Skocz do zawartości
IGNOROWANY

Problem z pre-sense w S5 - jak dokręcić radary?


Greeenone

Rekomendowane odpowiedzi

Hej wszystkim,

 

Kilka dni temu stałem się posiadaczem Audi S5. Sprzedawca powiedział mi, że może wystąpić problem z radarami przy większym wstrząsie. Wracając autem do domu (droga ponad 500km), wszystko działało bez problemu (Aktywny tempomat, pre-sense etc). W momencie przed samym dojazdem do domu, był trochę większy wstrząs i wyskoczyły mi dwie informacje
- Audi Pre sense: Obecnie ograniczone. Patrz instrukcja obsługi
- Sygnalizacja odstępu: awaria! Proszę udać się do serwisu

 

Dodam tylko, że w trakcie jazdy autostradą po przejeździe na złączu asfaltu, wyskoczyła mi informacja z awarią pre-sense ale po 3 sekundach znikło, jakby kabel się wypinał. 

 

Sprzedawca powiedział, że trzeba skalibrować radary i mnie umówił od razu do mechanika. Powiedział, żeby przed mechanikiem sprawdził czy radary są dobrze wpięte i dokręcone. I tutaj moje pytanie: Jak to to sprawdzić? Czy muszę demontować przedni zderzak? Czy dostęp do nich uzyskam od podwozia nie odkręcając niczego? Mogę łatwo dostać się do podwozia ponieważ parking na osiedlu jest na "poziomie" i mogę zaparkować tak, aby przód auta wystawał. 

 

Pozdrawiam

Edytowane przez Greeenone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

10 minut temu, Greeenone napisał(a):

Audi Pre sense: Obecnie ograniczone. Patrz instrukcja obsługi

Akurat ten komunikat nie musi sugerowac bledu - mam kilka takich miejsc w ktorych mam ten komunikat - na moje zalezy od otoczenia, uksztaltowania tereneu, drogi itp - choc w sumie musze sprawdzic czy mam komunikat o Audi Pre sense czy ACC - predykcyjny asystent wydajnosci - dam znac i zaktualizuje.

13 minut temu, Greeenone napisał(a):

Sygnalizacja odstępu: awaria! Proszę udać się do serwisu

no tu juz jest jasny przekaz ze "awaria".

13 minut temu, Greeenone napisał(a):

Czy dostęp do nich uzyskam od podwozia nie odkręcając niczego? Mogę łatwo dostać się do podwozia ponieważ parking na osiedlu jest na "poziomie" i mogę zaparkować tak, aby przód auta wystawał. 

zalezy - powinno sie dac wyciagnac kratke jakos tam gdzie sa radary i masz dostep wtedy - nie chce mi sie wierzyc ze "nie jest dokrecony" ;) moze faktycznie kalibracja wymagana

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

@Koalakm No właśnie przed wydaniem auta, dosłownie dzień przed były kalibrowane radary i wszystko było okej. Trochę boję się, że w pusto zapłacę. Radary zostaną skalibrowany ponownie, chwilę po znowu przestały działać.

Edytowane przez Greeenone
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

20 godzin temu, Greeenone napisał(a):

No właśnie przed wydaniem auta, dosłownie dzień przed były kalibrowane radary i wszystko było okej. Trochę boję się, że w pusto zapłacę. Radary zostaną skalibrowany ponownie, chwilę po znowu przestały działać.

ahh czyli kalibracja byla... no to ciekay problem, odpukac chyba radary nie sa wadliwe... nie wiem jak to sprawdzic w sumie

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W dniu 31.03.2023 o 08:42, Koalakm napisał(a):

ahh czyli kalibracja byla... no to ciekay problem, odpukac chyba radary nie sa wadliwe... nie wiem jak to sprawdzic w sumie


Bylem u elektronika, coś tam poklikał i działają :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto

Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.

Zarejestruj nowe konto

Załóż nowe konto. To bardzo proste!

Zarejestruj się

Zaloguj się

Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.

Zaloguj się
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...