem zobaczyć, sam nie wiem do końca co, ale tonący brzytwy się chwyta. Na tym cylindrze co jest problem, spotkalen dziwna rzecz (może tak ma być?) chodzi o to że po jednej stronie cylindra tłok jest bardzo blisko, a po drugiej przerwa jest znacznie wieksza? To normalne? Zdjęcie robione kamerka inspekcyjna przez otwór świecy
×
×
  • Dodaj nową pozycję...