jaceko Opublikowano 14 Sierpnia 2023 Opublikowano 14 Sierpnia 2023 (edytowane) Witam szanowne grono, borykam się z problemem w 2.0tfsi wypadającym zapłonem na cylindrze 1 lub trzecim, rzadziej błąd P2178 system za bogaty od poziomu obr. biegu jalowego.P2279 nieszczelność w układzie dolotowym powietrza na biegu jałowym. Silnik na zimnym oraz podczas jazdy dobrze pracuje. Ale gdzie się rozgrzeje i staje na światłach chwilowe spalanie spada do 0,2l/h i zaczynają wypadać zapłony i błędy. W pod korkiem wlewu oleju czuć benzynę. Silnik w trasie nie wykazuje nieprawidłowości tylko na postoju na biegu jałowym zaczynają się dolegliwości nierówna praca Proszę o jakieś podpowiedzi co jeszcze sprawdzić lub o diagnozę na podstawie zdjęć Edytowane 14 Sierpnia 2023 przez jaceko
tomekb7 Opublikowano 19 Listopada 2023 Opublikowano 19 Listopada 2023 Błąd bogatej mieszanki masz od tego że pompa wysokiego ciśnienia paliwa puszcza ci paliwo do oleju i silnik pracuje na oparach benzyny zassanych oleju poprzez odmę.do.wymiany jest pompa paliwa z tyłu na silniku i olej do zmiany na już bo pewnie jest tam już dosyć oleju a drugi balad jak nazwa mówi nieszczelnosc w układzie dolotowym być może jest gdzieś dziura lub odma szrot
jaceko Opublikowano 19 Listopada 2023 Autor Opublikowano 19 Listopada 2023 Temat rozwiązany przyczyną były wtryski 3szt (wymienione wszystkie 4)lały tak mocno że dostawało się paliwo do oleju lub nie było spalane i do takiego stopnia że zapaliły sie sadze w katalizatorze bo zrobił się czerwony. Odnośnie nieszczelności błąd nie powrócił. Olej został wymieniony i pompa HPFP org. również żebym miał spokojna głowę. Żeby to zdiagnozować to dużo pisania. Dzięki zainteresowanie.
tomekb7 Opublikowano 19 Listopada 2023 Opublikowano 19 Listopada 2023 4 godziny temu, jaceko napisał(a): Temat rozwiązany przyczyną były wtryski 3szt (wymienione wszystkie 4)lały tak mocno że dostawało się paliwo do oleju lub nie było spalane i do takiego stopnia że zapaliły sie sadze w katalizatorze bo zrobił się czerwony. Odnośnie nieszczelności błąd nie powrócił. Olej został wymieniony i pompa HPFP org. również żebym miał spokojna głowę. Żeby to zdiagnozować to dużo pisania. Dzięki zainteresowanie. Do diagnozy że paliwo dostaje się paliwo nie potrzeba wiele bo miałeś pierwszy objaw że paliwo dostaje się do oleju to to że spalanie na jałowym miałeś 0,2l gdzie powinno być 0,9. A druga opcja to przy sprawnym układzie paliwa czas wtrysku na jałowym jest 1,2ms a na dostajacym się paliwie do oleju czas wtrysku jest 0,5ms. Wtryski widziałeś że leja ?.głównym powodem dostającego się paliwa do oleju zawsze jest pompa hpfp i jego rozszczelnijacy się tłok .
Rekomendowane odpowiedzi
Jeśli chcesz dodać odpowiedź, zaloguj się lub zarejestruj nowe konto
Jedynie zarejestrowani użytkownicy mogą komentować zawartość tej strony.
Zarejestruj nowe konto
Załóż nowe konto. To bardzo proste!
Zarejestruj sięZaloguj się
Posiadasz już konto? Zaloguj się poniżej.
Zaloguj się