Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięty pasek rozrządu 2.0 ALT a4b7


Karlik3003

Rekomendowane odpowiedzi

Witam 

Niestety spotkałam mnie przykra sytuacja pęk mi pasek rozrządu podczas wyjazdu z pracy. Wymieniłem pasek pompę i napinacz z nadzieją że jest szansa na uratowanie. Ale niestety nie odpala. I tutaj jest moje pytanie Jak myślicie jeśli kupię nową głowice  kompletną i zamontuję jest szansa powodzenia ? Niestety nie mieszkam w Polsce i muszę sam podjąć się tej operacji 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pewnie była kolizja zaworów z tłokami. Po czymś takim, inna głowica, bez planowania to trochę wiara w cuda. Z resztą jak wszystko inne brane z używki.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Po założeniu nowego paska, nie czuć żadnego oporu kręcąc wałem napędowym. Nic pozostaje mi tylko rozebrać i zobaczyć co się dzieje w paszczy lwa. Jak to zrobię wrzucę zdjęcia pokaże jak to wygląda. I zobaczymy co tu zrobić dalej 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dodatkowo tłoki mogły też oberwać.

Edytowane przez Muskel1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W tym silniku to nawet prawdopodobne bo nawet tłok w denku ma podcięcie dla jednego zaworu, więc raczej się tłokom dostało.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam ponownie. Udało mi się dzisiaj rozebrać moją gwiazdę. I od środka prezentuje się tak 

IMG_20220604_162231.jpg

IMG_20220604_162258.jpg

IMG_20220604_162432.jpg

IMG_20220604_162445.jpg

IMG_20220604_162447.jpg

IMG_20220604_162450.jpg

IMG_20220604_162453.jpg

IMG_20220604_163429.jpg

IMG_20220604_163442.jpg

IMG_20220604_163446.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

I teraz pytanie jeśli kupię nowa głowice po regeneracji, będzie chodzić ? Przydało by się pierścienie wymienić na tłokach ale nie nie mam możliwości tego zrobić będzie musiało tak zostać. Już przywykłem że trochę oleju trzeba dolewać 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup sobie środek do czyszczenia nagaru i zalej tłoki (ustaw wał tak, aby wszystkie były na równo). 

Pierścieni nie wymiania się od tak, przy wymianie należy honować cylindry bo nowe pierścienie inaczej się nie ułożą.

Co do głowicy, musiał byś zdjąć wałki i ocenić jak szklanki (popychacze hydrauliczne) wyglądają, czasami potrafią pęknąć przy kolizji.

Edytowane przez Langista
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki, jutro rozbiore głowice i pokaże jak wygląda wszystko z bliska.  Co do remontu całego silnika nie ma szans tu na miejscu  tego raczej zrobić. 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Robię to na parkingu przed pracą  i nie mam za bardzo jak wejść po samochód  żeby dostać się do wszystkich  śrub. 

Po 4 latach pękł  około 50 tys. 

IMG_20220604_164046.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...