Jump to content

Yarokot

Pasjonat
  • Content Count

    9
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

1

About Yarokot

Informacje

  • First name
    Marcin
  • Location
    Lubelskie

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2001
  • Engine
    2.0
  • Engine code
    ALT
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    PB

Recent Profile Visitors

222 profile views
  1. Myślę że warto wyjąć silnik dla samej wygody, ponieważ i tak przód auta będzie rozebrany i głowica zdjęta, więc i osprzęt też będzie zdemontowany.
  2. Niby tak, ale Anglik posiada jeden silniczek recyrkulacji a Europa dwa. W tym celu mostkuja drugi silnik i zostawiają panel z Anglika albo wymiana na Europę i działają dwa bez przeróbki wiązki nagrzewnicy. Takie rzeczy można wyczytać w kwestii przekładki b6. I teraz nie chce trafić ewentualnie na panel z Anglika i zostać z niedziałająca recyrkulacja i ja przerabiać. Ktoś ma wiedzę na ten temat i potwierdzi lub zaprzeczy?
  3. A czy przy posiadaniu spryskiwaczy lamp z xenonem lub bez, czujnik poziomu płynu powinien być zamontowany? U mnie czujnik siedzi, ale wtyczki brak.
  4. Według schematu ten kabel idzie do pinu 9 w 17-pinowej czarnej kostce w słupku A, a następnie do czujnika. Zapewne tam kończy się jego droga w przypadku braku czujnika.
  5. Prosiłbym o sprawdzenie logów z 2.0 ALT czy parametry są w porządku, czy coś mu dolega. Sama benzyna bez LPG Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Show log - VAGLOGI VAGLOGI.PL VAGLOGI to usługa która pozwoli Ci przesłać logi z programu VCDS lub VAG-COM i udostępnić je w przyjaznej formie np. na forum Również słychać z zewnątrz jakby wydech nie był szczelny, ale to może spowodowane jest wypalonym katalizatorem, bo i na wolnych obrotach głośny jest w porównaniu z innymi autami.
  6. Kabel zaczął mi często zrywać połączenie, więc przeinstalowałem program w nadziei że pomoże. Jednak po tym przestał przechodzić test na podłączonym interfejsie do obd. Na odłączonym przechodzi bez problemu. Sprawdziłem stabilizator czy przypadkiem nie padł, ale daje równe 5v. Ma ktoś jakiś pomysł na to? Kabel Hex v2 z ali.
  7. Udało się coś ustalić?
  8. Też mam jak to określiłeś "rasowy" dźwięk. Przypomina dźwięk zasysanego powietrza przez filtr stożkowy. Obstawiam, że zasysa lewe powietrze i przez to błąd 16804. Dolot do przepustnicy sprawdzałem i raczej tam wszystko w porządku. Może gumowe łączniki kolektora? Rozwiązałeś już swój problem?
  9. Gdzie w Radzyniu lub okolicach dorobią mi dobry lakier biały akryl?
×
×
  • Create New...