Jump to content

jaceko

Pasjonat
  • Content Count

    146
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

0

About jaceko

Informacje

  • First name
    Jacek
  • Location
    Warszawa

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Sedan
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.9 TDI PD
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Manual
  • Fuel
    ON
  1. Koledzy jak rozpoznać jarzma 320 od 345?
  2. Według katalogu 29 ale zdejmę jutro koło. Dużo przerabiania (chodzi o przewody elastyczne hamulcowe)? Czy wszystko pasuje P&P
  3. Witam Koledzy mam pytanie czy pod felegę wejdą zaciski Brembo. Auto A5 8T z 2009
  4. Zakupię https://m.olx.pl/oferta/swap-hamulcy-jarzma-451-zaciski-ate-312mm-passat-b5-b5-fl-a4-b5-s4-CID5-IDsedMl.html I będzie kopiuj i wklej
  5. To wiem ale czy w jarzmie z 312 będą pasowały otwory montażowe (średnica i rozstaw) do zwrotnicy do której są zamontowane 280?
  6. Koledzy czy ktoś zmieniał jarzma z 280 na 312? Czy rozstawienie i średnica otworów jarzma 312 będzie pasowała do zwrotnicy?
  7. Kolega nie chce się pogodzić ze uszczelka jak nie widać wycieku. Nie musi kopcić dymić na biało bo dwutlenek węgla dostaje się do układu chłodzenia. Jedną metodę opisał kolega poptrsob1 kolejne są następujące. Jak będziesz po trasie w domu po dłuższym czasie najlepiej rano sprawdzić przez odkręcenie korka w zbiorniczku czy jest ciśnienie w układzie oczywiście jak jest korek sprawny też można wziąć go pod uwagę jako wadliwy i do wymiany. Kolejna metoda warsztatowa to sprawdzenie układu na obecność CO2. Jeszcze macanie węży czy twarde czy miękkie ale to subiektywne odczucia. Jest obszerny temat w dziale układ chłodzenia. Polecam lekturę
  8. Długości standard czy krutka tego klucza? Dziękuję za odpowiedź
  9. Witam Pytanie do tych kolegów co samodzielnie wymieniali poduszkę prawa (od strony pasażera) w TDI. Jaki klucz narzędzie będzie potrzebne do odkręcenia nakrętki od poduszki co jest pod turbo? Dziękuję za podpowiedź?
  10. Różnica jest w materiale z jakiego jest zrobiony http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/1617171315181-CO12012709-uszczelniacz-walka-rozrzadu,scr_dItems.html http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3315203134160-CO20026413-O9518-uszczelniacz-walu-korbowego.html
  11. Dzięki kolego "szuszek83" z tymi uszczelniaczami. Pracownik w hurtowni upierał się że są to te same uszczelniacze.
  12. Śruby kola pasowego i zębatego wymienię mają na stanie w ASO. A koło zębate to wydatek 150zl jak będzie potrzeba to też. Sądziłem że koło trzeba wymienić. Jeszcze jedno simering na wale jest taki sam jak na wałku rozrządu? Dzięki koledzy za odzew.
  13. Naczytałem się ze śrubą jest jedno razowa a to koszt 18zl w ASO a o koło zębate wolałem się zapytać.
  14. Będę wymieniał uczelniacz wału. Czy koło zębate muszę też wymienić 038105263E czy wystarczy sama śruba 045105229?
×
×
  • Create New...