Skocz do zawartości

Wojoz

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    2
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Wojoz

Informacje

  • Imię
    Jan
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGA
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia Wojoz

0

Reputacja

  1. Czy udało się coś zrobić z problemem?
  2. Witam, Mam problem z układem sprzęgła w moim świeżo zakupionym B8 (przebieg 198k), objawy są następujące: -muszę bardzo mocno dociskać pedał sprzęgła aby samochód odpalił, inaczej wyświetla komunikat aby wcisnąć sprzęgło (ale błędów w VCDS nie ma) -pedał sprzęgła nie dochodzi do ogranicznika przy wciskaniu z normalną siłą jak do zmiany biegów (same biegi można zmieniać bez problemu) -sprzęgło bierze bardzo wysoko -sprzęgło się ślizga, 3,4,5,6 bieg a zdarza się że i na 2 jak wcisnę gaz do oporu to następuje uślizg. Po przeczytaniu kilku tematów na forum zwróciłem uwagę na to że przyczyny mogą być 3: -czujnik sprzęgła -wysprzęglik -cały układ sprzęgła z dwumasą Wykluczam śrubę o złej długości (opisywaną w jednym z tematów jako przyczyna) w skrzyni jako że u mnie raczej nie było tam nic ruszane od nowości. Myślicie że winny może być czujnik/wysprzęglik i powodować "jazdę na półsprzęgle" czy raczej nie ma sensu tracić pieniędzy na ich wymianę i od razu wymienić zestaw sprzęgła z dwumasą? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...