Skocz do zawartości
IGNOROWANY

2.0 TDI CAGC chip


Lukaku

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć.

Miesiąc temu robiłem chipa w mojej audi, z racji tego, że stara turbina nadawała się na śmietnik to została założona używana od wersji 177km. Usunięty dpf. Wypluło 202km i 424nm jak na wykresie.

Chciałbym coś więcej z tego wycisnąć, w okolicy 220km.

Czy warto iść w obijanie kevlarem, czy może wymienić komplet sprzęgła na jakąś mocniejszą wersję?

Jaki do tego docisk dobrać, żeby nie było problemu? Co polecacie?

Aktualnie sprzęgło nie ślizga, aczkolwiek od zakupu samochodu, podczas dłuższej jazdy w korkach samochód niemiłosiernie szarpie przy ruszaniu. Chip raczej nic nie zmienił. Czytałem że to może być wina docisku, dlatego chcę go wymienić przed robieniem kolejnego chipa.

FB_IMG_1644043616288.jpg.85a10f4081fd9223c973ca73981e1d55.jpg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wymieniałeś sprzęgła jak piszesz , wiec powodem szarpnięć przy ruszaniu jest mocno wstający moment bo właśnie chip to zmienił. Musisz zmienić swój sposób ruszania .

Sprzęgło można obić nowymi okładzinami  po kolejnym dołożeniu koksu będzie to potrzebne. Kwestia czy wytrzyma obecny docisk.

Z kolei przy mocniejszym docisku także będziesz musiał się do nie go przyzwyczaić jeżdżąc po mieście.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szarpnięcia występowały też przed chipem, i tylko jak auto się nagrzeje. Nie zależy od sposobu ruszania, bo próbowałem bez gazu, próbowałem z gazem, na różne sposoby. Przy puszczaniu sprzęgła na końcu zaczyna szarpać. Na zimnym tego problemu nie ma. 

Planuje ogarnąć to sprzęgło przed latem, bo mam wrażenie że im cieplej tym szybciej zaczynają się szarpania, ale nie chcę pchać się w niepotrzebne koszty, np. w wymianę dwumasy, która może nic nie zmienić.

Polecasz jakiś mocniejszy docisk, który będzie pasować do cagc p&p i nie padnie za 15kkm? Powiedzmy do 500nm.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W takim razie to sprzęgło raczej.

Miałem SACHS Performance w e92 330d , jest do 600Nm / u mnie było 660Nm/  ale wytrzyma więcej. Kwestia przyzwyczajenia do jazdy w mieście bo docisk jest znacznie mocniejszy .

Edytowane przez dekiel 13
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...