Skocz do zawartości
IGNOROWANY

[B5 AFN] Błędy w automatycznej skrzyni biegów


tomas sl

Rekomendowane odpowiedzi

Witam!

Skrzynia przełączyła się w tryb awaryjny (jazdzi na trzecim biegu a jak sie jej pomiesza to przezuca jak automat) Wymieniłem olej i filtr w skrzyni automatycznej,podłączyłem do VAG-a i wyskoczyły mi takie błedy:

4 Faults Found

00293 - Multi-function Switch (F125)

25-00 - Unknown Switch Condition

00638 - Engine/Transmission Electrical Connection 2

03-00 - No Signal

00297 - Gearbox Speed Sensor (G38)

03-00 - No Signal

00293 P0705 Wielofunkcyjny przełącznik zakresu transmisji – usterka (wyjście PRNDL) (F125)

00638 P1766 Sygnał kąta przepustnicy - .... Zobacz też straty zasilania ECM

00638 P1767 Sygnał kąta przepustnicy - .... Zobacz też straty zasilania ECM

00638 Połączenie elektryczne silnik / transmisja 2. Zobacz też straty zasilania ECM

00297 P0715 Obwód sensora wejścia / prędkości turbiny – usterka

00297 P0721 Obwód czujnika prędkości pojazdu – zakres / działanie – głośny sygnał (G38)

00297 P0722 Obwód czujnika prędkości pojazdu – zakres / działanie – brak sygnału

00297 Transmisja czujnika prędkości pojazdu (G38)

Wszystko przy moim autku robię sam choć duzo tego nie było ale zawsze coś douczając się na forum - ale do tematu.

Mam :notworthy: do ludzi którzy by mi pomogli zlokalizować czujnik i połączenia oraz jakieś wskazówki dotyczące tych błędów(usterek).

aaaa jak próbowałem skasować błędy to wyskoczył taki błąd:

1 Fault Found:

00811 - System Not Ready for Interrogation (Ross-Tech: Cycle Ignition and Try Again)

35-00 - -

00811 System nie gotowy do aktywacji

Za wszelką dobrą podpowiedz bardzo :hi:

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jestem już po wymianie filtra,oleju(wymiana dynamiczna),czujnika obrotów silnika oraz czujnika prędkości.Znalazłem położenie czujników-skasowałem błędy.Filtr kosztował 40 zł,olej 5l esso ATF LT71141 150zł , koszt jednego czujnika 100zł. Trochę chęci - żadnych problemów , zrobiłem to sam a skrzynia chodzi jak nowa-przebieg po wymianie ok. 2 tyś :) aż chce się jezdzić :evil:. oleju zostało mi około 0,5l. Fakt że trochę czasu spędziłem na forach przeglądając rady ale jaka satysfakcja jest potem.Znajomy mechanik powiedział "że jak za to się biorę to chyba mam za dużo kasy" ale wiem co zrobiłem :good:

Dzięki za rade !!!

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Olej zlałem odkręcając rurkę przelewową(odkręcasz śrubę z dołu miski potem imbusem odkręcasz rurkę przelewową),odkręciłem miskę wyczyściłem magnez z opiłek, wymieniłem filtr uszczelkę zostawiłem była dobra i trzyma nadal,skręciłem,zrobiłem podobny przyrząd do V.A.G 1924 do wlania oleju, a wlewałem olej przez rurkę wlewową .

Tu jest opisana i pokazana wymiana(oczywiście można się sugerować tym)

http://www.a4-klub.pl/smf/all_b6_sprawdzanie_poziomu_oleju_w_skrzyniach_multitronic_oraz_automatycznych-t25514.0.html

Jeszcze pytanie czy będziesz robił wymianę dynamiczną czy statyczną?

Jak coś szczegółowego chcesz wiedzieć to pytaj.

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...