Skocz do zawartości
IGNOROWANY

A4 B6 1.8T AVJ 150KM - Kilka pytań


pvllyx

Rekomendowane odpowiedzi

Mam kilka pytań odnośnie samochodu opisanego w tytule.

1. Na zimnym silniku ssanie 1100 obrotów, po rozgrzaniu auto pracuje na 900. Czy to normalne?
2. Po przekręceniu stacyjki z okolic radia bądź schowka dochodzą dziwne dźwięki których nie jestem w stanie nawet nazwać. Buczenie/Skrzypienie. Dodam, że przy włączeniu klimatyzacji też takie coś jest. (ew. nagram filmik jeżeli będzie potrzeba)
3. Odczuwalnie drgania na kierownicy i fotelu pasażera na biegu jałowym. Czy to mogą być poduszki silnika? Czy ten typ tak ma? Czytałam wiele tematów o tym, i kilka osób mimo podjęcia się napraw drgania nie ustępowały i po prostu się już nie przejmowali. 

4. Czy jezdzac na LPG to normalne ze podczas postoju lekko unosi się dymek z rur :)

Proszę o pomoc w powyższych pytaniach i z góry dziękuje .

Edytowane przez pvllyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1...

2 Możliwe, że jest problem z silniczkami (potencjometrami) od klap klimatyzacji i one wydaja takie dźwięki.

3 Dobrze czytałaś ten typ tak może mieć, mogą to być tez poduszki silnika, źle wyregulowany odbój w pasie przednim też może to powodować, podniesienie minimalnych obrotów silnika przy pomocy vcds/vag może pomóc, u siebie wykonałem taki zabieg i 0 jakichkolwiek wibracji o ile klima dość mocno nie obciąża silnika na jałowym.

4 A czy posiadasz kuchnie lub miałaś styczność z kuchnią gazową? Przy spalaniu lpg nie powinno być dymu, tylko para wodna i jest ona widoczna w chłodne i wilgotne dni, w ciepłe dni nie powinno być nic widoczne, chyba że silnik spala płyn chłodniczy albo olej.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

1 minutę temu, tass napisał:

1...

2 Możliwe, że jest problem z silniczkami (potencjometrami) od klap klimatyzacji i one wydaja takie dźwięki.

3 Dobrze czytałaś ten typ tak może mieć, mogą to być tez poduszki silnika, źle wyregulowany odbój w pasie przednim też może to powodować, podniesienie minimalnych obrotów silnika przy pomocy vcds/vag może pomóc, u siebie wykonałem taki zabieg i 0 jakichkolwiek wibracji o ile klima dość mocno nie obciąża silnika na jałowym.

4 A czy posiadasz kuchnie lub miałaś styczność z kuchnią gazową? Przy spalaniu lpg nie powinno być dymu, tylko para wodna i jest ona widoczna w chłodne i wilgotne dni, w ciepłe dni nie powinno być nic widoczne, chyba że silnik spala płyn chłodniczy albo olej.


hehe co do 4. to moje pierwsze auto w LPG więc może stąd moje głupkowate pytanie... :)

i tak dokładnie chodziło mi o pare wodną która jest ledwo widoczna ale jest... :)

Edytowane przez pvllyx
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

O ile jest to para wodna to nie ma się czym martwić, naturalny objaw jazdy na lpg, nasila się mocno zimą.

  • Pomoc techniczna 1
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@tass powiem Ci szczerze, że nawet poszłam powąchać, i spróbować "złapać" w ręce :D nie śmierdzi niczym. Więc raczej bez obaw w tym przypadku.

Dziękuje za szybkie udzielenie odpowiedzi :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...