reb00 Opublikowano 6 Września 2022 Opublikowano 6 Września 2022 Witam, ostatnio zaczęło ubywać mi oleju- dużo idzie w dolot, ponieważ mam forge’a i jest zalane w koło. Jednocześnie zauważyłem że auto ma muła. Zrobiłem logi dynamiczne- brakuje około 0.3-0.5 bara względem zadanych wartości. Chcialbym się zapytać jak sensownie rozpocząć diagnozę, aby w ciemno nie kupić turbo? Oczywiscie jeśli chodzi o szczelność dolotu to coś tam wykombinuje z korkiem od balonu na wino, a forge’a po prostu wywalę, ale jak upewnić się że to na pewno turbo puszcza olej? Czy wadliwa odma będzie walić olejem do turbiny czy jest to niemozliwe i obecność oleju na początku układu ssącego oznacza w 100% turbo? Odma wymieniona niecały rok temu na ASO.
afroo. Opublikowano 8 Września 2022 Opublikowano 8 Września 2022 W dniu 6.09.2022 o 10:13, reb00 napisał: Czy wadliwa odma będzie walić olejem do turbiny czy jest to niemozliwe i obecność oleju na początku układu ssącego oznacza w 100% turbo? Może walić z odmy, a może też przez uszkodzone kanały w pokrywie zaworów.
reb00 Opublikowano 10 Września 2022 Autor Opublikowano 10 Września 2022 Zajrzałem do wlotu turbiny i w kanale idącym z pokrywy zaworów stoi trochę oleju. Podmieniłem odmę i zobaczę czy coś się zmieni. Jeśli były by to kanały w pokrywie to jest to do naprawienia, czy całą pokrywę trzeba wymieniać?
afroo. Opublikowano 11 Września 2022 Opublikowano 11 Września 2022 Cała pokrywa. Tworzywo będzie już na tyle twarde, że nie ma sensu bawić się w klejenie, czy spawanie. Nie jest to tania impreza, pokrywa niecały 1kpln.
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się