Skocz do zawartości
IGNOROWANY

problem z silnikiem 'na zimno' 1.8 CJEB


lordkliczko

Rekomendowane odpowiedzi

Witam, co może być powodem "nietrzymania" stałych obrotów na biegu jałowym? Po wyłączeniu klimatyzacji obroty spadają do 600-700 i auto potrafi nawet zgasnąć, z włączoną również się to zdarzyło. Po przegazowaniu 3000-4000 obrotów na chwilę wszystko potrafi się uspokoić.

Przy jeździe do przodu nie ma żadnych problemów. Jednak przy cofaniu też występuje "falowanie" i mocniej silnikiem zatrzęsie. Również przy przytrzymaniu sprzęgła ma miejsce ta sama sytuacja.

 

Dodam, że po rozgrzaniu silnika wszystko działa w porządku, nic nie trzęsie obroty nie falują. Nie ma błędów na komputerze (niestety). 

 

Korek od wlewu jest mocno zasysany choć ponoć tak ma być. Pojawiły się błędy 15316, 15093 - ale jestem pewien, że to przez odkręcenie korka. 

 

Czytałem już wiele tematów i najczęściej pojawia się odpowiedź, że to odma. Jestem za granicą i mam dosyć sporo ograniczanie możliwości i chciałbym z Waszą pomocą zdiagnozować co jest nie tak.


   

Załączam nagrania:

 

https://youtube.com/shorts/4XUWts343XQ?feature=share

 

 

 

 

 

Pacjent 1.8TFSI (CJEB)

Proszę o pomoc i

Pozdrawiam ?

Edytowane przez lordkliczko
Linki YouTube
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za pomoc!

 

Wymieniłem magnes centralny, przestawianie faz wałka rozrządu: 06J109259A.

 

Problem rozwiązany.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...