Yacek Opublikowano 12 Września 2021 Opublikowano 12 Września 2021 Przesiadłem się do 2.0 TDI z mocnej wolnossącej benzyny i dość mocno mi doskwiera słaby dół - turbo zaczyna być czuć dopiero około 2 tys obrotów. Z tego co pamiętam mój Golf IV ASV 110KM zbierał się już przyzwoicie od 1500 obr, Peugeot Partner II Tepee również od 1500 już turbo odczuwalne. Pamiętam, że w Golfie sprawdzałem VAG-iem ciśnienie doładowania - zadane a rzeczywiste i regulowałem gruszkę. Jechałem A6 C6 2.7 TDI i tam turbo wstawało podobnie lub jeszcze później, A4 143KM wydawało mi się, że trochę wcześniej wstawało odczuwalnie. Znajomy może mi pożyczyć VCDS, z chęcią bym sprawdził, jak wygląda sprawa zadanego ciśnienia kontra osiągane. Orientuje się ktoś z Was, gdzie to sprawdzić ?
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się