Kwaśniewski Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Witam, przeglądałem już wszystkie tematy o podłączaniu domykania szyb do centralnego zamka, ale opisy dotyczą starszych modeli B5, ja mam model z 2000r. i ta kostka wygląda inaczej. Czy ma ktoś opis pinów tej kostki, nie chce robić tego metodą prób i błędów? Drugie pętanie dotyczy dodatkowego zabezpieczenia, chciałbym wykorzystać drugi przycisk z pilota centralki aby załączał alarm i odcinała jakiś system uniemożliwiając odpalenie silnika, co byś cie zaproponowali aby nie uszkodzić niczego? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos666 Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 ALARM CONTROLS Negative control signal Connect to the RED/BLACK wire at the position nr. 11 of the 12 way black connector for the setting off and to the RED/BLUE or RED/BROWN wire at the position nr. 15 of the 16 way brown connector for the insertion. Both the connectors are located directly on the coming out of the original compressor. Domykanie szyb jest na tym samym przewodzie co ZAMKNIJ Dłuższy impuls. Najprościej podłącz żarówkę jednym przewodem do masy, a drugim "szukaj" gdzie się zamyka i otwiera. Ważne! Wyjmij kluczyk ze stacyjki i zasymuluj zamknięcie drzwi(zatrzaśnij zamek w drzwiach. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mily Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Drugie pętanie dotyczy dodatkowego zabezpieczenia, chciałbym wykorzystać drugi przycisk z pilota centralki aby załączał alarm i odcinała jakiś system uniemożliwiając odpalenie silnika, co byś cie zaproponowali aby nie uszkodzić niczego? Tego właśnie nie da się zrobić juz kiedyś to pisałem. Alarmy działaja na zasadzie blokowania, a nie zezwolenia, czyli dopiero jak alarm zaczyna wyć wtedy blokowany jest silnik, jak przestanie wyć zezwoli uruchomić silnik. Samo załączenie alarmu nie powoduje ocięcia (zablokowanie auta). Trochę nie kumam co napisałeś. Co to znaczy drugi przycisk chcesz wykorzystać do załączania alarmu? Jaki przycisk, do czego on służy, czy pilot steruje centralnym tylko?? Jaki masz alarm?? A może chcesz alarm kupić i założyć, a sterowanie ma odbywać się za pomocą przycisku od centralki?? Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwaśniewski Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Kwietnia 2009 Ta kostak co jest na fotce ma duże piny i można bez problemu wcisnąć tam jakiś kabelek dla testu, ta moja ma bardzo blisko siebie i małe piny, więc trochę problematyczne jest sprawdzeniem co jest gdzie. Alarmem będzie sterować centralka pilota, alarm będzie tylko poto żeby wyć np. jak ktoś szybe stłucze. Odcinanie obwodu będzie realizować centralka pilota przez przekaźnik. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
carlos666 Opublikowano 9 Kwietnia 2009 Udostępnij Opublikowano 9 Kwietnia 2009 nakłuj osłonę kabelków cienką igłą i szukaj:decayed: Albo zdejmij osłonę wtyki żeby dostać się bezpośrednio do pinów. Co do odcięcia to zamontuj sobier ukryty wyłącznik osobno, niezależnie od alarmu... Przecież sygnał z pilota zawsze można zeskanować i złodziej będzie miał ułatwione zadanie Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się