Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Wysoka temp. płynu chłodniczego oraz dolotu P0117


ellukasion

Rekomendowane odpowiedzi

Witam,

dziś podczas jazdy zapaliła mi się kontrolka P0117 Niskie napięcie w obwodzie czujnika ECT (temperatura płynu chłodzącego silnik).
Obejrzałem pomiary z czujników modułem ELM 327 i takie są rezultaty jak na zrzucie poniżej.

 

Czy ktoś może mnie nakierować na trop co mogło paść? Podejrzewam, że czujnik temperatury płynu chłodzącego jest uszkodzony, ale czy aby na pewno?

Dodatkowo czy w dzisiejszych temp. sięgających około 25*C - temperatura dolotu taka jak na zrzucie (71*C) jest prawidłowa czy jest to powód do obaw?

143 *C płynu chłodniczego niepodlega dyskusji że coś jest nie tak z czujnikiem, gdyż pod dotykiem zbiorniczka nie jest on jakoś diametralnie cieplejszy niż zazwyczaj był.

280313185_547779686691185_2207434834409976399_n.jpg

Edytowane przez ellukasion
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Temperatura 25 stopni na dolocie jest w momencie gdy silnik jest zimny, nie odpalany, wskazane 71 stopni to temperatura gdy na zewnątrz jest słonecznie (około 27*C) oraz po sporej trasie (około 30km). Czy taki stan jest powodem do zmartwień?

 

Co do czujnika temperatury płynu chłodzącego - wymieniony na nowy, koszt 25zł i problem jak ręką odjął, temperatury pokazuje prawidłowe.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...