Skocz do zawartości

piotrekekm

Pasjonat
  • Liczba zawartości

    43
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O piotrekekm

Informacje

  • Imię
    Piotrek
  • Lokalizacja
    Miechów

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rocznik
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

412 wyświetleń profilu
  1. U mnie było to samo aż w końcu nie chciała się otworzyć w ogóle i musiałem się włamywać od środka. Wymiana na siłownik z allegro i po problemie.
  2. Jak naciskasz na kalpie żeby otworzyć to słychać siłownik czy go w ogóle go nie słychać ? Tak czy siak u mnie pomogła wymiana czegoś takiego https://allegro.pl/oferta/silownik-zamka-klapy-bagaznika-audi-a4-b6-a6-c5-6930759550
  3. Odświeżam temat. Jeśli nic nie znajdę w ciągu tyg to mnie dziewczyna zabije. Ona chce jechać tam gdzie już byliśmy czyli Podgora. Dla mnie spoko ale nic nie mogę ciekawego znaleźć dla 4 osób w przyzwoitej cenie na booking Jak macie coś sprawdzonego to dawać linki na booking albo strony noclegów tam gdzie byliście bo chce jeszcze żyć !
  4. Ktoś musiał za***iście dbać o ten samochód i napewno do niego dużo dokładal żeby utrzymać go w jakimś sensownym stanie technicznym, ale później wsadził radio za 20 zł bo szkoda było wymienić albo naprawić oryginalne. Morales go obejrzał, jest spoko wiec można się zainteresować. Tylko proponował bym jeszcze podpiąć kompa.
  5. Jak widzę takie radio w samochodzie to od razu bym szukał innego ogłoszenia. Cena kosmos...
  6. piotrekekm

    A4 B6 1.8t bex 2x s-line

    Wyświetleń:3964 Jestem ciekawy co z nim nie tak.
  7. Właśnie skończyłem wymianę. Nie wiem kto projektował lampy ale trochę nie pomyślał żeby postojówkę wsadzać za silniczkiem od regulacji lamp.. Dostęp tam to jest jakaś masakra . Nie wyciągałem całkiem silniczka tylko go przekręciłem żeby mieć lepszy dostęp.. Następnym razem jak się spali to chyba czekam na jeszcze jakąś inną żarówkę bo trochę nerwów dzisiaj napsułem.
  8. Kupiłem już dzisiaj 2 żeby mieć na zapas.. Dałem za dwie 2 złote Wezmę się za to w pon bo na razie brak czasu. Dzięki.
  9. Siema. Nie mogę znaleźć sensownego tematu na temat postojówki w b6. Rozumiem że muszę wyciągnąć lampę tak jak przy wymianie h7 od mijania ?
  10. Spryskiwacze zagościły i u mnie. Polecam !
  11. Zobacz ofertę Adaptery do spryskiwaczy mgiełkowych xxx Dodający piotrekekm Wysłano 04.12.2018 Kategoria Audi A4 B6/B7
  12. Tak jak w temacie. Poszukuje adapterów do spryskiwaczy.
  13. Ciekawe dlaczego Chciałem na wiosnę się tym zająć to widzę dalej będę jeździć z tym dziadostwem..
×
×
  • Dodaj nową pozycję...