Skocz do zawartości

arek776

Pasjonat
  • Postów

    145
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O arek776

Informacje

  • Imię
    Arek
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    1.2 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Multitronic
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia arek776

1

Reputacja

  1. Mam aż 5, będę wdzięczny bo szukam coś nowego WAUZZZF50JA013943 WAUFNCF56JA069042 WAUZZZF58JA118343 WAUZZZF57JA121394 WAUZZZF50JA013943 Dzięki
  2. oki tylko od razu mówię że będę potrzebował fakturę na to
  3. Panowie musze zmienić klocki i tarcze z tyłu. B8 Avant 2.0TDi. Mam obniżone fabrycznie zawieszenie. Pytanie jakie klocki i tarcze będą pasowały? Nie chcę zmieniać na większe itp. chodzi po prostu o wymianę na coś dobrego w umiarkowanej cenie. Z wyposażenia kody takie: Brake type, front 1LT Disc brakes, front Brake type, rear 1KW Disc brakes, rear Braking systems 1AT Electronic stabilization program (ESP) Shock absorption/suspension, chassis 1BE Sports suspension/shock absorption
  4. dzięki, a czujnik G40 gdzie będzie? i czy da się to jakoś przetestować VCDSem? albo inaczej? coś było pisane o mierzeniu miernikiem ale coś dokładniej?
  5. Witam, Proszę o pomoc przy lokalizacji czujników. Mam błąd dotyczący sensorów G40 i G28. Mam silnik CAGA z multitronikiem. Próbowałem zlokalizować te czujniki ale nie mogę znaleźć. Czy ktoś może pomóc? 4096 - Bank 1: CMP Sensor (G40) / Engine Speed Sensor (G28) P0016 00 [032] - Incorrect Correlation Ogólnie standard - około 3000RPM miga kontrolka świec żarowych. Przeszukałem forum ale konkretów nie mogę znaleźć. Chciałbym sprawdzić te czujniki, czy da się je sprawdzić jakoś VCDSem? Mam też przy okazji inne 2 pytanka - patrząc na silnik zobaczyłem dwie interesujące mnie rzeczy - jeden kabel jakby przerwana izolacja ochronna - chyba przewody są tam dwa i nei są uszkodzone, tylko dziwnie wygląda izolacja - to jest z lewej str. silnika u dołu: Druga sprawa po prawej str. silnika (koło przepustnicy) w bloku silnika jest gwint/miejsce na coś czego tam nie ma. Wiem, że to brzmi dziwnie ale czy to normalne? Dziwi mnie to bo wygląda na to jakby tam było coś przykręcone, nie jest zabrudzone, stare itd. A silnik z 2008 roku
  6. ja mam vcds-a, co prawda nie ory ale jesli sie da to jak to sprawdzić?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...