Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Audi A4 b5 1.9 TDi AFN 1997


Aleks Guszuwatyi

Rekomendowane odpowiedzi

Witam. 

Proszę o pomoc, ponieważ skończyły mi się pomysły dotyczące powyższego błędu, a jak wiadomo w grupie siła. Mój problem polega na tym, że miałem kiedyś problem z odpalaniem auta na zimnym silniku był to brak napięcia na świece, przyczyna był chyba uszkodzony czujnik temperatury cieczy G62, postanowiłem go wymienić zakupiłem czujnik (nieoryginalny dodam, że ten który był to czarny z białym paskiem 4 piny, ten który jest to zamiennik cały czarny i też 4 piny) podłączyłem i pojawiło się napięcie. Niestety okazało się, że mam też zły kąt wtrysku który waha się od 4 do 7 a pompy dalej ruszyć się nie da (przed przesunięciem pompy kąt wynosił 0) rozrząd ustawiony prawidłowo i wszystkie znaki fabryczne się zgrywają (mam zamiar w wolnej chwili przestawić pasek o jeden ząb na pompie by ustawić prawidłowy kąt). Problem który się pojawił to to, że na ciepłym silniku od 60 stopni w górę obroty wskakują na 2000 i spadają na prawidłowe, następnie zapala się lampka świec żarowych i miga, auto traci moc i wyskakuje błąd elektrozaworu N109 „1237 uszkodzenie mechaniczne błąd sporadyczny”. Na zimnym silniku wszystko ok. Wymieniłem już 3 zawory N109 i na każdym to samo. Sytuacja z obrotami znika gdy przed uruchomieniem ciepłego silnika odłączę kostkę od G62 wtedy odpala normalnie bez wskakiwania na wysokie obroty. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o rady. 

Z góry dziękuję.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...