Skocz do zawartości
IGNOROWANY

1.8T BFB nie odpala, problem z podawaniem paliwa. Przekaźnik 369


smolkens

Rekomendowane odpowiedzi

Cześć! 
 

Od tygodnia walczę z moją B6. Podczas jazdy na autostradzie, skończył mi się gaz i auto zgasło. Początkowo myślałem, że winna jest pompa paliwa (popiskiwała po przekręceniu kluczyka). Wymieniłem na używkę sprawną. Co ciekawe, auto odpaliło ale pokazywało pełny zbiornik paliwa. Wyciągałem pompę i przełożyłem mój pływak. Auto przestało odpalać, lecz pokazuje normalnie poziom paliwa. Późniejsze wymiany pływaka już nic nie zmieniły. Zainteresowałem się więc przekaźnikami. Jeden z nich o numerze 369 przykuł moją uwagę. Nasi chyba już tam byli i jest coś kombinowane. Stwierdziłem, że to on może być winowajcą i zamówiłem używany oryginał. Ku mojemu zdziwieniu na nowym przekaźniku auto w ogóle nie kręci. Jako, że to używka to odesłałem i napisałem sprzedającemu że jest nie sprawny. Zamówiłem drugi. Niestety na drugim też rozrusznik w ogóle nie kręci. Ktoś może się domyśla o co chodzi? Dodaje od razu zdjęcia tego modzonego przekaźnika. Dodam jeszcze, że jak podałem z aku napięcie na pompę to auto na starym przekaźniku zapala. 

FB991124-B5D0-40F5-8147-877D555B6421.jpeg

9E788112-91D8-4E2C-9413-E8752D4DC919.jpeg

47F73A3B-F010-48CE-A7CA-B2E9A520DA43.jpeg

 

 

 

P

1387FF97-9973-4139-885A-4A83EC483E75.jpeg

2B51A3C5-51BF-421C-858E-814C0D8B37B6.jpeg

Edytowane przez smolkens
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Aktualizacja:

 

Ciekawa sprawa bo na bezpieczniku pompy (F28) nie ma napięcia. Na wtyczce od pompy paliwa pokazuje się około 5v. Czasami skacze pod 9v. Po przekręceniu kluczyka słyszę, że elektrozawór od instalacji gazowej „klika”. Ktoś spotkał się z czymś podobnym? 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Poradziłem sobie z problemem. Winowajcą był Januszowski system antykradzieżowy typu wyłącznik z lampki nocnej. Niestety wyłącznik nie wytrzymał ciśnienia i się wypalił. Był on schowany pod skórą mieszka. Dla potomnych zostawię informacje:

Po swapie z manuala, przekaźnik 369 nie jest potrzebny. Można zrobić zworkę na stykach 50Z i 50A by rozrusznik kręcił.  
 

 

DDF71237-9708-4999-AB02-E269D73F29E7.jpeg

6109D360-D527-4EA7-A4D2-6E8496AB4896.jpeg

BBC12053-35C6-4A24-9361-ABE6258CCD82.jpeg

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...