dazwid 28 Posted October 18, 2021 Share Posted October 18, 2021 (edited) Witam, Mam zawias 1BE i przymierzam się do Eibach pro kit -20mm. Jednak mam kilka dylematów. Nr1: Pomiar wysokości zawieszenia od opony do nadkola: - Lewy tył: 6cm -Prawy tył 5cm -Lewy przód: 4cm - Prawy przód: 3.5cm Z czego mogą wynikać te różnice pomiędzy kołami? Tył sterczy do góry i jest wyżej o jakieś 2cm od przodu. W B8 z zawieszeniem 1BE nie mam takich różnic. Dylemat nr2: wysokość zawieszenia prawy przód 3.5cm to dla mnie ideał. Nie chciał bym zejść poniżej tej granicy bo ledwo wchodzą dwa palce także jest spoko, chciałbym tylko aby tył się wyrównał z tym. Nie interesuje mnie gwint. Czy jest szansa, że coś jest nie tak ze sprężynami i po założeniu Eibach pro kit się to wyrówna? Foto: Edited October 18, 2021 by dazwid Link to comment Share on other sites More sharing options...
Wojtassprt 1 Posted February 6 Share Posted February 6 Witaj, podzielę się swoimi doświadczeniami zawodowymi. Czasami takie różnice wynikają z tego że ktoś kiedyś mógł naprzykład zaliczyć dobrą dziurę, krawężnik, albo zaliczyć pobocze z dużym podbiciem koła. Jeżeli coś takiego było w twoim przypadku to może się okazać (okazało) że pomiar jest taki sam -2centy. W takim przypadku najlepiej jechać na geometrię przestrzelić laserem..Wszystko się wyjaśni;) zawieszenie w w a4-5 nie należy do masywnych. Masz ośķę czy q? Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Create an account or sign in to comment
You need to be a member in order to leave a comment
Create an account
Sign up for a new account in our community. It's easy!
Register a new accountSign in
Already have an account? Sign in here.
Sign In Now