MemberA4 Opublikowano 21 Listopada 2022 Opublikowano 21 Listopada 2022 Cześć. Wczoraj postanowiłem sprawdzić jakie napięcie na mój aku po kilku dniach przerwy w jeżdżeniu. Napięcie oczywiście spadło na 12,37V mierzone na klemach oraz jeszcze minusem do nadwozia. Napięcie zaczęło rosnąć po wzburzeniu akumulatora poprzez otwarcie centralnego zamka . Tak z ciekawości przewodem masowym od miernika dotknąłem radiatora chłodnicy i ku mojemu zdziwieniu pojawiło się na mierniku napięcie 12,98V. Jest ktoś w stanie wytłumaczyć to zjawisko że na klemach akumulatora napięcie jest niższe niż pomiędzy klemą plusową akumulatorya a chłodnicą płynu chłodniczego? Gdy połączyłem radiator chłodnicy przewodem do nadwozia napięcie wyrównało się na 12,56V. Pozdrawiam
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się