Jump to content

Yarokot

Pasjonat
  • Content Count

    44
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

3

About Yarokot

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

596 profile views
  1. Jak nie masz oscylacyjnej szlifierki to tylko ręcznie to rób. Wkrętarką możesz za mocno zebrać materiał i pozostaną kółka na kloszu, które byś musiał potem wyrównać.
  2. Może to być np. czujnik kąta skrętu kierownicą, ale najlepiej podpiąć auto i odczytać błędy.
  3. Jest sporo bo i wiele aut opuściło fabrykę z instalacją pod nieoryginalne radia. Kiedyś widziałem wiele takich adapterów, a teraz coś nie mogę znaleźć. Najprościej i najtaniej będzie podpiąć plus po zapłonie z klimatronika. W kostce C, pin 13 klimatronika powinien być plus po zapłonie. Sprawdzisz miernikiem czy jest faktycznie. Musisz się pod niego podpiąć i połączyć do kostki iso np. w adapterze od głośników żeby nie ingerować w instalację oryginalną radia. Zobaczysz na schemacie ISO gdzie dokładnie wpiąć, ale będzie to żółty przewód prawdopodobnie. Od strony wiązki radia przetniesz przewód i
  4. Kupione przez ciebie przejściówki służą jedynie do obsługi wzmacniacza suba i tylnych głośników. Potrzebujesz jeszcze dekoder CAN.
  5. Prawdopodobnie będziesz musiał jeszcze wymienić moduł kierownicy. Więcej przeczytasz tutaj:
  6. Jedno i drugie to radio 1 din więc ramka co masz w zestawie z Alpine powinna wystarczyć. Jeżeli chodzi o kable to zależy co tam masz aktualnie. Jak system audio bez oryginalnego suba to tylko podłączasz kostki ISO i tyle roboty. Dodatkowy sub i wzmacniacz to już oddzielna instalacja pod radio i akumulator.
  7. Nie wygląda źle. Opalarka powinna wyrównać kolor plastiku, ale nie zamaskuje rys. Jedynie trochę może wygładzić ostre krawędzie jak mocniej przygrzejesz, ale też bez przesady z temperaturą.
  8. Instalacja lpg jest tutaj powodem strzelania w dolot. Ja bym wywalił ten gaz i założył sekwencje np. na sterowniku stag 200, ale to dopiero jakbyś ogarnął silnik na samej benzynie. Odłącz gaz, wymień uszkodzone elementy dolotu, przepływka, sonda, niech najpierw pracuje prawidłowo na benzynie, bez błędów, a potem ogarnąć gaz. Silnik pracuje prawidłowo pomimo uszkodzonej przepływki i sondy, ponieważ nie wprowadza korekt z tych elementów i pracuje powiedzmy że na "sztywno" z zapisanej mapy w sterowniku.
  9. Każda modyfikacja lamp skutkuje utratą homologacji. Ale montując taki zestaw możemy polepszyć światła, a stosując dalej żarówki a nie xenony nikt pewnie nawet nie zauważy modyfikacji, które w skrajnych przypadkach mogą być powodem utraty dowodu rejestracyjnego czy odmowy wypłaty odszkodowania jak ktoś się uprze.
  10. Chorus 2 też ma możliwość podłączenia cyfrowej zmieniarki na BT, tak samo jak concert 2. Świadczy o tym również przycisk CC/CD. Radia chorus 2 i concert 2 mają takie same podłączenie, więc pasują zamiennie.
  11. Poza olejem te silniki nie mają innych poważnych dolegliwości. Taniej wyjdzie dolewać olej i jeździć, ale jest uciążliwe. No chyba żeby wstawić sam słupek 1.8 AGN, to wyjdzie stosunkowo tanio, robiąc to samemu. Samo czyszczenie pierścieni może zmniejszyć pobór, ale i tak głowicę należy przy tym zwalać, więc już lepiej wymienić. Jak ma dobrą kompresję to ja bym jeździł i dolewał oleju. Jeszcze ktoś na forum pisał jak zalewał jakiś środek w cylindry przy wymianach oleju i trochę mu rozluźniło zapieczone pierścienie i ciut zmniejszył się pobór oleju.
  12. 1 wygląda mi na wtyczki od radia i anteny
  13. Kabel padł, trzeba wgrać na nowo wsad do niego.
  14. Sam możesz sobie ogarnąć. Wystarczy postępować według instrukcji. Mogę na pw podesłać link gdzie dowiesz się co i jak.
  15. Najprawdopodobniej kabel się wysypał. Można wgrać na nowo wsad do niego i będzie działał dalej.
×
×
  • Create New...