Skocz do zawartości

Lukaku

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Lukaku

Informacje

  • Imię
    Łukasz
  • Miasto
    Rzeszów

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2008
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    CAGC
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Lukaku

0

Reputacja

  1. Cześć, po dwóch latach użytkowania mnie też dopadł temat EGRa, 4892 - Zawór recyrkulacji spalin (N18) P0403 00 [167] - usterka MIL zapalona - Niepotwierdzony - Testowany od skasowania kodów błędów Z dnia na dzień po prostu wszedł w tryb awaryjny. Wcześniej sporadycznie potrafił puścić dymka przy mocniejszym wyprzedzaniu, ale tłumaczyłem to usuniętym DPFem. EGR wyciągałem, czyściłem, pod plastikową klapką było trochę oleju który też wyczyściłem. Zębatki lekko zużyte i przy wolniejszym obrocie potrafią się blokować, choć wszystkie zęby jeszcze są. Czy cały zawór jest do wymiany w takim przypadku, czy gdzieś można kupić same zębatki? Czy to może być całkiem inna przyczyna i nie warto wyrzucać 500zł na nowy zawór? Zastanawiam się czy nie będzie bezpieczniej tego wprogramować i zaślepić, skoro DPFa nie ma, to nie będzie miało się co zepsuć w przyszłości 🤔
  2. Lukaku

    2.0 TDI CAGC chip

    Szarpnięcia występowały też przed chipem, i tylko jak auto się nagrzeje. Nie zależy od sposobu ruszania, bo próbowałem bez gazu, próbowałem z gazem, na różne sposoby. Przy puszczaniu sprzęgła na końcu zaczyna szarpać. Na zimnym tego problemu nie ma. Planuje ogarnąć to sprzęgło przed latem, bo mam wrażenie że im cieplej tym szybciej zaczynają się szarpania, ale nie chcę pchać się w niepotrzebne koszty, np. w wymianę dwumasy, która może nic nie zmienić. Polecasz jakiś mocniejszy docisk, który będzie pasować do cagc p&p i nie padnie za 15kkm? Powiedzmy do 500nm.
  3. Lukaku

    2.0 TDI CAGC chip

    Cześć. Miesiąc temu robiłem chipa w mojej audi, z racji tego, że stara turbina nadawała się na śmietnik to została założona używana od wersji 177km. Usunięty dpf. Wypluło 202km i 424nm jak na wykresie. Chciałbym coś więcej z tego wycisnąć, w okolicy 220km. Czy warto iść w obijanie kevlarem, czy może wymienić komplet sprzęgła na jakąś mocniejszą wersję? Jaki do tego docisk dobrać, żeby nie było problemu? Co polecacie? Aktualnie sprzęgło nie ślizga, aczkolwiek od zakupu samochodu, podczas dłuższej jazdy w korkach samochód niemiłosiernie szarpie przy ruszaniu. Chip raczej nic nie zmienił. Czytałem że to może być wina docisku, dlatego chcę go wymienić przed robieniem kolejnego chipa.
  4. Cześć. MMI pokazuje mi 30% naładowania akumulatora, czasem mniej. Chciałbym go podładować prostownikiem, ale nie mogę pozwolić sobie na ładowanie w samochodzie. Czy mogę bezpiecznie wyciągnąć akumulator i naładować go poza samochodem? Czy później będą jakieś problemy i konieczność używania vcdsa?
  5. Cześć. Od niedawna jestem właścicielem a4 b8 2008r z silnikiem 2.0tdi 120km. Raz na jakiś czas, po odpaleniu samochodu i przejechaniu paru metrów zaczyna mocno dymić na szaro. Dym leci przez parę kilometrów i nagle ustaje. Dymi na wolnych obrotach i przy jeździe. Nie jest to raczej spowodowane temperaturą, bo nie zawsze dymi, a też raz dymiło po odpaleniu ciepłego silnika (wskazówka była już powyżej 50st). Co może być powodem dymienia? DPF? jeśli dpf to wycinać czy regenerować?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...