Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Nierówne ogrzewanie


turborzeznik

Rekomendowane odpowiedzi

Nie wiem czy to odpowiedni dział ale... mam problem z ogrzewaniem. Wygląda to tak że gdy rano wsiadam do auta, temperaturę nadmuchu mam ustawiona na Lo. Po jakiejś chwili gdy wskazówka pokazuje temperaturę wody 90 stopni i ustawie ogrzewanie na Hi lub powiedzmy 26 stopni to na chwilę wskazówka temperatury spadnie o jakieś 10 stopni, po czym wraca na swoje miejsce. Dzieje się tak przez to że w nagrzewnicy była woda która była "zimna" z racji tego że obieg był zamknięty przez ustawienie temperatury na Lo? 

 

Druga sprawa, jak ustawie ogrzewanie na 22 stopnie to coś tam ciepło dmucha ale gdy ustawie na więcej, 25 stopni np. albo na Hi to ogrzewanie działa tylko gdy jadę, gdy się zatrzymam leci chłodne powietrze. To samo się dzieje gdy stojąc na luzie dodam gazu, powiedzmy do 1500-2000 obr/min wtedy znowu nawiew jest ciepły-gorącygdzie szukać problemu? Próbowałem już odpowietrzać układ przez odkręcenie zbiorniczka wyrównawczego na zimnym silniku, odpalenie silnika i ustawienie temperatury na Hi aż do momentu osiągnięcia 90 stopni płynu chłodniczego. Jak robię coś źle to niech mnie ktoś poprawi. Gdzie i jak szukać przyczyny? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...