Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Silnik lubi zgasnąć na jałowych lub się zakrztuścić - tylko gdy jest rozgrzany i są upały


cabanmat

Rekomendowane odpowiedzi

Witam Kolegów,

Silnik bliźniaczy.. 2.0 115KM AZM Pb+LPG

Panowie... Silnik chodzi jak zegareczek, odpala od strzała, nie szarpie, ma siłę itd.

Mianowicie... zauważyłem od dłuższego czasu, że w trakcie jazdy, gdy silnik jest rozgrzany i jest upał (powiedźmy 30°C), i stając dłuższą chwilę np na światłach, gdy silnik pracuje na biegu jałowym...lubi wtedy zgasnąć lub się zdławić, na szczęście odpala bez problemu.

Ostatnie upały minęły i problem ustał, upały wróciły i problem razem z nimi.

Co byście obstawiali ? Cewka zapłonowa ?

Aktualnie na blacie 347000km

Cewka zapłonowa BOSCH wymieniona 13.07.2020 przy przebiegu 294000km

Przewody NKG oraz Świece NKG (świece z ASO) wymienione 08.09.2020 przy przebiegu 298000km

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

u mnie klękała pompa paliwa.

Edytowane przez Nader
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...