Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Czujnik sprzęgła, wysprzęglik czy sprzęgło?


Wojoz

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

Mam problem z układem sprzęgła w moim świeżo zakupionym B8 (przebieg 198k), objawy są następujące:
-muszę bardzo mocno dociskać pedał sprzęgła aby samochód odpalił, inaczej wyświetla komunikat aby wcisnąć sprzęgło (ale błędów w VCDS nie ma)
-pedał sprzęgła nie dochodzi do ogranicznika przy wciskaniu z normalną siłą jak do zmiany biegów (same biegi można zmieniać bez problemu)
-sprzęgło bierze bardzo wysoko
-sprzęgło się ślizga, 3,4,5,6 bieg a zdarza się że i na 2 jak wcisnę gaz do oporu to następuje uślizg. 

Po przeczytaniu kilku tematów na forum zwróciłem uwagę na to że przyczyny mogą być 3:
-czujnik sprzęgła
-wysprzęglik
-cały układ sprzęgła z dwumasą 

Wykluczam śrubę o złej długości (opisywaną w jednym z tematów jako przyczyna) w skrzyni jako że u mnie raczej nie było tam nic ruszane od nowości. 

Myślicie że winny może być czujnik/wysprzęglik i powodować "jazdę na półsprzęgle" czy raczej nie ma sensu tracić pieniędzy na ich wymianę i od razu wymienić zestaw sprzęgła z dwumasą?

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...