Skocz do zawartości

Karlik3003

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Karlik3003

Informacje

  • Imię
    Krystian
  • Miasto
    Norwegia

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2007
  • Silnik
    2.0
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Automat
  • Paliwo
    PB

Osiągnięcia Karlik3003

0

Reputacja

  1. No to zaczyna się kłopot. A może być taka ewentualność że wałek jest przedstawiony o jeden ząbek ?
  2. Nie mam jak obecnie podłączyć do komputera auta bo mam problem z kablem i korzystam z czegoś takiego
  3. No i jest problem, wyskakuję błąd 16725 czyli położenie walka rozrządu. I mrugają kontroli wskazujący dany bieg. Auto odpala od razu tylko nie ma siły jechać. Ktoś wie może gdzie leży problem, czy to wina tego wałka
  4. Tylko teraz jest jeszcze jeden problem. Na luzie chodził ładnie nie szarpie wkręca się na obroty, tylko jak wrzucam D to tak jak by nie miał siły jechać, czy jest możliwe że gdzieś ucieka ciśnienie w układzie dolotowym ?
  5. 16 tak jak być powinno, rozebrałem jeszcze raz i założyłem swój stary wałek, bo były dwa zupełnie inne. Odpali od razu.
  6. Jeszce zastanawia mnie jedna rzecz. Wałki na starej głowicy miały inne ustawię podczas prawidłowego ustawienia. Ktoś wie dla czego jutro zrobię zdjęcie
  7. Aktualizacja. Co do paska nie wiem jakiej był w firmy 4 lata temu robione w warsztacie w Słupsku. Kupiłem nową głowice z kompletem uszczelkę zamontowałem i sytuacja wygląda tak. Próbowałem odpalić i d*pa VID_20220617_180308.mp4
  8. Robię to na parkingu przed pracą i nie mam za bardzo jak wejść po samochód żeby dostać się do wszystkich śrub. Po 4 latach pękł około 50 tys.
  9. Dzięki, jutro rozbiore głowice i pokaże jak wygląda wszystko z bliska. Co do remontu całego silnika nie ma szans tu na miejscu tego raczej zrobić.
  10. I teraz pytanie jeśli kupię nowa głowice po regeneracji, będzie chodzić ? Przydało by się pierścienie wymienić na tłokach ale nie nie mam możliwości tego zrobić będzie musiało tak zostać. Już przywykłem że trochę oleju trzeba dolewać
  11. Witam ponownie. Udało mi się dzisiaj rozebrać moją gwiazdę. I od środka prezentuje się tak
  12. Po założeniu nowego paska, nie czuć żadnego oporu kręcąc wałem napędowym. Nic pozostaje mi tylko rozebrać i zobaczyć co się dzieje w paszczy lwa. Jak to zrobię wrzucę zdjęcia pokaże jak to wygląda. I zobaczymy co tu zrobić dalej
  13. Witam Niestety spotkałam mnie przykra sytuacja pęk mi pasek rozrządu podczas wyjazdu z pracy. Wymieniłem pasek pompę i napinacz z nadzieją że jest szansa na uratowanie. Ale niestety nie odpala. I tutaj jest moje pytanie Jak myślicie jeśli kupię nową głowice kompletną i zamontuję jest szansa powodzenia ? Niestety nie mieszkam w Polsce i muszę sam podjąć się tej operacji
×
×
  • Dodaj nową pozycję...