Skocz do zawartości

Marian00017

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marian00017

Informacje

  • Imię
    Mariusz
  • Miasto
    Siedlce

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    1.8 T
  • Kod silnika
    BFB
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marian00017

0

Reputacja

  1. Witam. Tak jak w temacie mam do wymiany jedną z tych cześć lub całość ? pacjent a4 b7 1.8t bfb napęd na przód 5 biegowa skrzynia . Problemem jest zmiana biegów chodzi zmianę np z 1 na 2 , z 2 na 3 najczęściej .Podczas zmiany biegu np z 1 na 2 samochód mam szarpnięcie i to dosyć mocne które nie jest komfortowe a szczególnie podczas ruszania 1 , 2,3 zwykła jazda miejska . Pytanie jest takie w czym może być problem Sprzęgło ? docisk ? dwumasa? zapowietrzona skrzynia ? brak oleju ? jak to sprawdzić ? AA i dodam jeszcze że mam drgania na biegu jałowym .
  2. O proszę też ładnie . U mnie problem rozwiązany kat zupełnie zapchany wydech zrobiony i zero błędów oraz wypadania zapłonu. Czasem ten samochód potrafi osłabić człowieka Mam jeszcze tylko takie delikatne falowanie hm znaczy drgania jak by poduszka czy coś
  3. Sprawdziłem i mam upaloną wiązkę tak samo jak ty miałeś tylko że na 2 i 4 cylindrze muszę ogarnąć jakiego elektromechanika niech to wszystko ogarnie. Zobaczymy co potem wyjdzie . I jak nowe auto audi czy już inna marka będzie kupowana ? także mam zamiar zmienić tylko że na a6 c6 ale na początku muszę ogarnąć ten problem bo tak to nikt nie będzie chętny kupić .
  4. Sprawdze jeszcze wszystko dokładnie . W tym miesiącu zmieniam wydech sprawdzę czy to winna kata jeśli nie to elektronika coś pada lub głowica poszła aby nie??
  5. Pasek przeskoczył i od tego powstał cały remont silnika wałki itp kasy poszło dużo a i tak silnik nie chodzi tak jak miał chodzić . Jeśli chodzi o kata to tak błąd mi się świeci że jest koniec kata druga sonda wkodowana to check sie nie zapala ale błąd jest . Ostatnio mój znajomy miał podobny problem i wycięliśmy kat znaczy był robiony wydech i wypadanie zapłonu ustąpiło. Wiesz co też miałem taki problem z zapaleniem ale teraz tego nie mam . Szczelność była sprawdzana. i jest wszystko git.
  6. Tak samo zrobię test spalin jeśli coś mi wyjdzie w płynie to będzie lipa . Sprawdzę także świece rano. Jeśli wyjdzie że to głowica to mechanik będzie za to odpowiadał . Ja jeszcze wierzę że może być to winna katalizatora mam zapchany i z tego co słyszałem to może być przyczyna .
  7. Czyli jednak ECU ? Naprawiłeś czy wymieniłeś ?
  8. Wracając do tematu ostatnim czasem nie miałem głowy do samochodu . Został przeczyszczony układ odmy I wymieniony jeden element (kolanko które wchodzi w podstawę filtra olejowego ) zaworek odpowietrzenia jest dobry przynajmniej mi się tak zdaje przepuszcza w jedną stronę ale w środku ta membrana lata swobodnie nie wiem czy ma tak być ? druga rzecz to katalizator jest już chyba do wycięcia bo wyskakuje błąd ze jest już zapchany . Ostatnim czasem co raz gorzej odpala ledwo co i to na benzynie tak jak bym na początku na kilka cylindrów nie na wszystkie . I zostało mi do sprawdzenia tylko ecu nic więcej już nie mam siły do tego auta .
  9. Tak tylko na jałowym . Sprawdzałem czy lewego powietrza gdzieś nie łapie ale nic nie było widać . Sprawdzę jeszcze przewody . Nie wiem co może być nie tak on ma swoje fazy raz pracuje normalnie na zimy raz faluje raz pracuje na ciepłym normalnie a raz nie. Myślałem jeszcze że może jeden z zwarów jesz jakiś wadliwy i nie doszczelnia może gniazdo no sam nie wiem . Ale jeśli trzyma ciśnienie to chyba raczej z głowicą wszystko ok. Mam w tym tygodniu podjechać do salonu WW i może oni zobaczą co i jak .
  10. Świece są praktycznie nowe 2 miesiące temu wymieniane były A nawet ostatnio były zamienione miejscami i dalej to sam . Sprawdzane były mapy paliwowe testerem bo podobno 1.8 choruje na to ale u mnie wszystko dobrze. Nie mam już pojęcia co jest nie tak ? może gdzieś lewe powietrze łapie ? Albo ten czujnik od temperatury płynu chłodniczego ?
  11. Tak były zamieniane cewki i wtryski na bieżąco był podpięty pod komputer i cały czas na drugim cylindrze wywala zapłon ? ciśnienie jest bardzo dobre 14 na innych podobne . Czy może zawór ? Głowica była planowana po wymianie 4 zaworów z tego co mi wiadomo były planowane gniazda zaworowe wymieniane uszczelniacze . Nie wiem co może być nie tak
  12. Witam . Mam problem z wypadaniem zapłonu na 2 cylindrze na biegu jałowym Sprawdziłem już wszystko chyba i już sam nie wiem w czym może być problem . Samochód po remoncie silnika a dokładnie góry głowica wałki itp i od tamtej pory mam problem z wypadanie zapłonu . Ciśnienie na każdym cylindrze jest dobre wtryski są dobre cewki także świece Nowe . I już nie wiem w czym może być problem może ktoś pomoże czytałem już kilka podobnych tematów ale nikt nie dostał tam sensownej odpowiedzi ? pomocy !!
  13. Raczej tak samo jak w b7 ? ale jak mają zestawy specjalnie do b6 to poczekaj . Ja jestem zadowolony fajny bajer choć czasem może wybić zęby ??
  14. Miałem właśnie taki zamiar zrobić zdjęcia. Będę musiał pojechać i dowiedzieć się jaki koszt będzie za wymianę oraz szybę. ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...