athlon2000 Opublikowano 30 Września 2022 Opublikowano 30 Września 2022 (edytowane) 001: http://vaglogi.pl/log-001_rfbyRn.html 003: http://vaglogi.pl/log-003_x6EPNO.html 004: http://vaglogi.pl/log-004_0239V7.html 008: http://vaglogi.pl/log-008_Czr1x.html 010: http://vaglogi.pl/log-010_9TjFJ.html 011: http://vaglogi.pl/log-011_3a95T8.html 003, 011: http://vaglogi.pl/log-003_011_fJMEC7.html 010, 011: http://vaglogi.pl/log-011_010_jac3m.html Wydaje mi się, że turbo przeładowuje przy ok 1800 obrotów do 2100 W tym czasie słychać jakby szuranie z okolic silnika, czasami się dławi silnik, nie wywala check engine. Stało się to po czyszczeniu n75 który był bardzo zapchany, wymieniłem na nowy i dalej to samo. Zastanawiam się czy to nie aby zła regulacja sztangi gruszki (dostaje za dużo powietrza?) Jak filterek w n75 był zabrudzony to nie było tego zjawiska. Edytowane 30 Września 2022 przez athlon2000
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się