Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Pływak czy licznik?


Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano
2 godziny temu, Langista napisał(a):

Licznik był zmieniany?

Odkąd ja mam auto 4 lata nic nie zmieniałem 

Opublikowano (edytowane)

Na początek możesz zatankować więcej i wrzucić wskazania tych grup. Generalnie ilość zatankowanego paliwa powinna się zgadzać z sumą ilości z dwóch kanałów a podczas pracy samochodu i pompy ilość ubywającego paliwa z jednego kanału powinna być doliczana w drugim kanale (oczywiście z czasem ilość będzie pomniejszana o to co spaliło auto - na postoju ok 1l/h)

Odepnij wtyczkę od pływaka za kierowcą i zobacz co pokaże w błędach i blokach pomiarowych. Następnie wypadałoby sprawdzić mechanicznie pływak (może jest zablokowany, tj wyjąć i ręcznie ruszać oraz sprawdzać czy wartości w kanale się zmieniają.

Kolega Langista pisze o drugiej pompie, chociaż na przykładzie zbiornika od diesla zakładam że pompa elektryczna jest tylko jedna po stronie pasażera, natomiast w zbiorniku jest cały układ przelewana paliwa z uwagi na podwyższenie między komorami w miejscu przejścia wału. Nie rozeznawałem jak to dokładnie działa ale jeśli okaże się że obecny problem nie jest spowodowany uszkodzeniem (bądź błędnym doborem) czujnika to będziesz musiał sprawdzić czy coś się tam nie rozpięło.

Co do samego czujnika to jeśli będziesz go miał na wierzchu, spisz jego oznaczenie, w B6 było kilka rodzajów czujników i być może masz zamontowany nieodpowiedni model. Możesz też podać vin auta to sprawdzimy co powinieneś mieć zamontowane.

Edytowane przez bobikos
Opublikowano (edytowane)
W dniu 10.11.2022 o 10:07, bobikos napisał(a):

Na początek możesz zatankować więcej i wrzucić wskazania tych grup. Generalnie ilość zatankowanego paliwa powinna się zgadzać z sumą ilości z dwóch kanałów a podczas pracy samochodu i pompy ilość ubywającego paliwa z jednego kanału powinna być doliczana w drugim kanale (oczywiście z czasem ilość będzie pomniejszana o to co spaliło auto - na postoju ok 1l/h)

Odepnij wtyczkę od pływaka za kierowcą i zobacz co pokaże w błędach i blokach pomiarowych. Następnie wypadałoby sprawdzić mechanicznie pływak (może jest zablokowany, tj wyjąć i ręcznie ruszać oraz sprawdzać czy wartości w kanale się zmieniają.

Kolega Langista pisze o drugiej pompie, chociaż na przykładzie zbiornika od diesla zakładam że pompa elektryczna jest tylko jedna po stronie pasażera, natomiast w zbiorniku jest cały układ przelewana paliwa z uwagi na podwyższenie między komorami w miejscu przejścia wału. Nie rozeznawałem jak to dokładnie działa ale jeśli okaże się że obecny problem nie jest spowodowany uszkodzeniem (bądź błędnym doborem) czujnika to będziesz musiał sprawdzić czy coś się tam nie rozpięło.

Co do samego czujnika to jeśli będziesz go miał na wierzchu, spisz jego oznaczenie, w B6 było kilka rodzajów czujników i być może masz zamontowany nieodpowiedni model. Możesz też podać vin auta to sprawdzimy co powinieneś mieć zamontowane.

Trochę mnie nie było i nie miałem czasu tego sprawdzić wczoraj trochę kombinowałem ale tak naprawdę  nic nie zrobiłem podłączyłem vaga mam w obecnej chwili 1/3 baku paliwa na początku po przekręceniu kluczyka na zapłon na fisie z 180 km spadło odrazu na 100 km I trochę wskazówka w dol weszlem w grupę 17 w sensor nr 1 pokazywało 7l paliwa a sensor 2   6 litrów paliwa i tak stało po odpaleniu zaczęło powoli przelewać z sensor 2 do sensor 1 az pokazało 18 litrow  a w drugiej komorze 0 litrów dziwna sprawa jak dla mnie ze dzieje się to tylko po zapłonie a później się normuje.Ps Przepraszam za pisownie może trochę trudno będzie zrozumieć ale spieszyłem się z pisaniem posta ?

Edytowane przez Kali 4444

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...