Skocz do zawartości

Aleks Guszuwatyi

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    1
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Aleks Guszuwatyi

Informacje

  • Imię
    Aleks
  • Miasto
    Jelcz-Laskowice

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Sedan
  • Rok produkcji
    1997
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Aleks Guszuwatyi

0

Reputacja

  1. Witam. Proszę o pomoc, ponieważ skończyły mi się pomysły dotyczące powyższego błędu, a jak wiadomo w grupie siła. Mój problem polega na tym, że miałem kiedyś problem z odpalaniem auta na zimnym silniku był to brak napięcia na świece, przyczyna był chyba uszkodzony czujnik temperatury cieczy G62, postanowiłem go wymienić zakupiłem czujnik (nieoryginalny dodam, że ten który był to czarny z białym paskiem 4 piny, ten który jest to zamiennik cały czarny i też 4 piny) podłączyłem i pojawiło się napięcie. Niestety okazało się, że mam też zły kąt wtrysku który waha się od 4 do 7 a pompy dalej ruszyć się nie da (przed przesunięciem pompy kąt wynosił 0) rozrząd ustawiony prawidłowo i wszystkie znaki fabryczne się zgrywają (mam zamiar w wolnej chwili przestawić pasek o jeden ząb na pompie by ustawić prawidłowy kąt). Problem który się pojawił to to, że na ciepłym silniku od 60 stopni w górę obroty wskakują na 2000 i spadają na prawidłowe, następnie zapala się lampka świec żarowych i miga, auto traci moc i wyskakuje błąd elektrozaworu N109 „1237 uszkodzenie mechaniczne błąd sporadyczny”. Na zimnym silniku wszystko ok. Wymieniłem już 3 zawory N109 i na każdym to samo. Sytuacja z obrotami znika gdy przed uruchomieniem ciepłego silnika odłączę kostkę od G62 wtedy odpala normalnie bez wskakiwania na wysokie obroty. Jeśli ktoś ma jakieś pomysły to proszę o rady. Z góry dziękuję.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...