jaceko

Pasjonat
  • Zawartość

    146
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Komentarze sprzedającego

  • 0
  • 0
  • 0

Reputacja

0

O jaceko

    Informacje

    • Imię
      Jacek
    • Lokalizacja
      Warszawa

    Auto

    • Model
      A4 B6
    • Nadwozie
      Sedan
    • Rocznik
      2003
    • Silnik
      1.9 TDI PD
    • Napęd
      FWD
    • Skrzynia
      Manual
    • Paliwo
      ON
    1. jaceko

      Koledzy jak rozpoznać jarzma 320 od 345?
    2. jaceko

      Według katalogu 29 ale zdejmę jutro koło. Dużo przerabiania (chodzi o przewody elastyczne hamulcowe)? Czy wszystko pasuje P&P
    3. jaceko

      Witam Koledzy mam pytanie czy pod felegę wejdą zaciski Brembo. Auto A5 8T z 2009
    4. jaceko

      Zakupię https://m.olx.pl/oferta/swap-hamulcy-jarzma-451-zaciski-ate-312mm-passat-b5-b5-fl-a4-b5-s4-CID5-IDsedMl.html I będzie kopiuj i wklej
    5. jaceko

      To wiem ale czy w jarzmie z 312 będą pasowały otwory montażowe (średnica i rozstaw) do zwrotnicy do której są zamontowane 280?
    6. jaceko

      Koledzy czy ktoś zmieniał jarzma z 280 na 312? Czy rozstawienie i średnica otworów jarzma 312 będzie pasowała do zwrotnicy?
    7. jaceko

      Kolega nie chce się pogodzić ze uszczelka jak nie widać wycieku. Nie musi kopcić dymić na biało bo dwutlenek węgla dostaje się do układu chłodzenia. Jedną metodę opisał kolega poptrsob1 kolejne są następujące. Jak będziesz po trasie w domu po dłuższym czasie najlepiej rano sprawdzić przez odkręcenie korka w zbiorniczku czy jest ciśnienie w układzie oczywiście jak jest korek sprawny też można wziąć go pod uwagę jako wadliwy i do wymiany. Kolejna metoda warsztatowa to sprawdzenie układu na obecność CO2. Jeszcze macanie węży czy twarde czy miękkie ale to subiektywne odczucia. Jest obszerny temat w dziale układ chłodzenia. Polecam lekturę
    8. Dzięki kamil-vag za odpowiedzi.
    9. Długości standard czy krutka tego klucza? Dziękuję za odpowiedź
    10. Witam Pytanie do tych kolegów co samodzielnie wymieniali poduszkę prawa (od strony pasażera) w TDI. Jaki klucz narzędzie będzie potrzebne do odkręcenia nakrętki od poduszki co jest pod turbo? Dziękuję za podpowiedź?
    11. jaceko

      Różnica jest w materiale z jakiego jest zrobiony http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1617171315181-CO12012709-uszczelniacz-walka-rozrzadu,scr_dItems.html http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315203134160-CO20026413-O9518-uszczelniacz-walu-korbowego.html
    12. jaceko

      Dzięki kolego "szuszek83" z tymi uszczelniaczami. Pracownik w hurtowni upierał się że są to te same uszczelniacze.
    13. jaceko

      Śruby kola pasowego i zębatego wymienię mają na stanie w ASO. A koło zębate to wydatek 150zl jak będzie potrzeba to też. Sądziłem że koło trzeba wymienić. Jeszcze jedno simering na wale jest taki sam jak na wałku rozrządu? Dzięki koledzy za odzew.
    14. jaceko

      Naczytałem się ze śrubą jest jedno razowa a to koszt 18zl w ASO a o koło zębate wolałem się zapytać.
    15. jaceko

      Będę wymieniał uczelniacz wału. Czy koło zębate muszę też wymienić 038105263E czy wystarczy sama śruba 045105229?