Michalw1993 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Skad moze sie brać wyciek ze caly alternator jest w oleju brudny? Olej takze stoi na srubie od poduszki.Mial ktos raki przypadek
Lu-Gi Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Pierwsze co mi by przyszło do głowy to może sprawdzić szczelność tego przewodu od ic. Może sam oring puszcza lub zawleczka się wygniotła
Michalw1993 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2021 Uszczelka jest nowa ale tam delikatnie nie trzyma ten plastik bo zaczep polamany.jutro na probe iszczelnie jakas tasma i jak pomoze to zostanie wymiana rury.dzieki za podpowiedz
Lu-Gi Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Jaki plastik ? Zawleczka jest metalowa końcówka rury też. Jakieś szpary tam się na połączeniu robią jak się zawleczka wygniecie ta metalowa
Michalw1993 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2021 (edytowane) Tam w środku są plastikowe zaczepy i jeden jest wyłamany na pewno Edytowane 29 Stycznia 2021 przez kamil-vag
Lu-Gi Opublikowano 26 Stycznia 2021 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Na rurze wychodzącej z ic masz dwa zęby one też się wyrabiają od zawleczki jedynie to plus oring
Michalw1993 Opublikowano 26 Stycznia 2021 Autor Opublikowano 26 Stycznia 2021 Oki dzieki zaczne od tego
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się