Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pęknięty pasek rozrządu 2.0 ALT a4b7


Karlik3003

Rekomendowane odpowiedzi

Aktualizacja. Co do paska nie wiem jakiej był w firmy 4 lata temu robione w warsztacie w Słupsku. Kupiłem nową głowice z kompletem uszczelkę zamontowałem i sytuacja wygląda tak. Próbowałem odpalić  i d*pa 

 

IMG_20220617_151847.jpg

IMG_20220617_151835.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeszce zastanawia mnie jedna rzecz. Wałki na starej głowicy miały inne ustawię podczas prawidłowego ustawienia. Ktoś wie dla czego jutro zrobię zdjęcie 

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ilość sworzni łańcucha pomiędzy znakami na wałku jest prawidłowa?

Spoiler

image.png.cb9202ec380548f104943c8b244349fc.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

16 tak jak być powinno, rozebrałem jeszcze raz i założyłem swój stary wałek, bo były dwa zupełnie inne. Odpali od razu. 

IMG_20220618_090335.jpg

IMG_20220618_090331.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tylko teraz jest jeszcze jeden problem. Na luzie chodził ładnie nie szarpie wkręca się na obroty, tylko jak wrzucam D to tak jak by nie miał siły jechać, czy jest możliwe że gdzieś ucieka ciśnienie w układzie dolotowym ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No i jest problem, wyskakuję błąd 16725 czyli położenie walka rozrządu. I mrugają kontroli wskazujący dany bieg. Auto odpala od razu tylko nie ma siły jechać. Ktoś wie może gdzie leży problem, czy to wina tego wałka

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie mam jak obecnie podłączyć do komputera auta bo mam problem z kablem i korzystam z czegoś takiego 

IMG_20220619_092619.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to zaczyna się kłopot. A może być taka ewentualność że wałek jest przedstawiony o jeden ząbek ? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znaki muszą się pokrywać obracając wałem zgodnie ruchem silnika ,bez cofania wałem dla pokrycia znaków.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam 

 

Proszę o pomoc 

Z jaka siłą dokręcamy te śruby od ramki  W silniku ALT ?

 

Dziekuję 

Audi-a4-b6-001.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 Nm, od środka do zewnątrz w ruchu okrężnym.

To z silnika V6 ale robota taka sama, tak nakładasz sylikon/ specjalny uszczelniacz do pokryw bardziej preferowany (bardziej wodnista konsystencja)

A15-0723.png.996021be69eb5524a935de6a88d93c5b.png

 

Sekwencja dokręcania 

A15-0738.png.fb8e125d521f74731e3c274fb7eb0038.png

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 19.06.2022 o 14:44, Karlik3003 napisał(a):

16 tak jak być powinno, rozebrałem jeszcze raz i założyłem swój stary wałek, bo były dwa zupełnie inne. Odpali od razu. 

IMG_20220618_090335.jpg

IMG_20220618_090331.jpg

Ktoś wyjaśni skąd ta różnica między walkami? Na forach jest spór czy ustawiać na wycięcie czy na trójkącik. Ze zdjęcia wychodzi, że lewy musiałby być na trójkącik a prawy na wcięcie, ale dlaczego się różnica skoro ten sam motor? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...